Przetargi.pl
Wybór wykonawcy usługi w zakresie : prowadzenia konserwacji dźwigów osobowych w budynkach Katowickiego TBS Sp. z o.o.

Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-019 Katowice, ul. Krasińskiego 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2536713, 2537785 , fax. 032 2537128
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Krasińskiego 14 14
    40-019 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2536713, 2537785, fax. 032 2537128
    REGON: 27343728300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: TBS Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy usługi w zakresie : prowadzenia konserwacji dźwigów osobowych w budynkach Katowickiego TBS Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie konserwacji, nadzoru eksploatacyjnego i napraw bieżących nw. dźwigów zainstalowanych w budynkach Katowickiego TBS - Sp. z o.o. : 1) budynki przy ul. St. Etienne 9-9a - 15-15a - 8 szt. dźwigów, 2) budynek przy ul. Obroki 43 - 2 szt. dźwigów, 3) budynek przy ul. Skowrońskiego 3-3a - 1 szt. platforma dla osób niepełnosprawnych, 4) budynek przy ul. 1-go Maja 95 i 97 - 2 szt. platformy dla osób niepełnosprawnych. 5) budynek przy ul. Krasińskiego 14 - 14K - 8 szt. dźwigów 6) budynki przy ul. Marcinkowskiego 2-2b, 4-4b, 6-6b - 12 dźwigów 7) budynek przy ul. Sławka 30-30a-30b - 3 dźwigi 2. Wykaz i opis techniczny dźwigów wraz z podziałem na zadania będące częściami zamówienia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Określenie przedmiotu zamówienia - zakres rzeczowy : 1) przeprowadzenie konserwacji i pełnienie nadzoru eksploatacyjnego dźwigów, zgodnie z częstotliwością określoną w Załączniku Nr 1 do projektu umowy 2) utrzymywanie dźwigów w stanie ciągłej sprawności technicznej, 3) zapewnienie pogotowia dźwigowego, przez całą dobę we wszystkie dni roku, gwarantującego interwencję w czasie do 90 minut dla dźwigów osobowych, od momentu powiadomienia telefonicznego przez uprawnione osoby ( gospodarz obiektu, portierzy bądź inni pracownicy zamawiającego ) lub faksowego powiadomienia o awarii, w przypadku uwięzienia pasażerów w kabinie dźwigu interwencja powinna nastąpić niezwłocznie. 4) każdorazowe potwierdzenie przez konserwatora w Dzienniku konserwacji dźwigu wykonania czynności konserwacji i pełnienia nadzoru eksploatacyjnego oraz napraw, 5) wykonanie 1 raz w roku pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych dźwigów i przekazanie ich wyników Zamawiającemu ( załączenie do Dziennika konserwacji dźwigu ), 6) wykonanie 1 raz w roku pomiarów skuteczności zerowania urządzeń podlegających tej ochronie i przekazanie ich wyników Zamawiającemu ( załączenie do Dziennika konserwacji dźwigu ), 7) dostawa olejów i smarów na uzupełnienie celem zapewnienia prawidłowej pracy dźwigu, 8) niezwłoczne zawiadomienie organu właściwej jednostki dozoru technicznego o każdym niebezpiecznym uszkodzeniu dźwigu, 9) zapewnienie warunków do sprawnego wykonania czynności dozoru technicznego oraz przedstawianie dokumentów i udzielanie informacji koniecznych do prawidłowego wykonania tych czynności, 10) uczestniczenie w badaniach okresowych dźwigów przeprowadzanych przez Inspektora Urzędu Dozoru Technicznego, 11) usuwanie awarii i dokonywanie napraw dźwigów. 12) ZAKRES CZYNNOSCI KONSERWATORA : Konserwator dźwigu obowiązany jest przestrzegać instrukcji konserwacji dźwigu, usuwać bieżące usterki i poddawać dźwig przeglądowi nie rzadziej niż przewiduje to instrukcja konserwacji. Nie rzadziej niż raz na pól roku poddać dźwig przeglądowi w zakresie rewizji okresowej. W odstępach nie dłuższych niż 12 miesięcy konserwator powinien: - przeprowadzić oględziny konstrukcji nośnej dźwigu - przeprowadzić oględziny przeciwporażeniowej instalacji ochronnej. Instrukcja konserwacji wydana przez producenta ustala dla konserwacji indywidualnej następującą częstotliwość przeglądów konserwacyjnych: - przegląd P1 co 15 dni. - przegląd P2 co 6 miesięcy. ZAKRES PRZEGLADU P1 MASZYNOWNIA. Wykonanie dwóch jazd w gore i w dół, skontrolowanie działania aparatury sterowej. Smarowanie elementów dźwigu. Sprawdzenie: - wartości nap. fazowego i sterowego - działania przekaźnika PTT-3 i zabezpieczenia termistorowego - luzownika - ogranicznika - wył. głównego - obwodu ochrony przeciwporażeniowej i zabezpieczeń - stanu listew zaciskowych ze szczególnym uwzględnieniem obwodów bezpiecznikowych - oczyszczenie i regulacja styków styczników i przekaźników - stanu lin nośnych i linki ogranicznika prędkości - stanu zawiesia i kontaktu zwisu lin - stanu kół linowych, w szczególności rowków koła ciernego - pracy i regulacja układu hamulca - luzu gum sprzęgła i stanu sworzni, dokręcenie - luzu poosiowego ślimaka - stanu oleju w panewkach silnika - stanu oleju w reduktorze - stanu cieplnego reduktora KABINA I PRZECIWWAGA Sprawdzenie stanu: - prowadników ślizgowych - luzu w prowadnikach - mocowania lin na kabinie i przeciwwadze - chwytaczy /ręczne uruchomienie aparatu chwytnego/ - kontaktu chwytaczy - kontaktu zwisu lin - mocowania krzywek wył. krańcowych, końcowych, piętrowych - działania aparatów elektromagnetycznych krzywki ruchomej, - wył. zatrzymania /oczyszczenie smarowanie/ - działania wyłącznika sterowania na kabinie - fotoimpulsatora - działania kasety jazd rewizyjnych - regulacja dojazdów na poszczególnych przystankach - kasety dyspozycyjnej /wymiany uszkodzonych przycisków/ - działania podłogi ruchomej, kont. pełnego obciążenia SZYB Sprawdzenie stanu : - kontaktów drzwi szybowych - kontaktów rygli - kaset wezwań - przysłonek fotoimpulsatora - działania wył. końcowych i krańcowych szybu - instalacji ochronnej w szybie PODSZYBIE Sprawdzenie : - pracy i smarowanie obciążki - wydłużenia lin obciążki - działania wył. sterowania w podszybiu ZAKRES PRZEGLADU P2 W ramach przeglądu P2 należy wykonać przegląd P1 oraz dodatkowo; MASZYNOWNIA OGRANICZNIK PRĘDKOSCI - oczyścić i nasmarować - sprawdzić prawidłowość działania - usunąć luzy UKŁAD HAMULCOWY - sprawdzenie stanu okładzin szczek hamulca. Okładziny przemyć i oczyścić. W przypadku zużycia - wymienić. - sprawdzić regulacje układu hamulcowego, posmarować sworznie. - rozebrać, oczyścić i nasmarować luzownik SILNIK - sprawdzenie ustawienie silnika, w wypadku drgań lub nierytmicznej pracy poprawić ustawienie - wymiana oleju w łożyskach silnika - dokręcenie nakrętek sworzni tulei gumowych sprzęgła w wypadku zużycia - wymienić - dokręcenie przewodów na zaciskach silnika - sprawdzenie luzów i ewentualna wymiana łożysk REDUKTOR - sprawdzenie stanu cieplnego reduktora - sprawdzenie luzu poosiowego ślimaka, regulacja za pomocą podkładek - sprawdzenie luzu miedzyzębnego (w przypadku stwierdzenia luzu ponad 1 mm zatrzymać dźwig) - wymiana oleju w reduktorze - smarowanie wału głównego - sprawdzenie zagłębienia lin w kole ciernym - sprawdzenie sprzężenia ciernego APARATURA STEROWA - rozmontowanie styczników, czyszczenie styków - oczyszczenie styków przekaźników - sprawdzenie listew zaciskowych - przemycie spirytusem styków przekaźników KABINA - oczyszczenie kabiny - oczyszczenie i smarowanie części ruchomych - sprawdzenie działania wszystkich aparatów na kabinie, z rozmontowaniem i czyszczeniem styków - sprawdzenie mocowania i podłączenia kabla zwisowego - kontrola i regulacja układu zawieszenia - sprawdzenie i dokręcenie wszystkich złączy elementów nośnych kabiny - czyszczenie, regulacja pod obciążeniem mechanizmu podłogi ruchomej i progu SZYB - czyszczenie prowadnic - dokręcenie śrub mocujących prowadnice - smarowanie prowadnic - kontrola drzwi szybowych i regulacja wszystkich elementów - wymiana amortyzatorów Oprócz wykonywania przeglądów P1 i P2 konserwator obowiązany jest w ramach konserwacji : - przygotować dźwig do rewizji okresowej tj. wykonać wszystkie próby i badania przewidziane dla rewizji okresowej. - USUWAĆ WSZELKIE USTERKI w pracy dźwigu poza wymianą elementów nośnych dźwigu oraz naprawami po których wymagana jest badanie UDT. Konserwacja nie obejmuje kosztu użytych materiałów oraz wymiany i naprawy tak zwanych elementów nośnych dźwigu tj. - wciągarka - lin nośnych - prowadnic kabinowych i p. wagowych - przeciwwagi - tablic sterowych Ponadto nie obejmuje : - wykonania zaleceń UDT wynikających z nakazów UDT. - naprawy uszkodzeń wynikających ze świadomej dewastacji. - naprawy uszkodzeń spowodowanych wilgocią w szybie lub zalaniem - pomiarów elektrycznych i mechanicznych Zleceniodawca ma prawo potrącenia z ryczałtu za konserwację sumy w wys.1/30 kwoty miesięcznej konserwacji przypadającej na dany dźwig, za postój dźwigu z winy konserwatora. Za postój dźwigu z winy konserwatora uważa się nie przystąpienie do usuwania awarii dłużej niż w dniu następnym od daty zgłoszenia. 4. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy ( załącznik Nr. 4 do SIWZ ). 5. Wymagany okres realizacji zamówienia wynosi 48 miesięcy od podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2010 r. 6. Warunki płatności: Należności regulowane będą przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego, stosownie do zapisów Wzoru umowy 7. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji: 1) na wykonaną naprawę minimum 12 miesięcy, 2) na dostarczone i zakupione na zlecenie Zamawiającego części zamienne minimum 12 miesięcy, bądź gwarancji producenta, jeśli okres ten będzie dłuższy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru wykonanej naprawy przez Zamawiającego protokołem odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp, co potwierdzą przez złożenie : 2.1.1. oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ, a w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, również pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.1.2. dokumentów wymaganych w pkt 3.3.-3.7. SIWZ, spełniających wymogi rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), zwanego dalej Rozporządzeniem. 2.2. W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania napraw dźwigów wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie pkt 3.2. SIWZ oraz dokument potwierdzający przyznanie uprawnień pkt 3.6. SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada takich uprawnień istnieje możliwość zawiązania konsorcjum w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), wystarczy że warunek określony w pkt 2.2. spełni jeden z Wykonawców. 2.3. W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp Wykonawca winien: 2.3.1. wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne wymagane przy konserwacji dźwigów wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych ( Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie (pkt 3.2. SIWZ). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), wystarczy że warunek określony w pkt 2.3.1. spełni jeden z Wykonawców. Jeśli Wykonawca nie dysponuje wymaganym potencjałem osobowym, winien również złożyć zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia, w celu realizacji zamówienia, osób posiadających ww. kwalifikacje i posiadających zaświadczenie kwalifikacyjne. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie przedłożyć, przed podpisaniem umowy, dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku zgodnie z pkt 13.5. SIWZ. 2.3.2. wykazać się doświadczeniem w postaci należytego wykonania-wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) przez okres minimum 2-ch lat konserwacji co najmniej 5 ( pięciu ) dźwigów w tym trzech dźwigów z napędem regulowanym i sterowaniem zbiorczym w obu kierunkach. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt 3.7. SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. spółka cywilna, konsorcjum ), wystarczy że warunek określony w pkt 2.3.2. spełni jeden z Wykonawców. 2.4. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Formularz ofertowy ( wypełniony i podpisany ) - do wykorzystania wzór ( druk ), stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z ww. druku, oferta musi zawierać zobowiązania Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia (w szczególności odnoszące się do ceny, okresu realizacji, warunków płatności, gwarancji, określenia części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcy). 3.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp ( wypełnione i podpisane ) - do wykorzystania wzór ( druk ) stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, winien on przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(-e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.5. Aktualne zaświadczenie(-a) z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Za aktualny uważa się dokument, w którym, w zakresie objętych nim faktów, utrzymują się okoliczności w nim potwierdzone, ważny na dzień składania ofert. 3.6. Dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania napraw dźwigów, wydany przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym ( Dz. U. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm. ). 3.7. Wykaz wykonanych-wykonywanych konserwacji dźwigów, z określeniem dat, przedmiotu i odbiorcy konserwacji, wraz z dokumentami ( np. referencje, rekomendacje ), potwierdzającymi należyte ich wykonanie, na poświadczenie spełniania warunku postawionego w pkt 2.3.2. SIWZ. Do wykorzystania wzór ( druk ) stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3.8. Oryginał pełnomocnictwa albo kopia uwierzytelniona notarialnie lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy ( tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy ) - w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ( np. spółki cywilne, konsorcja ), zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Objaśnienia dodatkowe do pkt 3 SIWZ. 3.9. W przypadku, gdy Zamawiający przedłuży termin składania ofert na warunkach dopuszczonych uPzp, aktualność dokumentów wymaganych w pkt 3.3.-3.5. SIWZ będzie oceniana za każdym razem w stosunku do nowego terminu składania ofert, wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.10. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika ( pkt 3.8. SIWZ ). Dokumenty wymienione w pkt 3.3.-3.5. SIWZ powinny dotyczyć każdego z Wykonawców. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ może zostać skutecznie złożone albo przez każdego z Wykonawców indywidualnie, albo przez prawidłowo umocowanego pełnomocnika Wykonawców o ile z jego treści wynika, że zostało złożone w imieniu każdego z Wykonawców. Dopuszczalne jest także złożenie kopii oświadczenia przez poszczególnych Wykonawców, podpisanej również przez pełnomocnika. 3.11. Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki jawnej przedkłada dokument właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego ( pkt 3.4. SIWZ ) odnoszący się do samej spółki, a nie jej wspólników. 3.12. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3.3.-3.5. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : Kraj pochodzenia - państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. 3.12.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.12.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.13. Dokument, o którym mowa w pkt 3.12.1. SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3.12.2. SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.12.1. i 3.12.2. Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów jak dla dokumentów wymienionych w pkt 3.12.1. i 3.12.2. 3.15. Zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr. 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wartość roboczogodziny dla napraw nie objętych konserwacją
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach