Przetargi.pl
Wybudowanie Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2015-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybudowanie Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną. 1. Informacje ogólne 1.1. Lokalizacja terenu inwestycji Teren inwestycji położony przy ul. Kajakowej/Puławskiej, działka nr ewid. 163/5, 163/8, 163/9 z obrębu 1-09-34 w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawa. Dojazd i dojście od ul. Kajakowej. Docelowo wjazd na teren inwestycji ze zrealizowanego zjazdu z ul. Puławskiej, wyjazd na ul. Kajakową. Działki stanowią własność m.st. Warszawy. 1.2. Istniejące uwarunkowania Zamawiający informuje, że dla zrealizowania inwestycji Budowa Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa posiada Decyzję Nr 234/D/10 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 21.07.2010 r. o pozwoleniu na budowę zmienioną Decyzją Nr 271/D/14 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 04.09.2014 r. oraz Decyzję Nr 67/D/15 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 20.03.2015 r. - załączniki odpowiednio nr 1, 2, 3 do SIWZ. Na podstawie w/w decyzji administracyjnych wykonane zostały: a) przebudowa drenażu; b) budowa fragmentu zjazdu z ulicy Puławskiej; c) budowa placu zabaw. Ponadto Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji inwestycji objętej pozwoleniem na budowę zmienił lokalizację budynku. Projektowany pierwotnie w części południowej budynek Domu Kultury został przeniesiony do części północnej a jego usytuowanie realizowane będzie w zwierciadlanym odbiciu względem pierwotnego projektu. Budynek należy realizować według dokumentacji: a) pierwotnej zatwierdzonej decyzją nr 234/D/10 z dnia 21.07.2010 r. - Załącznik nr 4 do SIWZ; b) aktualizowanej i dostosowanej na potrzeby zwierciadlanego odbicia dokumentacji wykonawczej sporządzonej przez firmę ARTINEX - Załącznik nr 5 do SIWZ. Infrastrukturę zewnętrzną i układ drogowy należy realizować na podstawie dokumentacji zrealizowanej przez firmę KKAD i Grafit Architekci zatwierdzonej decyzją zamienną nr 67/D/15 z dnia 20.03.2015 r. - Załącznik nr 6 do SIWZ. 4.1.3. Istniejący w północnej części działki Plac zabaw w trakcie realizacji Domu Kultury należy odgrodzić od placu budowy w sposób umożliwiający korzystanie z tego obiektu. 2. Parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych 2.1. Parametry Domu Kultury: a) powierzchnia zabudowy - 964,32 m?; b) powierzchnia użytkowa - 1 612,24 m?; c) kubatura - ok. 9 559,63 m?; d) liczba kondygnacji - 2; e) budynek bez podpiwniczenia; 2.2. Zakres robót budowlanych: a) przygotowanie terenu budowy, usuniecie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; b) budowa budynku i wiaty śmietnikowej; c) budowa infrastruktury zewnętrznej: - budowa przyłącza wodociągowego; - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej; - budowa instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami retencyjnymi; - budowa instalacji gazowej; - budowa oświetlenie zewnętrznego oraz kabla zasilającego budynek; - budowa układu drogowego - dowiązanie do zrealizowanego fragmentu zjazdu z ul. Puławskiej wraz z zabezpieczeniem sieci wodociągowej i gazowej oraz wprowadzeniem oznakowania stałej organizacji ruchu; - budowa parkingów i chodników z dowiązaniem do istniejącego chodnika przy placu zabaw; d) zagospodarowania terenu, nasadzenia drzew, wysianie trawy i montaż drobnych form architektonicznych. Uwaga: 1. Przebudowa kabli kolidujących z układem drogowym w południowej części działki jest przedmiotem odrębnego postępowania i zostanie wykonana do 31.10.2015 r.; 2. Zamawiający informuje, że nazwy własne, nazwy producentów urządzeń/materiałów/wyrobów opisanych w dokumentacji projektowej pierwotnej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ nie są wiążące dla Wykonawców. Zamawiający informuje, że parametry urządzeń/materiałów/wyrobów określa dokumentacja, która stanowi załącznik nr 5 oraz 6 do SIWZ (tj. dokumentacja projektowa zaktualizowana i dostosowana na potrzeby zwierciadlanego odbicia wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacja projektowa infrastruktury zewnętrznej i układu drogowego wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót). 2. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa. 3. Zamawiający w załączniku nr 7 do SIWZ zamieścił załącznik graficzny ze wskazaniem zrealizowanych elementów inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ b) dokumentacja projektowa pierwotna wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót - zatwierdzona decyzją nr 234/D/10 z dnia 21.07.2010 r. - załącznik nr 4 do SIWZ w tym: a. architektura; b. aranżacja wnętrz; c. konstrukcja; d. elektryka i teletechnika; e. instalacje sanitarne; f. drogi; g. geotechnika c) dokumentacja projektowa zaktualizowana i dostosowana na potrzeby zwierciadlanego odbicia wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5 do SIWZ w tym: a. architektura; b. aranżacja wnętrz; c. konstrukcja; d. instalacje elektryczne; e. instalacje sanitarne; f. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; g. przedmiary robót 4. dokumentacja projektowa infrastruktury zewnętrznej i układu drogowego wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 6 do SIWZ w tym: a) zagospodarowanie terenu; b) przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne; c) kanalizacja deszczowa; d) oświetlenie ternu i zasilanie; e) drogi, chodniki, parkingi; f) przedmiary robót; 5. pozostała dokumentacja - załącznik nr 7 do SIWZ w tym: a) geologia; b) dokumenty (decyzje o pozwoleniu na budowę, warunki techniczne itp.); c) stała organizacja ruchu; d) załącznik graficzny ze wskazaniem zrealizowanych elementów inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 130 000,00 złotych (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy). Wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 23 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach