Przetargi.pl
Wybór wykonawcy usługi: Koordynator projektu, asystent koordynatora Przedszkole naszych marzeń

Gmina Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
    ul. Fabryczna 3 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzambrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy usługi: Koordynator projektu, asystent koordynatora Przedszkole naszych marzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wybór wykonawcy usługi: Koordynator projektu, asystent koordynatora Przedszkole naszych marzeń Zamówienie obejmuje w ramach usługi zarządzanie projektem pt. Przedszkole naszych marzeń pełnienie funkcji Koordynatora, Asystenta koordynatora na podstawie Umowy zlecenia dotyczy wszystkich części. Zadanie z zostało podzielone na dwie części i obejmuje: Cześć 1 Pełnienie funkcji koordynatora projektu Przedszkole naszych marzeń Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: Zarządzanie i nadzorowanie realizacji wszystkich etapów projektu, koordynowanie projektu, nadzór nad realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL, w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL, administrowanie projektem, nadzorem nad prawidłową realizacją zadań, sporządzania sprawozdawczości, organizacja pracy punktu, kontakt z IW i IP, nadzór nad promocją projektu , nadzór nad terminowością i prawidłowością prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji projektu, komunikację z personelem, metodykami, nauczycielami, dyrektorem i przedstawicielami JST, zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz, planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników, weryfikowanie dokumentów, które powstały w projekcie, pod względem merytorycznym, nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu, dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, reprezentowania projektu na zewnątrz, kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością kontrola terminów w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. dbałość o zgodność wszystkich działań z wytycznymi POKL, prowadzenia karty czasu pracy, wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Zambrów związanych z projektem, Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 32 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. Część 2 Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu Przedszkole naszych marzeń Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: a. przygotowywanie działań związanych z promocją projektu b. odpowiadanie za rzeczowo-finansową realizacje projektu, c. rozliczanie finansowe projektu, d. przygotowywanie wniosków o płatność, e. monitorowanie działań, f. rekrutację uczestników do punktu, g. zarządzanie materiałami informacyjnymi, promocyjnymi i dydaktycznymi, h. archiwizowanie dokumentacji projektowej i. przestrzeganie realizacji harmonogramu projektu j. przepływ informacji w projekcie, k. pomaganie przy sporządzaniu sprawozdań merytoryczno-finansowych, l. monitoringu i ewaluacji projektu, m. współdziałanie z koordynatorem, n. prowadzenia karty czasu pracy, o. wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Zambrów związanych z projektem Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 32 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzambrow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach