Przetargi.pl
wybór wykonawcy usługi cateringowej dla uczestników warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w ramach rocznej oferty wsparcia na rok szkolny 2013-2014.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2552225 , fax. 067 2530178
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Rybaki 3 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2552225, fax. 067 2530178
    REGON: 57079094000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wybór wykonawcy usługi cateringowej dla uczestników warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w ramach rocznej oferty wsparcia na rok szkolny 2013-2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla uczestników warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w ramach rocznej oferty wsparcia na rok szkolny 2013-2014., w ramach projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Czarnkowsko-Trzcianeckim. Usługi świadczone będą w jednostkach oświatowych na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego określonych w wykazie jednostek. Orientacyjnie warsztaty, szkolenia, konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli w ramach których świadczona będzie usługa cateringowa prowadzone będą w dniach od poniedziałku do soboty włącznie w godzinach od 9.00 do 20.00. Szacunkowa ilość posiłków wynosi 3004 zestawów. Pod pojęciem zestawu zamawiający rozumie posiłek dla 1 osoby w ramach przerwy kawowej i obiadu. W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego na wskazane spotkanie, zgodnie z formularzem zapotrzebowania na usługi cateringowe. Świadczenie usług cateringowych przez Wykonawcę obejmować będzie zapewnienie posiłków podczas przerwy kawowej i obiadu. W ramach zamówienia zostaną zapewnione posiłki w ramach: 1. PRZERWY KAWOWEJ Posiłek obejmować będzie w przeliczeniu na 1 osobę: -napoje gorące: świeżo parzoną kawę, herbatę min. 2 rodzaje (łącznie co najmniej 300 ml na osobę) wraz z dodatkami - mleko, cukier, cytryna; -woda: gazowana)niegazowana (co najmniej 250 ml na osobę); -soki 100% - 2 rodzaje: (łącznie co najmniej 200 ml na osobę); -ciastka kruche (co najmniej 80g na osobę); -ciasto krojone: 1 porcja - min. 40 g, każdorazowo co najmniej 3 rodzaje ciasta do wyboru. 2. OBIADU Posiłek obejmować będzie w przeliczeniu na 1 osobę: -napoje zimne w tym: woda - gazowana)niegazowana (co najmniej 200 ml na osobę), soki 100% - 2 rodzaje (łącznie co najmniej 200 ml na osobę), -surówki i sałatki (łącznie co najmniej 100g na osobę); -zupa (co najmniej 300 ml na osobę); -danie główne (co najmniej 450g na osobę, w tym dodatek mięsny nie mniej niż 150 g). Jako dodatek skrobiowy do dania głównego rozumie się ziemniaki. Ilość oraz zawartość zestawu obiadowego ustalana będzie przez zamawiającego i przekazywana wykonawcy każdorazowo przed realizacją warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli nie później niż 3 dni roboczych przed datą ich rozpoczęcia wskazując jednocześnie miejsce realizacji zamówienia. Wszystkie posiłki muszą być świeże a produkty pakowane fabrycznie muszą mieć określony termin do spożycia. PONADTO Wykonawca zaproponuje w Ofercie cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ minimum 3 różne ZESTAWY MENU. Ustalając menu należy wziąć pod uwagę wymaganą minimalną w.w. gramaturę)pojemność oraz poniższe wymagania, a mianowicie: -surówki i sałatki - co najmniej 3 różne propozycje, -zupy - co najmniej 3 różne propozycje, -danie główne mięsne - co najmniej 3 różne propozycje, -ciasto krojone - co najmniej 3 różne propozycje. Zamawiający przed każdymi zajęciami w ramach warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli określi numer zestawu z zaproponowanego menu. Menu zaoferowane przez wykonawcę jest wiążące w trakcie trwania umowy. Wykonawca dostarczy do miejsca świadczenia usługi zarówno wodę mineralną gazowaną)niegazowaną w opakowaniach fabrycznych o poj. nie większej niż 330ml. Posiłki, kawa, herbata wraz z dodatkami oraz soki serwowane będą w naczyniach ceramicznych niejednorazowego użytku wraz z metalowymi sztućcami. Wykonawca zapewni obsługę kelnerską w trakcie trwania spotkania oraz dowóz posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz po zakończeniu danego spotkania doprowadzi miejsce świadczenia usługi do stanu sprzed rozpoczęcia jej świadczenia (w szczególności odbierze naczynia i sztućce oraz inne materiały będące własnością Wykonawcy, wykorzystywane w trakcie świadczenia usługi). Cenę brutto w ofercie cenowej stanowiącej wynagrodzenie za posiłek dla 1 osoby w ramach przerwy kawowej i obiadu należy tak skalkulować aby cena uwzględniała wszystkie koszty zakupu, przygotowania posiłku, dostawy do wskazanego miejsca realizacji usługi, podatki, możliwość swobodnego doboru menu przez zamawiającego, obsługę warsztatów, szkoleń, konsultacji indywidualnych i grupowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ---

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach