Przetargi.pl
Wycena nieruchomości będących w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni

Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-231 Gdynia, ul. M. Curie-Skłodowskiej 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7122400 do 04 , fax. 058 7122499
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 19
    81-231 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7122400 do 04, fax. 058 7122499
    REGON: 01245670700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości będących w zasobie Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie wartości rynkowej nieruchomości jak niżej w celu ustalenia wysokości miesięcznego czynszu dzierżawy i podania jego wysokości: Nieruchomość gruntowa położona w Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 105 (część wojskowego kompleksu lotniskowego nr 6000 w użyczeniu AMW), o powierzchni 0,0400 ha, stanowiąca część działki nr 114-3 obrębu 0123 opisanej w KW nr BY1B-00087362-5, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Bydgoszczy, na której zlokalizowany jest ośrodek radiokomunikacyjny kontroli ruchu lotniczego -ACC- wraz z przyłączem energetycznym i instalacją teletechniczną, stanowiący własność Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej z siedzibą w Warszawie przy ul. Wieżowej 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w następujący sposób: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 ustawy Pzp poprzez: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zaś warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest: 1.spełnienie warunków, o których mowa powyżej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz 2.nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3.spełnienie wymogów określonych w art. 174 ust. 2 i 6 lub art. 231 oraz w art. 175 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) tj. posiadanie uprawnień rzeczoznawcy majątkowego oraz dopełnienie obowiązku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zawodowych na kwotę stanowiącą minimum równowartość 25.000 euro na dzień zawarcia umowy ubezpieczenia, 4.wykazanie wykonania minimum trzech usług polegających na opracowaniu operatów szacunkowych nieruchomości w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5.spełnienie pozostałych warunków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i wykluczenia wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów, oświadczeń itd., zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający na podstawie art. 24 ustawy wykluczy z postępowania Wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu,a ich oferty uzna za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców składających ofertę zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia spełnienia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie zawodowe: 2.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz dat wykonania i odbiorców - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2.2. dokumenty potwierdzające, że co najmniej jedna z wykazanych usług została wykonana należycie (referencje odbiorcy lub protokół odbioru operatów szacunkowych). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: 3.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.1. aktualna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną stanowiącą równowartość minimum 25.000 EURO na dzień zawarcia umowy ubezpieczenia. 5. Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 1)wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ z wyszczególnieniem ceny ogółem netto i brutto dla każdej części zamówienia oferowanej przez danego Wykonawcę. 2)oświadczenie zgodne z art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w/g wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, 3)pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie potwierdzające, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach