Przetargi.pl
Wybór wykonawcy usługi: Pełnienie funkcji koordynatora projektu W trosce o wszechstronny rozwój dziecka przedszkolnego Nr KSI: POKL.09.01.01-30-020/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, który realizowany będzie w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Radolinie, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2013 r.

Urząd Miejski w Golinie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-590 Golina, ul. Nowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2418095 w. 50, 51 , fax. 063 2418095
  • Data zamieszczenia: 2011-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Golinie
    ul. Nowa 1 1
    62-590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2418095 w. 50, 51, fax. 063 2418095
    REGON: 00052804300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy usługi: Pełnienie funkcji koordynatora projektu W trosce o wszechstronny rozwój dziecka przedszkolnego Nr KSI: POKL.09.01.01-30-020/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, który realizowany będzie w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Radolinie, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotu zamówienia jest: pełnienie obowiązków koordynatora projektu, do których należy: -przejęcie odpowiedzialności za realizację całości projektu zgodnie z harmonogramem -koordynowanie działań projektowych -nadzór nad zgodnością z zapisami zawartymi we wniosku dotyczącymi prowadzonych działań, w tym budżetem i harmonogramem -kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej -nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu zgodnie z harmonogramem -nadzór nad monitoringiem i ewaluacją postępu rzeczowego -nadzór nad działaniami promocyjno - informacyjnymi -nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu -koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem -utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w instytucji pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów -nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników -przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych w zakresie działań projektowych -koordynacja korespondencji związanej z projektem do instytucji pośredniczącej -nadzór nad zakupem urządzeń i materiałów dydaktycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach