Przetargi.pl
Wybrane usługi leśne z zakresu hodowli, ochrony lasu, pozyskania oraz zrywki drewna w Nadleśnictwie Człuchów w 2009 r.

Nadleśnictwo Człuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Sobieskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8343434
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Człuchów
    ul. Sobieskiego 3 3
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8343434
    REGON: 77052836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.pl/czluchow/info.php?id=38
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybrane usługi leśne z zakresu hodowli, ochrony lasu, pozyskania oraz zrywki drewna w Nadleśnictwie Człuchów w 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi leśne z zakresu gospodarki leśnej: pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu - o wartości robót poniżej 133 tys. euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: - pakiet 01 - Leśnictwo Biskupnica wadium wynosi 468,00 zł - pakiet 02 - Leśnictwo Biernatka wadium wynosi 462,00 zł - pakiet 03 - Leśnictwo Łoża wadium wynosi 218,00 zł - pakiet 04 - Leśnictwo Bińcze wadium wynosi 494,00 zł - pakiet 05 - Leśnictwo Domisław wadium wynosi 332,00 zł - pakiet 06 - Leśnictwo Debrzno wadium wynosi 261,00 zł - pakiet 07 - Leśnictwo Stołczno wadium wynosi 467,00 zł - pakiet 08 - Leśnictwo Lipie wadium wynosi 237,00 zł - pakiet 09 - Leśnictwo Jaromierz wadium wynosi 490,00 zł - pakiet 10 - Leśnictwo Barkowo wadium wynosi 182,00 zł - pakiet 11 - Leśnictwo Gronowo wadium wynosi 71,00 zł - pakiet 12 - Leśnictwo Polnica wadium wynosi 175,00 zł - pakiet 14 - Leśnictwo Kątki wadium wynosi 321,00 zł - pakiet 15 - Leśnictwo Leszczenica wadium wynosi 139,00 zł - pakiet 16 - Leśnictwo Człuchów wadium wynosi 167,00 zł - pakiet 17 - Leśnictwo Wałdowo wadium wynosi 384,00 zł - pakiet 19 - Leśnictwo Lipie II wadium wynosi 51,00 zł - pakiet 18 -Rozdrabnianie pozostałości pozrębowych na zrębach wadium wynosi 196,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, pozytywnymi opiniami i listami polecającymi, i tak w szczególności: 01 - 17 i 19, Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie usług na kwotę minimum 75 tys. zł na jeden pakiet, dla pakietu 18 Rozdrabnianie Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie usług na kwotę minimum 10 tys. zł na jeden pakiet, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie usług w ustalonym terminie; - wymaga się, aby wykonawca nie zalegał z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, - wymaga się, aby wykonawca nie zalegał z opłacaniem podatków, - wymaga się, aby wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie 10 tys. zł. na jeden pakiet; (dotyczy pakietów 01-17 i 19) d) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia . Wykonawcy wykażą i udokumentują dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami: W pakietach 01-17 wykażą i udokumentują posiadanie (dysponowanie) następujących maszyn i urządzeń: - ciągnik o mocy min. 45-50 KM - min szt. 1 na jeden pakiet - pług do przygotowania gleby - dla pakietów: 3,5, 12, 13, 14, - brona talerzowa - dla pakietów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 14, e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy wykażą, że dysponują: - Pakiety 01,04,07,08,09,12,14,15,16,17 - minimum dwoma drwalami - operatorami pilarki na jeden pakiet f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). g) Posiadają ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. złotych. 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na każdy pakiet. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty - wg załączonego druku - zał. 20- Rozd. II SIWZ; b) formularz cenowy do oferty - wybrane przez oferenta części zamówienia (zał. nr 01 do 19 do formularza oferty; rozdz. II); c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) z ustanowieniem lidera, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy (na formularzu oferty zał. 25); f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); h) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi - dotyczy wszystkich wykazanych drwali-operatorów pilarek dla pakietów 01,04,07,08,09,12,14,15,16,17; i) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał. 22 do formularza oferty; j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 9.k wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; k) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy?konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. 23 do formularza oferty; l) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 9.m wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wskazany wykonawca musi udokumentować na tą okoliczność spełnianie warunków udziału; m) wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, pozytywnymi opiniami i listami polecającymi, z podaniem wartości wykonanych prac, przedmiotu wykonania, dat wykonania i odbiorcy wykonanych prac, i tak w szczególności: dla pakietów 01-17 i 19 Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie usług na kwotę minimum 75 tys. zł na jeden pakiet, dla pakietu 18 Rozdrabnianie Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie usług na kwotę minimum 10 tys. zł na jeden pakiet, Wg załączonego wzoru - zał. 24 do formularza oferty; n) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - min 10 tys. zł na jeden pakiet (wystawioną nie wczesnej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - dotyczy części zamówienia 01-17 i 19 o) polisy lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powierzonej mu działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100 tys.złotych. Zakłady usług leśnych które posiadają aktualne umowy z nadleśnictwem Człuchów nie muszą dostarczać dokumentów wymienionych w pkt1 c) do o). Wypełniają oświadczenie stanowiące zał.21 SIWZ 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewła?ściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych protokół z postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia, oferty wstępne od dnia zaproszenia do składania ofert, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert, ofert wstępnych lub dialogu, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy). W przypadku podania przez wykonawcę w ofercie nieprawdziwych informacji, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona (art. 24 ust 2 pkt. 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.pl/czluchow/info.php?id=38
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach