Przetargi.pl
Wybudowanie przystanków autobusowych w pasie drogowym ulicy Kondratowicza w dzielnicy Targówek w Warszawie

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00848 Warszawa, ul. Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8268211 w. 224 , fax. 22 8267006, 8272552
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Żelazna 61
    00848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8268211 w. 224, fax. 22 8267006, 8272552
    REGON: 1260578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybudowanie przystanków autobusowych w pasie drogowym ulicy Kondratowicza w dzielnicy Targówek w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa 1 przystanku autobusowego w zatoce i budowy 3 przystanków wykonanych jako pasy przejazdowo-postojowe w pasie drogi ulicy Kondratowicza w Warszawie. Zakres robót obejmuje wykonanie zatoki autobusowej, peronów przystankowych z miejscową przebudową chodników i dojść do peronów, odcinka drogi rowerowej oraz wykonanie instalacji elektroenergetycznej w zakresie oświetlenia ulicznego: okablowania i montażu nowych i wymiany istniejących słupów oświetleniowych wraz z oprawami. 1.A. rejon północno-zachodniej strony skrzyżowania ul. Kondratowicza z ul. Blokową – polegająca na budowie nowego przystanku autobusowego w zatoce o długości prostej krawędzi peronu 20 m, zakresem którego jest wykonanie betonowej konstrukcji nawierzchni zatoki i peronu wraz z dojściami do ciągów pieszych, wykonanie przebudowy oświetlenia ulicznego (okablowania, montażu nowych słupów wraz z oprawami) oraz wykonanie podłączenia do zasilania projektowanej wiaty przystankowej, wykonanie robót w zakresie gospodarki zielenią, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wdrażającego projekt stałej organizacji ruchu; 1.B. rejon południowo-zachodniej strony skrzyżowania ul. Kondratowicza z ul. Blokową – polegająca na budowie przystanku jako pas przejazdowo-postojowy o długości prostej krawędzi peronu 20 m; zakres robót obejmuje przebudowę chodnika i wykonanie konstrukcji nawierzchni peronu wpisanego w istniejący ciąg pieszy, przebudowę oświetlenia ulicznego (okablowania, wymianę i montażu nowych słupów wraz z oprawami) oraz wykonanie podłączenia do zasilania projektowanej wiaty przystankowej, połączenia istniejącej ścieżki rowerowej z przejazdem dla rowerów, wykonanie robót w zakresie gospodarki zielenią, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wdrażającego projekt stałej organizacji ruchu; 1.C. rejon północno-zachodniej strony skrzyżowania ul. Kondratowicza z ul. Bohuszewiczówny) - polegająca na budowie przystanku jako pas przejazdowo-postojowy o długości prostej krawędzi peronu 20 m, zakres robót obejmuje budowę chodnika jako dojście do peronu, wykonanie konstrukcji nawierzchni peronu, przebudowę oświetlenia ulicznego (okablowania, wymianę istniejących i montażu nowych słupów wraz z oprawami) oraz wykonanie podłączenia do zasilania projektowanej wiaty przystankowej, wykonanie robót w zakresie gospodarki zielenią, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wdrażającego projekt stałej organizacji ruchu; 1.D. rejon południowo–wschodniej strony skrzyżowania ul. Kondratowicza z ul. Bohuszewiczówny) - polegająca na budowie przystanku jako pas przejazdowo-postojowy o długości prostej krawędzi peronu 20 m, zakres robót obejmuje budowę chodnika jako dojście do peronu, wykonanie konstrukcji nawierzchni peronu, przebudowę oświetlenia ulicznego (okablowania, wymianę istniejących i montażu nowych słupów wraz z oprawami) oraz wykonanie podłączenia do zasilania projektowanej wiaty przystankowej, wykonanie odwodnienia chodnika za projektowanym przystankiem w postaci strefy filtracji przykrytej płytami eko, wykonanie robót w zakresie gospodarki zielenią, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wdrażającego projekt stałej organizacji ruchu; 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową branżową, zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu nr PM/IO/2578/2017, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do SIWZ, oraz z uwzględnieniem wszystkich warunków zawartych w SIWZ. 3. Przedmiar robót, stanowiący załącznik do SIWZ ma jedynie charakter pomocniczy, ułatwiający Wykonawcy dokonanie wyceny Przedmiotu Zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, że Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213311-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2)dowody, o których mowa w rozdz. VIII ust. 7 SIWZ. 2.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ), 2)wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnego w treści z załącznikiem nr 5 do SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 3)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru załącznika nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w Wykazie osób brały udział w realizacji Przedmiotu Zamówienia i w sposób bezpośredni odpowiadały za realizację Przedmiotu Zamówienia. 3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5)oświadczenia dotyczącego przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X. 3. 2) - 4) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 4 lit. b) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 4 lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale X. 3. 2) - 4) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 6 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach