Przetargi.pl
Wybór wykonawcy usług w zakresie : konserwacji i napraw bieżących węzłów cieplnych i central wentylacyjnych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o.

Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-019 Katowice, ul. Krasińskiego 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2536713, 2537785 , fax. 032 2537128
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Krasińskiego 14 14
    40-019 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2536713, 2537785, fax. 032 2537128
    REGON: 27343728300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: TBS - Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy usług w zakresie : konserwacji i napraw bieżących węzłów cieplnych i central wentylacyjnych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu : - konserwacji i napraw bieżących zainstalowanych central wentylacyjnych lub układów wyciągowych (tabela nr 1) , - konserwacji i napraw bieżących węzłów cieplnych (tabela nr 1) - wymiany filtrów zabudowanych w centralach wentylacyjnych (tabela nr 2) , tabela nr 1 adres węzły cieplne (w szt.) centrale wentylacyjne (w szt.) Szeroka 21 0 1 Szeroka 23 0 1 Szeroka 25 0 1 St. Etienne 2,2a 1 1 St. Etienne 3,3a 1 1 St. Etienne 4,4a 1 1 St. Etienne 5,5a 1 1 St. Etienne 6,6a 1 1 St. Etienne 7,7a 1 1 St. Etienne 9,9a 1 1 St. Etienne 11,11a 1 St. Etienne 13,13a 1 1 St. Etienne 15,15a 1 Obroki 43 0 1 Krasińskiego 14-14K 2 5 Skowrońskiego 3-3a 1 1 1-go Maja 95 i 97 0 3 Marcinkowskiego 2-2a 1 0 Marcinkowskiego 4-4a 1 0 Marcinkowskiego 6-6a 1 0 Razem 14 23 tabela nr 2 Budynek Szeroka 21,23,25 St. Etienne 2-7a ST. Etienne 9 -15a 1-go Maja 95 i 97 Wymiana filtrów Wymiana tkaniny Wymiana filtrów Wymiana tkaniny Wymiana filtrów Wymiana tkaniny Wymiana filtrów Wymiana tkaniny Styczeń 1 1 1 Luty 1 1 1 Marzec 1 1 1 1 Kwiecień 1 1 1 Maj 1 1 1 Czerwiec 1 1 1 1 Lipiec 1 1 1 Sierpień 1 1 1 Wrzesień 1 1 1 1 Październik 1 1 1 Listopad 1 1 1 grudzień 1 1 1 1 Wymiana filtrów i tkanin filtracyjnych winna następować w terminie do 10-go każdego miesiąca zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w tabeli nr. 2. Typy central wentylacyjnych, wymiennikowni ciepła i wymiary filtrów : ul. Szeroka 21, 23, 25 : ( 3 centrale wentylacyjne - VBW ENGINEERING Sp. z o.o. Gdynia typ BS-1 (50) - P) - FD 592 x 490 x 100 EU3 6 szt. - Filtry kieszeniowe EU-5 3 szt. ul. St. Etienne 2-2a, 3-3a, 4-4a, 5-5a, 6-6, 7-7a : - (6 central wentylacyjnych - VBW ENGINEERING Sp. z o.o. Gdynia - typ BO - 52 - 2 (25) - P) - FD 592 x 592 x 100 EU3 12 szt. - FD 592 x 287 x 100 EU3 12 szt. - ( 6 stacji wymiennikowni ciepła c.o i c.w.u. z wymiennikami typ Jad 5/36 - 6 szt. ) ul. St. Etienne 9-9a,11-11a, 13-13a, 15-15a : ( 4 centrale wentylacyjne - VBW ENGINEERING Sp. z o.o. Gdynia typ. BO - 55 - 2 (50) - P - S - 2 szt. i typ BO - 55 - 3 (50) - P - S - 2SZT. ) - FD 592 x 592 x 90 EU3 8 szt. - FD 592 x 287 x 90 EU3 4 szt. - ( 2 wymiennikownie ciepła z wymiennikami typ Jad ) ul. 1-go Maja 95 i 97 : ( 3 centrale wentylacyjne ) dla lokali usługowych : - centrale nawiewne TA - MINI - 2 szt. - wentylatory nawiewne V=420 m3 - h - 2 szt. filtry powietrza klas EU7 - 2 szt. układ wywiewny - wentylatory kanałowe typ RVK200 , V= 380 m3 - h - 2 szt. - centrala nawiewna typ TA 650 EL - 1 szt. - nawiewnik sufitowy typ LPKa 200 + ALSc-160-200 , V=150 m3 - h - filtr powietrza klasa EU3 - 1 szt. układ wywiewny - wentylator kanałowy typ KVK315M , V=600 m3 - h - 1 szt. ul. Marcinkowskiego 2-2a, 4-4a i 6-6a : ( stacje wymienników ciepła c.o i c.w.u. - 3 szt. ) moduł c.o. wymienniki płytowe lutowane LPM Poland typ HL2-86 - 3 szt. moduł c.w.u. wymienniki płytowe lutowane LPM Poland typ. HL1-20 - 3 szt. ul. Krasińskiego 14-14K : ( wentylacja mechaniczna budynku ) : - wentylatory wywiewne komorowe AERECO VEC 300 - 10 szt. - wentylator wywiewny kanałowy SYSTEMAIR KVK 160 M - 1 szt. - wentylator wywiewny kanałowy SYSTEMAIR KVK 100 M - 1 szt. - wentylator wywiewny kanałowy SYSTEMAIR KVK 125 M - 1 szt. - wentylatory wywiewne kanałowe VENTURE INDUSTRIES EDM 160 EC - 3 szt. - wentylator wywiewny ścienny VENTURE INDUSTRIES EDM 100S - 1 szt. - entylator wywiewny ścienny HELIOS ELS - VE 100/60/40 - 1 szt. Układ wentylacji i klimatyzacji w biurach Spółki DAIKIN VRV w zestawieniu : - jednostka zewnętrzna - RSXYP 5K7 - 1 szt. - jednostki wewnętrzne - FXYFP 20, 25, 32, 50 - 6 szt. - zestawy klimatyzacyjne MITSUBISHI w każdym pomieszczeniu oraz tablice sygnalizacyjno - sterujące w pomieszczeniu portierni. ( wentylacja mechaniczna parkingu podziemnego ) : - wentylatory oddymiające MERCOR OSRVP F400 - 4 szt. - wentylatory kanałowe SYSTEMAIR K100M - 2 szt. - wentylator kanałowy SYSTEMAIR K125M - 1 szt. - wentylator kanałowy SYSTEMAIR K160M - 1 szt. - centrale wentylacyjne VBW CLIMA SPS-G - 4 szt. - klapy przeciwpożarowe z siłownikami - 3 szt. ( stacje wymienników ciepła c.o i c.w.u. - 2 szt. ) ul. Skowrońskiego 3 - 3a : ( wentylacja mechaniczna budynku ) : - wentylator dachowy wyciągowy AERECO typ VEC 2500 - 2 500 m3-h ( wentylacja mechaniczna parkingu podziemnego ) : - centrala wentylacyjna garażowa, podwieszana VBW Clima typ SPS - G, o wydajności V=500-1000 m3-h ( wentylacja pomieszczeń technicznych w piwnicy ) : - wentylator ścienny typ KV 100M, Vmax 175 m3-h ( stacja wymienników ciepła c.o i c.w.u. - 1 szt. ) : - wymiennik płytowy o mocy 107 kW 2. Szczegółowe zasady prowadzenia konserwacji i napraw bieżących wynikają bezpośrednio z wytycznych wytwórców urządzeń, dostępnych do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz postanowień umowy o konserwację. 3. Wykonawca winien opracować swoją ofertę na postawie otrzymanych wymagań podanych w niniejszej Specyfikacji .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składaniz wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta winna być sporządzona przez wykonawcę zgodnie ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 2. Wykonawca winien dysponować personelem, który pod względem liczebności i kwalifikacji jest niezbędny do należytego realizowania zamówienia. Ponadto wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, rozumianym jako zasób możliwości i zdolności gospodarczych wykonawcy, w tym możliwości w obrębie organizacji pracy , wydajności, sprawności maszyn i urządzeń. 3. Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien zrealizować jako wykonawca w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zlecenia o podobnej wielkości, charakterze i wartości. 4. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22. ust. 1, art. 23 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy także: - złożą dokumenty wymagane treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 2006 r. Nr. 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami ). 6. W przypadku, gdy wykonawca uczestniczy w więcej niż jednej ofercie, oferty takiego wykonawcy zostaną odrzucone. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Ocena przez zamawiającego niezbędnej wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz poprawnej sytuacji ekonomicznej i finansowej posiadanej przez wykonawcę, zapewniającej wykonanie zamówienia, nastąpi na podstawie informacji i danych zawartych w załącznikach do oferty wg. formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU : 1. Wykonawcy składają dokumenty wynikające bezpośrednio z ustaleń Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 2006 r. Nr. 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami ) 2. Pierwszymi stronami oferty ma być wypełniony Formularz Ofertowy ( załącznik nr Następne strony oferty to kolejne dokumenty wymienione poniżej . 3. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 ) w tym również o : - zaznajomieniu się z zakresem i miejscem prac konserwacyjnych oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, - uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, 4. Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego wykonali wszystkie zlecenia z należytą starannością ( załącznik nr 3 ). Za dowód nienależytego wykonania zamówienia uznawane będzie wyrządzenie przez wykonawcę szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu. 5. Oświadczenie o tym, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego ani jego upadłości nie ogłoszono, a także nie toczy się postępowanie ugodowe, ponadto nie toczy się postępowanie związane z naruszeniem przepisów ustawy karno - skarbowej ( załącznik nr 4 ). 6. Oświadczenie o tym, że członków władz firmy wykonawcy (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, że ich samych) nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z udzielaniem zamówienia publicznego albo za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ( załącznik nr 5 ). 7. Odpowiednio ważne, aktualne dokumenty rejestrowe tj. zaświadczenia potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym i prawnym (aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego). Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( załącznik nr 6 ) . 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( załącznik nr 7, nr 8 ). 10. Wykaz personelu kierowniczego tj. osób które mogą lub będą zaciągać zobowiązania w imieniu wykonawcy ( załącznik nr 9 ) . 11. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje zawodowe, potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych (m.in. branży ciepłowniczej, wentylacyjnej i elektrycznej) - ( załącznik nr 10) . - a w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, również pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 12. Wykaz ważniejszych usług o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ( nie mniej niż dwie wymiennikownie ciepła, dwie centrale wentylacyjne o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia ), z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje zamawiających ) - ( załącznik nr 11 ). 13. Jeżeli ofertę składa spółka cywilna należy dołączyć umowę spółki oraz dokumenty rejestrowe wszystkich współwłaścicieli. 14. Wykonawca będący spółką z ograniczoną odpowiedzialnością winien zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94-00, poz. 1037) dołączyć uchwałę wspólników o zgodzie na zaciągnięcie zobowiązań lub prawo takie winno wynikać z umowy spółki (dołączyć umowę spółki). 15. Załącznik nr 12 - wyceny ofertowe w formie uproszczonej zawierające wyliczenie kosztów konserwacji i napraw bieżących : węzłów cieplnych, central wentylacyjnych i oddymiania, wymiany filtrów wraz z ich utylizacją, instalacji wentylacji i klimatyzacji w biurach Spółki, w rozbiciu na poszczególne budynki. 16. Załącznik nr 13 - zaparafowany projekt umowy wraz z załącznikiem Nr. 2 do projektu umowy ( składniki cenotwórcze dla robót nie objętych konserwacją ). Uwagi : - Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być dokumentami ważnymi w rozumieniu przepisów prawa zamówień publicznych . - Ujawnienie na jakimkolwiek etapie postępowania, że dokumenty złożone przez wykonawcę są niezgodne z prawdą spowoduje automatyczne odrzucenie oferty. - Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę . - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w ww. punktach , to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego , odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . - Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie któregokolwiek z dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. - Ocena przez zamawiającego niezbędnej wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz poprawnej sytuacji ekonomicznej i finansowej posiadanej przez wykonawcę, zapewniającej wykonanie zamówienia, nastąpi na podstawie informacji i danych zawartych w załącznikach do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach