Gmina Dziadkowice ogłasza przetarg
- Adres: 17-306 Dziadkowice, Dziadkowice 13
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 6565900 , fax. 0-85 6565904
- Data zamieszczenia: 2012-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziadkowice
Dziadkowice 13 13
17-306 Dziadkowice, woj. podlaskie
tel. 0-85 6565900, fax. 0-85 6565904
REGON: 05065927200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybórwykonawcy usługi: Kierownika projektu, specjalista ds.zajęć,rekrutacji i promocji,specjalista ds. wniosków o płatność Przedszkolaki przyszłoiścią gminy Dziadkowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje w ramach usługi zarządzanie projektem pt. Przedszkolaki przyszłością gminy Dziadkowice pełnienie funkcji Kierownika projektu, specjalisty ds. zajęć,rekrutacji i promocji, specjalisty ds. wniosków o płatność na podstawie Umowy zlecenia (dotyczy wszystkich części). 2. Zadanie zostało podzielone na trzy części i obejmuje: Część 1 Pełnienie funkcji Kierownika projektu Przedszkolaki przyszłością gminy Dziadkowice Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: a) Zarządzanie i nadzorowanie realizacji wszystkich etapów projektu, b) koordynowanie projektu, nadzór nad realizacja projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL, c) opracowywanie raportów, sprawozdań, d) podpisywanie umów, e)prowadzenie postępowań zgodniez zasadą konkurencyjności, f) nadzorowanie prac członków zespołu, nauczycieli zatrudnionych w projekcie, g) organizowanie spotkań zespołu, h) administrowanie projektem, i) organizacja pracy punktu, j) kontakt z IW i IP, k) nadzór nad terminowością i prawidłowością prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji projektu, l) komunikację z personelem, metodykami, nauczycielami, dyrektorem i przedstawicielami JST, m) zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, n) weryfikowanie dokumentów, które powstały w projekcie, pod względem merytoruycznym, o) nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu, p) reprezentowanie projektu na zewnątrz, r) dbałość o zgodność wszystkich działań z wytycznymi POKL, s) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Dziadkowice związanych z projektem. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoja prace będzie w wymiarze 40 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje nalezyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia sprzęt komputerowy z dostępem do internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. Cześć 2 Pełnienie funkcji specjalisty ds. zajęć, rekrutacji i promocji Przedszkolaki przyszłością gminy Dziadkowice Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: a) opracowanie grafiku punktu przedszkolnego, b) nadzór nad uczestnictwem w projekcie bo., c) sporządzanie dokumentacji stanowiącej podstawę monitoringu i ewaluacji, d) dystrybucja i weryfikacja materiałów celem monitoringu i ewaluacji, e) zakup materiałów edukacyjnych, f) promocja projektu, g) prowadzenie działań rekrutacyjnych do udziału w projekcie, h) weryfikacja kwalifikowalności uczestników, i) działania informacyjne, j) przestrzeganie realizacji harmonogramu projektu, k) współdziałanie z kierownikiem, l) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Dziadkowice związanych z projektem. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 30 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. Część 3 Pełnienie funkcji specjalista ds. wniosków o płatność Przedszkolaki przyszłością gminy Dziadkowice Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanieprojektu w tm: a) sporządzanie wniosku o płatność, b) udział w monitoringu i ewaluacji projektu m.in. sprawozdania rzeczowo-finansowego, c) sporządzanie informacji na temat problemów związanych z realizacją projektu, d) sporządzanie raportów okresowych, e) współdziałanie z kierownikiem projektu, f) rozliczanie finansowe projektu, g) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Dziadkowice związanych z projektem. Wykonawca zatrudniony będzie w wymiarze 15 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej na część 1; 2; 3. Zainteresowany wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część. 4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Miejscem wykonania zamówienia jest Zespół Szkół w Dziadkowicach Dziadkowice 1D 17-306 Dziadkowice. 6. Zamawiający wymaga od kierownika projektu, specjalisty ds. zajęć, rekrutacji i promocji , i specjalisty ds. wniosków o płatność by był dwa dni w tygodniu (w którym trwają zajęcia w punkcie przedszkolnym) w Zespole Szkół w Dziadkowicach. Ponadto w uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w terminie do 24 godz. od powiadomienia np telefonicznego. 7. Zamawiający ustanawia płatnika którym będzie Zespół Szkół w Dziadkowicach, Dziadkowice 1D 17-306 Dziadkowice. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.dziadkowice.wrotapodlasia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonywania zadań Koordynatora Uczelnianego Nurtu Praktyk Studenckich, usługa wykonywania zadań administracyjno-organizacyjnych w Biurze Projektu, usługa prowadzenia sekretariatu w projekcie USUS EST OPTIMUS MAGISTER - PRAKTYKA JEST NAJLEPSZYM NAUCZYCIELEM współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli-projekty konkursowe
Dodano: 2014-10-17 - Usługa Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki
Dodano: 2014-09-16 - Usługi polegające na zarządzaniu projektem URWIS - Umiem, Rozumiem, Wiem i Stosuję realizowanym przez Zespół Szkół w Jabłonce Kościelnej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-02-21 - Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 4 części
Dodano: 2013-11-28 - Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania projektem Technik leśnik na miarę potrzeb rynku pracy Nr WND-POKL.09.00.02-20-241/13, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2013-11-26 - Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji koordynatora projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-11-07 - Usługa koordynacji projektu pn. Zainwestuj w zawodówkę
Dodano: 2013-10-04 - Pełnienie funkcji kierownika projektu (część I) oraz koordynatorów szkolnych (część II,III i IV) w projekcie pn. Bielskie Gimnazja - pewny start i dobra przyszłość
Dodano: 2013-09-26 - Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnego Koordynatora projektu pn. Część 1 - Wiedza kluczem do sukcesu, Część 2 - Szkoła Podstawowa nr 4 - Suwalski Klucz do Sukcesu, Część 3 - Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - Szkoła na szóstkę, Część 4 - Wiedza kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach Część 5 - Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - szkoła na 6.
Dodano: 2013-09-20 - Usługa zarządzania projektem w zakresie funkcji koordynatora projektu, kierownika merytorycznego studiów w zakresie Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych (MSG), stanowiska ds. informacji, promocji i monitorowania projektu oraz stanowiska ds. rozliczeń finansowych projektu Nauka i Praca dla rozwoju człowieka, uczelni, regionu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2013-09-09