Krajowy Zasób Nieruchomości ogłasza przetarg
- Adres: 00-029 Warszawa, Nowy Świat
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225115350, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Zasób Nieruchomości
Nowy Świat 19
00-029 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225115350, , fax. -
REGON: 36811234300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://kzn.bip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wyboru agencji marketingowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór agencji marketingowej, która przebuduje stronę poświęconą Programowi Mieszkanie Plus oraz obsługiwać będzie społeczną kampanię informacyjną dotyczącą tego Programu. cz. 1. Całkowita przebudowa strony poświęconej programowi Mieszkanie Plus, w tym: 1. Opracowanie tekstów na stronę z zachowaniem aktualnych nazw podstron (by utrzymać pozycję SEO) oraz na podstronę Baza wiedzy. 2. Edycja tekstów, tak by były bardziej przystępne dla użytkowników strony. 3. Zmniejszenie ilości tekstów długich w blokach tekstowych. 4. Uwzględnienie języka korzyści. 5. Opisanie prostych calls to action i umieszczenie w kluczowych miejscach na stronie. 6. Modyfikacja polityki prywatności. 7. Wybór nowego szablonu strony, w tym wybór kierunku graficznego. 8. Dostosowanie struktury szablonu do obecnego wyglądy strony, by nie utracić aktualnej pozycji SEO. 9. Wybór i zakup responsywnego szablonu (dostosowanie do wersji mobile). 10. Wybór i zakup adekwatnych zdjęć. 11. Poprawa UX designu (zapewniającego użytkownikowi intuicyjne i sprawne przeglądanie strony), zmiana wyjustowania tekstu zgodnie z zasadami WCAG i UX design. 12. Dodanie animacji przycisków w celu lepszej ergonomii użytkowania witryny i widoczności klikalnych przycisków. 13. Oznaczenie linków kolorem lub podkreśleniem. 14. Zwiększenie kontrastu poszczególnych elementów strony (zwiększenie widoczności). 15. Podział poszczególnych podstron na sekcje tematyczne i uatrakcyjnienie ich wyglądu. 16. Wzbogacenie długich bloków tekstowych o liczby, punktory, wyróżnienia, tak by informacje były bardziej czytelne i łatwiejsze w odbiorze dla użytkownika. 17. Dodanie sidebar - paska bocznego z podobnymi wpisami lub podpowiedziami podobnych/ popularnych wpisów. 18. Optymalizacja SEO na podstawie zaleceń partnera SEO. 19. Instalacja narzędzi HotJar i Google Analytics celem monitorowania zachowań użytkowników na stronie i źródeł ich pozyskiwania. 20. Instalacja narzędzia piksela Facebooka celem skuteczniejszego targetowania reklam na Facebooku, Instagramie i Messengerze oraz chatu Messengera celem umożliwienia osobom odwiedzającym witrynę łatwiejszej komunikacji. 21. Opracowanie planu komunikacji w zakładkach BAZA WIEDZY i AKTUALNOŚCI (linie komunikacji, harmonogram, struktura kategorii i tagów). 22. Dostosowanie strony do wytycznych WCAG 2.0 (potrzeby osób z niepełnosprawnościami). 23. Opracowanie min. 18 wpisów/artykułów do zakładki AKTUALNOŚCI o tematyce związanej z programem Mieszkanie+ / każdy na min. 2500 znaków ze spacją. 24. Opracowanie min. 18 wpisów/artykułów do zakładki BAZA WIEDZY o tematyce związanej z programem Mieszkanie+ / każdy na min. 2000 znaków ze spacją. 25. Uzupełnianie wpisów/artykułów i slidera o adekwatne zdjęcia (np. zakupione w bankach zdjęć). cz. 2. kampania informacyjna w internecie, współpraca z influencerami, produkcja materiałów graficznych i wideo 1. Produkcje wideo: 1.1. Profesjonalne filmiki z potencjałem viralowym, w tym wywiady o mieszkaniu (i podobnych wartościach, np. rodzinie, domu, bezpieczeństwie) inspirowane projektem 7 miliardów Innych oraz popularnymi kampaniami społecznymi marek takich jak Dove. 12 około 1,5-2 minutowych produkcji wideo, 1.2. Spot wizerunkowy – główny spot wideo prezentujący program Mieszkanie Plus bazujący na emocjach i historiach najemców (około 1,5-2 min), 1.3. Animacja wideo o postępach programu Mieszkanie Plus. termin wykonania: do 30 sierpnia 2019 r. 2. Współpraca z 3-5 influencerami: Kampania do grupy docelowej 24-39 lat z dotarciem na poziomie min. 200 tys. użytkowników. Cel: dotarcie do młodych popularnymi wśród nich kanałami – blogi + Instagram + YouTube Preferowane blogi: • Młodzi rodzice (blogi parentingowe), • Młode małżeństwa, • Blogi: młode kobiety i młodzi mężczyźni. Przykładowe działanie: pakietowo – wpis na blogu lub film na YouTube + promocja wpisem/story na FB/Instagramie okres działań: 30 lipca 2019 – 30 października 2019 3. Prowadzenie kanału na Instagramie „Mieszkanie Plus” Prowadzenie komunikacji na Instagramie, w tym: tworzenie treści: grafika, copywriting i hasztagi, regularna publikacja w sumie min. 40 postów i min. 40 Stories, moderacja wiadomości i komentarzy, proaktywna komunikacja - monitoring marki po #mieszkanieplus i podobnych. okres działań: 30 lipca 2019 – 30 października 2019 4. Prowadzenie komunikacji na Facebooku, w tym: grafika + copywriting (formaty graficzne: standardowe i niestandardowe), regularna publikacja postów - min. 70, moderacja wiadomości i komentarzy. 4.1. Działania kreatywne na profilu Facebook Mieszkania Plus. Organizacja min. 10 konkursów lub innych niestandardowych działań, w tym: kreacja, raport z osiągniętych rezultatów, proaktywna komunikacja z fanami. 4.2. Przygotowanie min. 10 kampanii reklamowych na Facebooku, w tym: estymacja, - strategia, kreacja, dobór grup docelowych. 4.3. Działania na Facebooku związane promocją Mieszkania Plus na 40 piknikach w całej Polsce – posty na fan page danej gminy/miasta, targetowanie reklamy FB na mieszkańców danego regionu. planowany budżet reklamowy na reklamy w Facebook - 30 000 zł okres działań: 20 lipca 2019 – 30 października 2019 5. Projektowanie materiałów graficznych zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego (ulotki, gazetki, infografiki, banery do mediów społ.) w okresie lipiec-październik 2019 (około 20-30 projektów różnego typu) 6. Projekty specjalnych gadżetów na eventy i konkursy (m.in. wlepki z logo, domki kartonowe, pluszaki „Rodzinka Plusików”) termin wykonania: do 30 lipca 2019 r. 7. Zaprojektowanie i produkcja przestrzennej gry edukacyjnej a’la Monopoly na nośniku typu banner o wymiarach około 12-15 m2. Gra ma za zadanie edukować o Mieszkaniu Plus poprzez zabawę (gra wykorzystana wielokrotnie w trakcie eventów w całej Polsce w okresie lipiec-wrzesień 2019. termin wykonania: do 10 sierpnia 2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem powierzchni reklamowej na nośnikach typu Citylight na wiatach przystankowych w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w rozgrywkach V Ligi MLS Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Nożnej
Dodano: 2023-11-21 - Usługi przygotowania do emisji (paczka DCP/format kinowy) i emisja 30-sekundowego spotu filmowego dotyczące programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Cinema City, Helios i Multikino
Dodano: 2023-10-30 - Dostarczenie codziennego serwisu informacyjnego
Dodano: 2023-10-19