Przetargi.pl
wyboru agencji marketingowej

Krajowy Zasób Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-029 Warszawa, Nowy Świat
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225115350, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Zasób Nieruchomości
    Nowy Świat 19
    00-029 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225115350, , fax. -
    REGON: 36811234300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kzn.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyboru agencji marketingowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór agencji marketingowej, która przebuduje stronę poświęconą Programowi Mieszkanie Plus oraz obsługiwać będzie społeczną kampanię informacyjną dotyczącą tego Programu. cz. 1. Całkowita przebudowa strony poświęconej programowi Mieszkanie Plus, w tym: 1. Opracowanie tekstów na stronę z zachowaniem aktualnych nazw podstron (by utrzymać pozycję SEO) oraz na podstronę Baza wiedzy. 2. Edycja tekstów, tak by były bardziej przystępne dla użytkowników strony. 3. Zmniejszenie ilości tekstów długich w blokach tekstowych. 4. Uwzględnienie języka korzyści. 5. Opisanie prostych calls to action i umieszczenie w kluczowych miejscach na stronie. 6. Modyfikacja polityki prywatności. 7. Wybór nowego szablonu strony, w tym wybór kierunku graficznego. 8. Dostosowanie struktury szablonu do obecnego wyglądy strony, by nie utracić aktualnej pozycji SEO. 9. Wybór i zakup responsywnego szablonu (dostosowanie do wersji mobile). 10. Wybór i zakup adekwatnych zdjęć. 11. Poprawa UX designu (zapewniającego użytkownikowi intuicyjne i sprawne przeglądanie strony), zmiana wyjustowania tekstu zgodnie z zasadami WCAG i UX design. 12. Dodanie animacji przycisków w celu lepszej ergonomii użytkowania witryny i widoczności klikalnych przycisków. 13. Oznaczenie linków kolorem lub podkreśleniem. 14. Zwiększenie kontrastu poszczególnych elementów strony (zwiększenie widoczności). 15. Podział poszczególnych podstron na sekcje tematyczne i uatrakcyjnienie ich wyglądu. 16. Wzbogacenie długich bloków tekstowych o liczby, punktory, wyróżnienia, tak by informacje były bardziej czytelne i łatwiejsze w odbiorze dla użytkownika. 17. Dodanie sidebar - paska bocznego z podobnymi wpisami lub podpowiedziami podobnych/ popularnych wpisów. 18. Optymalizacja SEO na podstawie zaleceń partnera SEO. 19. Instalacja narzędzi HotJar i Google Analytics celem monitorowania zachowań użytkowników na stronie i źródeł ich pozyskiwania. 20. Instalacja narzędzia piksela Facebooka celem skuteczniejszego targetowania reklam na Facebooku, Instagramie i Messengerze oraz chatu Messengera celem umożliwienia osobom odwiedzającym witrynę łatwiejszej komunikacji. 21. Opracowanie planu komunikacji w zakładkach BAZA WIEDZY i AKTUALNOŚCI (linie komunikacji, harmonogram, struktura kategorii i tagów). 22. Dostosowanie strony do wytycznych WCAG 2.0 (potrzeby osób z niepełnosprawnościami). 23. Opracowanie min. 18 wpisów/artykułów do zakładki AKTUALNOŚCI o tematyce związanej z programem Mieszkanie+ / każdy na min. 2500 znaków ze spacją. 24. Opracowanie min. 18 wpisów/artykułów do zakładki BAZA WIEDZY o tematyce związanej z programem Mieszkanie+ / każdy na min. 2000 znaków ze spacją. 25. Uzupełnianie wpisów/artykułów i slidera o adekwatne zdjęcia (np. zakupione w bankach zdjęć). cz. 2. kampania informacyjna w internecie, współpraca z influencerami, produkcja materiałów graficznych i wideo 1. Produkcje wideo: 1.1. Profesjonalne filmiki z potencjałem viralowym, w tym wywiady o mieszkaniu (i podobnych wartościach, np. rodzinie, domu, bezpieczeństwie) inspirowane projektem 7 miliardów Innych oraz popularnymi kampaniami społecznymi marek takich jak Dove. 12 około 1,5-2 minutowych produkcji wideo, 1.2. Spot wizerunkowy – główny spot wideo prezentujący program Mieszkanie Plus bazujący na emocjach i historiach najemców (około 1,5-2 min), 1.3. Animacja wideo o postępach programu Mieszkanie Plus. termin wykonania: do 30 sierpnia 2019 r. 2. Współpraca z 3-5 influencerami: Kampania do grupy docelowej 24-39 lat z dotarciem na poziomie min. 200 tys. użytkowników. Cel: dotarcie do młodych popularnymi wśród nich kanałami – blogi + Instagram + YouTube Preferowane blogi: • Młodzi rodzice (blogi parentingowe), • Młode małżeństwa, • Blogi: młode kobiety i młodzi mężczyźni. Przykładowe działanie: pakietowo – wpis na blogu lub film na YouTube + promocja wpisem/story na FB/Instagramie okres działań: 30 lipca 2019 – 30 października 2019 3. Prowadzenie kanału na Instagramie „Mieszkanie Plus” Prowadzenie komunikacji na Instagramie, w tym: tworzenie treści: grafika, copywriting i hasztagi, regularna publikacja w sumie min. 40 postów i min. 40 Stories, moderacja wiadomości i komentarzy, proaktywna komunikacja - monitoring marki po #mieszkanieplus i podobnych. okres działań: 30 lipca 2019 – 30 października 2019 4. Prowadzenie komunikacji na Facebooku, w tym: grafika + copywriting (formaty graficzne: standardowe i niestandardowe), regularna publikacja postów - min. 70, moderacja wiadomości i komentarzy. 4.1. Działania kreatywne na profilu Facebook Mieszkania Plus. Organizacja min. 10 konkursów lub innych niestandardowych działań, w tym: kreacja, raport z osiągniętych rezultatów, proaktywna komunikacja z fanami. 4.2. Przygotowanie min. 10 kampanii reklamowych na Facebooku, w tym: estymacja, - strategia, kreacja, dobór grup docelowych. 4.3. Działania na Facebooku związane promocją Mieszkania Plus na 40 piknikach w całej Polsce – posty na fan page danej gminy/miasta, targetowanie reklamy FB na mieszkańców danego regionu. planowany budżet reklamowy na reklamy w Facebook - 30 000 zł okres działań: 20 lipca 2019 – 30 października 2019 5. Projektowanie materiałów graficznych zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego (ulotki, gazetki, infografiki, banery do mediów społ.) w okresie lipiec-październik 2019 (około 20-30 projektów różnego typu) 6. Projekty specjalnych gadżetów na eventy i konkursy (m.in. wlepki z logo, domki kartonowe, pluszaki „Rodzinka Plusików”) termin wykonania: do 30 lipca 2019 r. 7. Zaprojektowanie i produkcja przestrzennej gry edukacyjnej a’la Monopoly na nośniku typu banner o wymiarach około 12-15 m2. Gra ma za zadanie edukować o Mieszkaniu Plus poprzez zabawę (gra wykorzystana wielokrotnie w trakcie eventów w całej Polsce w okresie lipiec-wrzesień 2019. termin wykonania: do 10 sierpnia 2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach