Przetargi.pl
Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie A - Miasta Andrychów; Zadanie B - Spytkowic - Gmina Spytkowice; Zadanie C - Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów; Zadanie D - Skawce, Zagórza, Mucharza - Gmina Mucharz; Zadanie E - Andrychowa obejmującej działkę nr 551/35 - Gmina Andrychów

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8734200 , fax. 033 8232433
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8734200, fax. 033 8232433
    REGON: 07218342100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie A - Miasta Andrychów; Zadanie B - Spytkowic - Gmina Spytkowice; Zadanie C - Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów; Zadanie D - Skawce, Zagórza, Mucharza - Gmina Mucharz; Zadanie E - Andrychowa obejmującej działkę nr 551/35 - Gmina Andrychów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie A - Miasta Andrychów: -wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Andrychowie, obejmującej działkę 6181 o powierzchni 0,0194 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00084334/2 stanowiącej własność Skarbu Państwa w 481/1000 częściach a będącej w użytkowaniu wieczystym Powszechnej Kasy Oszczędności Bank Państwowy z siedzibą w Andrychowie, ul. Krakowska 148 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego; Zadanie B - Spytkowic - Gmina Spytkowice: - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Spytkowicach, obejmującej działkę 5250/2 o powierzchni 0,0331 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00088172/6 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w użytkowaniu wieczystym Norberta i Stanisławy Szczepanik, ul. Na Stawach 13, 34-116 Spytkowice w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego; Zadanie C - Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów: - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Dabrówce, obejmującej działki 244/7, 253/2, 1327/1, 1348/1, 1352/1, 1353/4, 1358, 1361, 1370/1, 1375/1, 1376, 1391/1, 1395/1, 1399/1, 1402/1, 1403/1, 1411, 1412, 1442, 589/2, 589/3, 613/22, 613/30, 590 o powierzchni łącznej 1,0428 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW. 41808 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu; - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Stryszowie, obejmującej działki 3983/1, 3984/9, 3984/10, 6444/5, 6456, 6471/6, 6471/9, 6471/4, 6471/5 o powierzchni łącznej 0,1073 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW.42249 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu Zadanie D - Skawce, Zagórza, Mucharza - Gmina Mucharz - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Skawcach, obejmującej działki 1258, 208, 219/3, 205, 220/3, 203/1, 203/2, 207, 276, 277, 455/2, 251/4, 252/3, 1284, 890/38, 874/64, 212, 215, 216, 43/3, 43/2, 251/5, 331/3, 331/7, 532/6, 874/65, 236/4, 1277, 654, 655, 202/1, 201, 227/3, 227/7, 234/2, 226/6, 226/5, 227/13, 233/3, 234/5, 1282, 315/3, 469/1, 470/1, 875/8 o powierzchni łącznej 2,9583 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW.71820, KW.71850, KW.73291, KR1W/00071027/3, KR1W/00072530/9, KR1W/00071861/1, KW.72017, KR1W/00087154/7, KR1W/00072884/5, KW.73291, KR1W/00084105/8, KR1W/00071841/5 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Zagórzu, obejmującej działki 1319/2, 2287/3 o powierzchni łącznej 0,7030 ha, uwidocznionej w KW.72952, KW.71359, stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Mucharzu, obejmującej działki 992/2, 993/1, 999/2, 200/5 o powierzchni łącznej 0,3973 ha, uwidocznionej w KW. 71463, stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu Zadanie E - Andrychowa obejmującej działkę nr 551/35 - Gmina Andrychów: - ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Gminy Andrychów, położonej w Andrychowie, obejmującej działkę nr 551/35 o pow. 0,0504 ha, według stanu z dnia wywłaszczenia oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenia lub zmniejszenia wartości przedmiotowej działki wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Na przedmiotowej działce zlokalizowana jest droga asfaltowa dojazdowa do blaszanych garaży 7 szt. blaszanych garaży oraz ogródek działkowy. Działka wpisana jest w KW. 46659. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej odpowiadającej zakresowi tego zamówienia; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia - tzn. osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603. z późn. zm.) Dział V Rozdział 4; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 5. zapewnią realizację zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ, 6. zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców; 7. zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1 oraz 4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Każde zadanie będzie rozpatrywane oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień do szacowania nieruchomości nadanych w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 3. Wypełniony formularz oferty (oddzielnie dla każdego zadania). 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 5. Podpisany wzór umowy (oddzielnie dla każdego zadania). 6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności zawodowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷3 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku, gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość, co do ich prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach