Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. "POMAGAMY PRZETRWAĆ BEZDOMNOŚĆ (LBO)”

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. "POMAGAMY PRZETRWAĆ BEZDOMNOŚĆ (LBO)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wyposażenia do realizacji zadania inwestycyjnego pn. "POMAGAMY PRZETRWAĆ BEZDOMNOŚĆ (LBO)", w tym: CZ ĘŚĆ 1: Budy dla psów oraz akcesoria: a) zakup z dostawą bud ocieplonych dla psów - buda z przedsionkiem LUX średnia L – 20 sztuk b)zakup z dostawą bud ocieplonych dla psów - buda z przedsionkiem LUX duża XL – 18 sztuk c) zakup z dostawą i montaż drewnianych podestów (palet) 100x200 cm – 39szt. d) zakup z dostawą materacy ortopedycznych dla psów: 120cm x 80cm x 19cm – 5 sztuk e) zakup z dostawą stojaków regulowanych z miskami stalowymi dla psów 2 x 1,8 litra - 55 sztuk f) zakup z dostawą tuneli zręcznościowych – 2 sztuki g) zakup z dostawą płotków Agility ( stożki ) - 1 zestaw CZĘŚĆ 2: Wyposażenie gabinetu weterynaryjnego: a) zakup z dostawą lampy bakteriobójczej na statywie – 1 sztuka b) zakup z dostawą lampy bakteriobójczej sufitowej – 1 sztuka c) zakup z dostawą lampy do wykonywania zabiegów – 1 sztuka d) zakup z dostawą otoskopu wraz z zestawem diagnostycznym – 1 sztuka e) zakup z dostawą stołu zabiegowego z szafką – 1 sztuka f) zakup z dostawą stolika zabiegowego ze stali kwasoodpornej – 1 sztuka g) zakup z dostawą stołu groomerskiego z podnośnikiem elektrycznym – 1 sztuka h) zakup z dostawą klatek kennelowych – 2 sztuki Wszystkie elementy wolne – nie mogą zawierać metali ciężkich. Wyposażenie gabinetu powinno być wykonane ze stali nierdzewnej oraz tworzyw sztucznych o cechach odpornościowo-jakościowych równorzędnych dla stali szlachetnej. Wszystkie krawędzie elementów konstrukcyjnych powinny być zaokrąglone i wygładzone, a powierzchnie polerowane co zapewnia estetyczny wygląd i ułatwia utrzymanie higieny. Szczegółowy zakres zamówienia – określa załącznik nr 7a „Wykaz cen” dla Części 1, załącznik 7b „Wykaz cen” dla Części 2 oraz załączona dokumentacja – Rozdział 4 – SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność wyposażenia i urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39300000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: - dla części nr 1 - 1500,00 PLN - ( jeden tysiąc pięćset złotych) - dla części nr 2 - 500,00 PLN - ( pięćset złotych) W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 PLN ( dwa tysiące złotych) 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część-zadanie, na którą składa ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do niniejszej instrukcji, 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do IDW; 5) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. a) dla części nr 1 - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie wyposażenia ( np. schroniska) dla zwierząt o wartości min. 25.000,- zł brutto b) dla części nr 2 - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie wyposażenia gabinetu lub przychodni weterynaryjnej lub hurtowni lub sklepu itp. o wartości min. 10.000,- zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane - załącznik nr 3 do IDW oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 6) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do IDW; 7) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 6 do IDW; 8) wykaz cen - wg załącznika nr 7a dla Części 1 oraz załącznika nr 7b dla Części 2 do IDW 9) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 8 do IDW; 10) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 9 doIDW; 11) wypełniony i podpisany wzór umowy dla części, na którą Wykonawca składa ofertę – Rozdział Nr 3 siwz; 12) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 13) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 niniejszej instrukcji polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które określi w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego i 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego „Zobowiązanie innego podmiotu” powinno być złożone w oryginale. Może ono być złożone w formie pisemnego oświadczenia innego podmiotu, ale również w postaci innych dokumentów (np. umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy). Istotne jest, aby z treści przedłożonych dokumentów Zamawiający pozyskał informacje, o których mowa podpunktach 1), 2) i 3) powyżej. „Zobowiązanie innego podmiotu” powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy wolę innego podmiotu udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 26 ust 2 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa powyżej zgodnie z art. 25 ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach