Przetargi.pl
Wybórwykonawcy usługi: Kierownika projektu, specjalista ds.zajęć,rekrutacji i promocji,specjalista ds. wniosków o płatność Przedszkolaki przyszłoiścią gminy Dziadkowice

Gmina Dziadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 17-306 Dziadkowice, Dziadkowice 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6565900 , fax. 0-85 6565904
  • Data zamieszczenia: 2012-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziadkowice
    Dziadkowice 13 13
    17-306 Dziadkowice, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6565900, fax. 0-85 6565904
    REGON: 05065927200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybórwykonawcy usługi: Kierownika projektu, specjalista ds.zajęć,rekrutacji i promocji,specjalista ds. wniosków o płatność Przedszkolaki przyszłoiścią gminy Dziadkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje w ramach usługi zarządzanie projektem pt. Przedszkolaki przyszłością gminy Dziadkowice pełnienie funkcji Kierownika projektu, specjalisty ds. zajęć,rekrutacji i promocji, specjalisty ds. wniosków o płatność na podstawie Umowy zlecenia (dotyczy wszystkich części). 2. Zadanie zostało podzielone na trzy części i obejmuje: Część 1 Pełnienie funkcji Kierownika projektu Przedszkolaki przyszłością gminy Dziadkowice Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: a) Zarządzanie i nadzorowanie realizacji wszystkich etapów projektu, b) koordynowanie projektu, nadzór nad realizacja projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL, c) opracowywanie raportów, sprawozdań, d) podpisywanie umów, e)prowadzenie postępowań zgodniez zasadą konkurencyjności, f) nadzorowanie prac członków zespołu, nauczycieli zatrudnionych w projekcie, g) organizowanie spotkań zespołu, h) administrowanie projektem, i) organizacja pracy punktu, j) kontakt z IW i IP, k) nadzór nad terminowością i prawidłowością prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji projektu, l) komunikację z personelem, metodykami, nauczycielami, dyrektorem i przedstawicielami JST, m) zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, n) weryfikowanie dokumentów, które powstały w projekcie, pod względem merytoruycznym, o) nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu, p) reprezentowanie projektu na zewnątrz, r) dbałość o zgodność wszystkich działań z wytycznymi POKL, s) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Dziadkowice związanych z projektem. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoja prace będzie w wymiarze 40 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje nalezyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia sprzęt komputerowy z dostępem do internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. Cześć 2 Pełnienie funkcji specjalisty ds. zajęć, rekrutacji i promocji Przedszkolaki przyszłością gminy Dziadkowice Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: a) opracowanie grafiku punktu przedszkolnego, b) nadzór nad uczestnictwem w projekcie bo., c) sporządzanie dokumentacji stanowiącej podstawę monitoringu i ewaluacji, d) dystrybucja i weryfikacja materiałów celem monitoringu i ewaluacji, e) zakup materiałów edukacyjnych, f) promocja projektu, g) prowadzenie działań rekrutacyjnych do udziału w projekcie, h) weryfikacja kwalifikowalności uczestników, i) działania informacyjne, j) przestrzeganie realizacji harmonogramu projektu, k) współdziałanie z kierownikiem, l) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Dziadkowice związanych z projektem. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 30 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. Część 3 Pełnienie funkcji specjalista ds. wniosków o płatność Przedszkolaki przyszłością gminy Dziadkowice Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanieprojektu w tm: a) sporządzanie wniosku o płatność, b) udział w monitoringu i ewaluacji projektu m.in. sprawozdania rzeczowo-finansowego, c) sporządzanie informacji na temat problemów związanych z realizacją projektu, d) sporządzanie raportów okresowych, e) współdziałanie z kierownikiem projektu, f) rozliczanie finansowe projektu, g) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Dziadkowice związanych z projektem. Wykonawca zatrudniony będzie w wymiarze 15 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej na część 1; 2; 3. Zainteresowany wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część. 4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Miejscem wykonania zamówienia jest Zespół Szkół w Dziadkowicach Dziadkowice 1D 17-306 Dziadkowice. 6. Zamawiający wymaga od kierownika projektu, specjalisty ds. zajęć, rekrutacji i promocji , i specjalisty ds. wniosków o płatność by był dwa dni w tygodniu (w którym trwają zajęcia w punkcie przedszkolnym) w Zespole Szkół w Dziadkowicach. Ponadto w uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w terminie do 24 godz. od powiadomienia np telefonicznego. 7. Zamawiający ustanawia płatnika którym będzie Zespół Szkół w Dziadkowicach, Dziadkowice 1D 17-306 Dziadkowice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.dziadkowice.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach