Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy zadania: „Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy”

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy zadania: „Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem, kontrolą, konserwacją 18 terenów rekreacyjnych w Legnicy w 2021 r. zlokalizowanych zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do umowy. Dodatkowo powierzchni terenów zieleni z nimi sąsiadującymi do 1 m poza ogrodzeniem. 1) Całkowita odpowiedzialność za stan techniczny urządzeń spoczywa na Wykonawcy. Narzędzia niezbędne do realizacji przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca na własny koszt. Za skutki ewentualnych wypadków spowodowanych zaniedbaniami lub nieprawidłową realizacją przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca, który ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną. 2) Zniszczone wskutek wandalizmu lub wyeksploatowania technicznego urządzenia i części do wymiany (wyposażenie placów zabaw, małej architektury) zapewnia Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego zgłoszenia zaistniałej potrzeby, uzupełnienia lub wymiany urządzeń. 3) Codzienne zadania Wykonawcy przedmiotowej umowy będą się odbywały z uwzględnieniem niżej wymienionych czynności: • sprawdzenie stanu technicznego urządzeń pod względem stabilności i mocowania do fundamentów oraz dokonania przeglądu elementów ruchomych, kompletności i poziomu zużycia urządzeń oraz sprawdzenie stanu, poziomu nawierzchni jak również jej oczyszczenia i wyrównania; • wykonywanie drobnych czynności i napraw nie wymagających zakupu części zamiennych ani nie generujących dodatkowych kosztów, tj. (mocowanie poluzowanych desek, belek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin, naprawa ogrodzeń, jak również ich konserwacja, demontaż zniszczonych elementów i urządzeń, mocowania łańcuchów, usuwanie drzazg z elementów drewnianych); • na polecenia Zamawiającego - zmiana lokalizacji urządzenia; • niezwłoczne wyłączenie z eksploatacji i zabezpieczenie zdewastowanego bądź wyeksploatowanego urządzenia zabawowego, sportowego lub elementów małej architektury (ławki, stoły, kosze na śmieci, elementy ogrodzenia), które stwarzają zagrożenie dla zdrowia, życia i mienia użytkowników; 4) Do pozostałych prac bieżącego utrzymania obiektów należeć będą prace utrzymujące stan sanitarno – porządkowy: • usuwanie odpadów komunalnych, papierów, tworzyw sztucznych, niedopałków, szkła, odpadów roślinnych i odpadów innych, w tym zwierzęcych odchodów z terenów objętych umową; • opróżnianie koszy na odpadki odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, tj. poniedziałek i piątek i od maja do sierpnia trzy razy w tygodniu poniedziałek, środa i piątek. • prowadzenie akcji jesiennej, tj. oczyszczanie terenów objętych niniejszą umową z opadłych liści wraz z ich wywozem – wg zapotrzebowania, co tydzień w miesiącach jesiennych; • odśnieżanie ciągów pieszych oraz przeciwdziałanie ich śliskości poprzez posypywanie piaskiem uzależnione jest od intensywności opadów w okresie zimowym, powinno nastąpić bezpośrednio po ustaniu opadów; • zabiegi utrzymania czystości małej architektury, w tym zgodnie z harmonogramem oraz w razie dodatkowej potrzeby mycie ławek, koszy na śmieci i urządzeń rekreacyjnych; • dezynfekcja powierzchni dotykowej urządzeń preparatem bakterio- i wirusobójczym oraz mycie z zabrudzeń detergentem urządzeń zabawowych, siłowych i wypoczynkowych. • pielęgnacja założonej zieleni: niskiej, średniej i wysokiej, w tym grabienie, odchwaszczanie i wywożenie liści również 1 m po za granicami danego terenu. Koszenie, aeracja i piaskowanie nawierzchni trawiastych z wywozem powstałej masy organicznej. Przekopanie mis, ściółkowanie ich 10 cm warstwą kory, usuwanie odrostów korzeniowych, wilków a także formowanie koron drzew. • Usuwanie zagrożeń, oberwanych konarów, wywróconych drzew – zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. • Sadzenie i pielęgnacja (podlewanie, pielenie, ściółkowanie, formowanie, odmładzanie, itp.) krzewów – zakres prac zgodny z zaleceniami Zamawiającego. 5) Wykonawca zadania będzie realizował ww. zakres prac w dni powszednie - codziennie, od poniedziałku do piątku. 6) Do zakresu bieżącego utrzymania należeć będą prace konserwacyjne (23 % VAT), utrzymania zieleni oraz porządkowe (8 % VAT). Szczegółowy przedmiot umowy określają: załączniki nr 1, 2 i 3 do umowy, tj. Rozdziału 3 siwz; -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy – Rozdział 3 siwz wraz z załącznikami 1- 5. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami) a) osoba wykonująca czynności prowadzenia samochodu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, kierowca samochodu – co najmniej 2 osoby, b) osoba wykonująca czynności określone w pkt. III 2. ppkt 3) IDW pracownik techniczny – co najmniej 1 osoba, c) osoba wykonująca czynności określone w pkt III 2. ppkt 4) IDW pracownik fizyczny- do realizacji prac w terenie- co najmniej 2 osoby. Wykonawca lub Podwykonawca będzie zatrudniał wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,- PLN słownie: dwa tysiące złotych. Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnienia warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg załącznika nr 1 do IDW, 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do IDW, 5) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj. min. 2 zamówienia, tj. usługi polegające na bieżącym utrzymaniu co najmniej 15 ogólnodostępnych placów zabaw wraz z pielęgnacją roślin ozdobnych, koszeniem trawników oraz prowadzeniem akcji jesiennej i zimowej na tych terenach, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg załącznika nr 3 do IDW, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, 6) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do IDW. 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do IDW. 8) Wykaz urządzeń, narzędzi i wyposażenia zakładu wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg załącznika nr 8 do IDW. 9) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział 3 wraz z załącznikami, 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 7 do IDW, 11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi, W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 12) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3. IDW polegał będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 13) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie, 14) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 9 do IDW, 15) wykaz terenów-lokalizacji placów- wg załącznika nr 10 do IDW, 16) zatwierdzony „Harmonogram rzeczowo-czasowy prac” wg załącznika nr 11 do IDW, 17) wypełniony i podpisany „Formularz cenowy” – wg załącznika nr 12 do IDW, 18) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400.000,00 zł. 2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do IDW. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z ww. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach