Przetargi.pl
Wycena nieruchomości będących w zasobie OT BAMW w Gdyni

Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-231 Gdynia, ul. M. Curie-Skłodowskiej 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7122400 do 04 , fax. 058 7122499
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 19
    81-231 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7122400 do 04, fax. 058 7122499
    REGON: 01245670700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości będących w zasobie OT BAMW w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Określenie wartości rynkowej nieruchomości jak niżej w celu jej sprzedaży. Nieruchomość zabudowana, usytuowana w Helu przy ulicy Przybyszewskiego, oznaczona w ewidencji gruntów jako działka nr 35/11 o powierzchni 5,8232 ha, obręb Hel, ark. 4. Nieruchomość posiada urządzoną Księgę Wieczystą nr 44570 prowadzoną przez Sąd Rejonowyw Wejherowie Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Pucku. W/w działka jest zabudowana 15 budynkami o łącznej powierzchni użytkowej 4 169 m2 i kubaturze 23 972 m3. Zabudowę nieruchomości stanowią: budynek nr 5 - zbiornik ppoż., pow. użytkowa 27 m2, kubatura 49 m3, rok budowy 1973 budynek nr 6 - wartownia, pow. użytkowa 133 m2, kubatura 577 m3, rok budowy 1956 budynek nr 7 - kuchnia, pow. użytkowa 436 m2, kubatura 3549 m3, rok budowy 1934 budynek nr 10 - koszarowy, pow. użytkowa 835 m2, kubatura 3390 m3, rok budowy 1969 budynek nr 12 - koszarowy, pow. 895 m2 i kubaturze 6116 m3, rok budowy 1934 budynek nr 20 - garaż, pow. użytkowa 250 m2, kubatura 1708 m3, rok budowy 1939 budynek nr 50 - przepompownia, pow. użytkowa 21 m2, kubatura 51 m3, rok budowy 1969 budynek nr 51 - łaźnia, pow. użytkowa 70 m2, kubatura 321 m3, rok budowy 1967 budynek nr 65 - garaż, pow. użytkowa 608 m2, kubatura 3964 m3, rok budowy 1969 budynek nr 66 - trafostacja, pow. użytkowa 22 m2, kubatura 73 m3, rok budowy 1969 budynek nr 67 - garaż, pow. użytkowa 634 m2, kubatura 3335 m3, rok budowy 1969 budynek nr 68 - PKT, pow. użytkowa 9 m2, kubatura 38 m3, rok budowy 1969 budynek nr 69 - stacja paliw, pow. użytkowa 14 m2, kubatura 49 m3, rok budowy 1969 budynek nr 500 - magazynowy, pow. użytkowa 174 m2, kubatura 620 m3, rok budowy 1934 budynek nr 501 - pow. użytkowa 41 m2, kubatura 132 m3, rok budowy 1939 Część 2 Określenie wartości rynkowej nieruchomości jak niżej w celu odszkodowania na podstawie art. 98 w związku z art. 130 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. 1997 Nr 115 poz. 741 z późn. zm) Nieruchomość stanowiąca użytki drogowe, położona w obrębie Debrzno Wieś, gmina Lipka, powiat złotowski, woj. wielkopolskie, o łącznej powierzchni 23,1136 ha obejmująca działki nr 303/45, 303/46, 303/48, 303/50, 303/66, 303/79, 303/83, 303/91, 303/96, 303/102, 303/108, 303/109, 303/111, 303/113, 303/114, 303/115, 303/116, 303/129, 303/130, 303/133, 303/134, uregulowana w księdze wieczystej nr 357252.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIe wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w następujący sposób: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 ustawy Pzp poprzez: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zaś warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest: 1.spełnienie warunków, o których mowa powyżej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz 2.nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3.spełnienie wymogów określonych w art. 174 ust. 2 i 6 lub art. 231 oraz w art. 175 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) tj. posiadanie uprawnień rzeczoznawcy majątkowego oraz dopełnienie obowiązku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zawodowych na kwotę stanowiącą minimum równowartość 25.000 euro na dzień zawarcia umowy ubezpieczenia, 4.wykazanie wykonania minimum trzech usług polegających na opracowaniu operatów szacunkowych nieruchomości w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5 spełnienie pozostałych warunków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców składających ofertę zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia spełnienia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców składających ofertę zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia spełnienia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie zawodowe: 2.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz dat wykonania i odbiorców - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2.2. dokumenty potwierdzające, że co najmniej jedna z wykazanych usług została wykonana należycie (referencje odbiorcy lub protokół odbioru operatów szacunkowych). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: 3.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.1. aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną stanowiącą równowartość minimum 25.000 EURO na dzień zawarcia umowy ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach