Przetargi.pl
Wybudowanie hali przeglądowo - naprawczej

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90132 Łódź, ul. Tramwajowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6721111, 67212228, 6721120 , fax. 042 6721209; 6721199
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o.
    ul. Tramwajowa 6
    90132 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6721111, 67212228, 6721120, fax. 042 6721209; 6721199
    REGON: 47004029000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zamawiający udzielający zamówień sektorowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybudowanie hali przeglądowo - naprawczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zaprojektowanie, budowa i przekazanie do użytkowania hali przeglądowo - naprawczej (obsługi codziennej) na terenie zajezdni tramwajowej Zamawiającego, mieszczącej się w Łodzi, przy ul. Telefonicznej 30 – 44, a w szczególności: 1)wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego, wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień oraz decyzji administracyjnych, dla hali obsługi codziennej (OC) tramwajów z zapleczem socjalnym, częścią magazynową, warsztatową z pakietem urządzeń i elementów eksploatacyjno – naprawczych, wyposażeniem obsługowym, infrastrukturą techniczną, układem torowym i drogowym w zakresie dostosowania do istniejącego układu komunikacji drogowej na terenie zajezdni, 2)wykonanie projektu budowlanego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem wymaganych decyzji administracyjnych, dla rozbiórki istniejącego zbiornika ppoż. w sąsiedztwie istniejącej stacji transformatorowej, 3)wykonanie robót budowlanych, przeprowadzenie prób oraz testów w zakresie niezbędnym do uruchomienia i oddania do eksploatacji obiektu hali obsługi codziennej tramwajów z zapleczem socjalnym, częścią magazynową i warsztatową, w tym: a)wszystkich elementów konstrukcji hali wraz z elementami wykończeniowymi, b)wewnętrznych torowisk, kanałów i estakad obsługowych w hali, c)odwodnień liniowych zewnętrznych i wewnętrznych, dróg komunikacyjnych wokół hali, d)zewnętrznych i wewnętrznych sieci i instalacji elektrycznych, sieci trakcyjnej, trakcyjnych linii kablowych, teletechnicznych, wod. – kan., CO, wentylacyjnych itp., wraz z likwidacją kolidujących z budową elementów infrastruktury podziemnej, niezbędnych dla zgodnego z przeznaczeniem eksploatowania hali, e)dostawa i montaż: osprzętu technicznego, urządzeń, instalacji, systemów bezpieczeństwa, kontroli dostępu, monitoringu itp., związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym uzyskania wszystkich dokumentów potrzebnych do uzyskania decyzji zezwalających na użytkowanie, f)uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień oraz decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla zbudowanego obiektu hali. 2.Z zakresu przedmiotu zamówienia w przedmiotowym postępowaniu wyłączone zostają roboty obejmujące wykonawstwo: 1)sieci trakcyjnej poza obrysem hali, 2)torowisk zewnętrznych wjazdowych i wyjazdowych do i z hali do miejsc przejścia torowisk przez zewnętrzne odwodnienia liniowe, usytuowane wzdłuż ścian szczytowych hali, 3)trakcyjnych linii kablowych poza halą (od projektowanych odłączników sieci trakcyjnej), 4)montaż przewodu jezdnego w hali na wszystkich torowiskach (wykonanie odchylanej sieci sztywnej na stanowisku nr 5 nie jest objęte niniejszym wyłączeniem z zakresu prac). 3.Wizja lokalna: termin wykonania: 27 – 28.04.2017 r. w godz.: 6:00 – 14:00, osoby do kontaktu: Pan Stanisław Galia, tel.: 604 475 891 lub Pan Marcin Zienkowski, tel.: 604 475 629. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 12 do SIWZ, w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 5.Zamawiający zastrzega, że gdziekolwiek w treści opisu przedmiotu zamówienia lub PFU zostaną wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do wskazanych, a więc odpowiedniki rynkowe o właściwościach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie, określają jedynie metody, klasę produktu, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisywanym w SIWZ. Równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników (w rozumieniu całkowicie zastępujących) w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w PFU za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości stanowiącej równowartość 120 000,00 PLN. 2.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 10.05.2017 r. o godz. 11.00. 3.Wykonawca wnosi wadium w jednej z poniższych form a.w pieniądzu - w PLN - przelewem na prowadzony w PLN rachunek bankowy Zamawiającego nr 44 1240 5585 1111 0000 4886 9270, b.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.w gwarancjach bankowych, d.w gwarancjach ubezpieczeniowych, e.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. Z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r., Nr 96, poz. 620. 3.Pożądane jest aby do oferty został załączony dowód wpłaty wadium na konto Zamawiającego - może być kopia przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby umocowane prawnie do tej czynności. W wymienionym przypadku Zamawiający dokona również badania, czy bank prowadzący rachunek wskazany przez Zamawiającego, dokona przeksięgowania kwoty na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest niewystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4.Na dowodzie wpłaty należy zamieścić adnotację - Wadium do oferty na - podać tytuł postępowania zgodny z określonym w SIWZ i numer postępowania. 5.Niepieniężne formy wadium winny zostać złożone w postaci oryginału -1 egz., w opakowaniu, w którym złożono ofertę, jednakże oddzielonego od trwale złączonej oferty. Przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny za przebieg postępowania od strony formalno – prawnej, niezwłocznie po otwarciu ofert, zdeponuje oryginał dokumentu w Dziale Głównego Księgowego Zamawiającego, czyli MPK – Łódź Spółka z o. o., ul. Tramwajowa 6, Sekcja Finansowa. Pożądane jest, aby jako dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej, Wykonawca załączył do oferty kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane prawnie do tej czynności -1 egz. 6.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz musi zawierać w szczególności a.nazwę dającego zlecenie - Wykonawcy, beneficjenta gwarancji - Zamawiającego, gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, b.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, że działają oni jako podmiot wspólny, c.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d.kwotę gwarancji, e.termin ważności gwarancji, f.zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż f1.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp., z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp. pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej lub f2.Wykonawca, którego ofertę wybrano, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub f3.Wykonawca, którego ofertę wybrano, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub f4.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy a.wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymaga się w treści poręczenia, jako Wykonawcę - podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia, wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w sposób analogiczny jak opisany przykładowo w ust. 6 pkt 2 rozdziału VIII SIWZ, b.precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c.kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, d.wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8.Wadium składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego, ale w imieniu wszystkich Wykonawców wchodzących członków skład podmiotu wspólnego - wszyscy Wykonawcy wchodzący w skład podmiotu wspólnego muszą być wymienieni, na zasadach określonych w rozdziale VIII SIWZ. 9.Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli jego wniesienia żądano. 11.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów ust. 10 rozdziału VIII SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający dokona zwrotu wadium - w zależności od formy jego wniesienia - w siedzibie Zamawiającego,w pok. nr 9 lub za pośrednictwem poczty - dotyczy wadium złożonego w formie niepieniężnej, bądź przekaże dyspozycję do banku, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 4 Pzp. - dotyczy wadium złożonego w formie pieniężnej. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp., z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp. pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli a.Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17.Zasady zaliczania wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp. 18.Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą, lub w terminie, o którym mowa w pkt 12 niniejszego rozdziału, albo w przypadku braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, lub w przypadku wniesienia wadium w sposób nieprawidłowy, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach