Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy „Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027 - Cel: Strategiczne planowanie rozwoju ponadlokalnego w ramach współdziałania JST Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego”

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy „Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027 - Cel: Strategiczne planowanie rozwoju ponadlokalnego w ramach współdziałania JST Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1/ Wykonanie - opracowanie „Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027 - Cel: Strategiczne planowanie rozwoju ponadlokalnego w ramach współdziałania JST Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego”, w poniższych etapach: • Etap I: część diagnostyczna obszaru ZIT LGOF zakończona analizą SWOT. • Etap II: opracowanie Strategii ZIT LGOF 2021-2027 wraz z przeprowadzonymi konsultacjami społecznymi projektu dokumentu oraz przeprowadzoną procedurą strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zaakceptowanego przez Zamawiającego zgodnie z warunkami umowy i gotowego do przekazania do zaopiniowania przez IZ RPO WD oraz rządowe organy centralne, w szczególności ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego. •Etap III: uzyskanie pozytywnych opinii IZ RPO WD oraz właściwych rządowych organów centralnych dla Strategii ZIT LGOF 2021-2027, w tym uwzględnienie ewentualnych uwag i wprowadzenie wymaganych korekt zgłoszonych przez IZ RPO WD lub rządowe organy centralne wraz z asystą i wsparciem Zamawiającego w procesie uzgodnień przed tymi instytucjami. Etap ten zawiera także przygotowanie projektów uchwał wraz z uzasadnieniem dla każdej JST objętej Strategią w sprawie przyjęcia Strategii ZIT LGOF 2021-2027 przez ich organy stanowiące oraz przygotowanie w wersji elektronicznej multimedialnej prezentacji opracowanej Strategii ZIT LGOF 2021-2027 (jako materiału promocyjno – informacyjnego i pomocniczego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ – załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz oraz projekt umowy – Rozdział 3 siwz. UWAGA: W przypadku gdy po złożeniu ofert przez potencjalnych wykonawców w ramach zamówienia publicznego, lecz przed podpisaniem umowy z Wykonawcą Strategii ZIT LGOF, nastąpi sytuacja, w której jedna, lub więcej, z jednostek samorządu terytorialnego, w imieniu i na rzecz których prowadzone jest niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, wystąpi z Porozumienia w sprawie warunków współpracy i zasad partycypacji w kosztach opracowania Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027 oraz instytucjonalizacji współdziałania powiatów i gmin wchodzących w skład Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego i terytorialnego przedmiotu zamówienia (związanego z wycofaną JST) oraz pomniejszenia ceny oferty, proporcjonalnie do udziału przypadającego na wycofaną JST, przy założeniu, że udział ten jest równy dla każdej JST. 2/ Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917) a) członkowie zespołu – za wyjątkiem Koordynatora i Eksperta, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zatrudniał wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. 1 art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73220000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie pięć tysięcy złotych) . 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; 5) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie opracował minimum 2 (dwa) z niżej wymienionego katalogu dokumentów: • Strategia ZIT dla związku, porozumienia lub stowarzyszenia JST w perspektywie finansowej budżetu UE na lata 2014-2020 bądź 2021-2027, • Strategia ZIT Miejskich Obszarów Funkcjonalnych (MOF) w perspektywie finansowej budżetu UE na 2014-2020 bądź 2021-2027, • Strategia ponadlokalna dla związku, porozumienia lub stowarzyszenia JST o łącznej liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tys. mieszkańców (wg danych GUS na koniec roku kalendarzowego, w którym zrealizowana została usługa), • Strategia rozwoju dla jednostki samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tysięcy mieszkańców (wg danych GUS na koniec roku kalendarzowego, w którym zrealizowana została usługa). wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane należycie, tj. - referencji lub innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane - wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane; 6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; 7) informacje, że osoby wskazane jako: - Koordynator - posiada wyższe wykształcenie kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że przynajmniej jeden (1) raz samodzielnie albo jako członek zespołu, wykonała lub uczestniczyła w merytorycznym: a) opracowaniu strategii ZIT, lub strategii ZIT MOF, lub b) strategii związku, stowarzyszenia bądź porozumienia JST o łącznej liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tysięcy mieszkańców, lub c) strategii rozwoju dla JST o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tys. mieszkańców; wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; – punktowane kryterium wyboru ofert - Ekspert - posiada wyższe wykształcenie kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że przynajmniej jeden (1) raz samodzielnie albo jako członek zespołu, wykonała lub uczestniczyła w merytorycznym opracowaniu: a) strategii ZIT, lub strategii ZIT MOF, lub b) strategii związku, stowarzyszenia bądź porozumienia JST o łącznej liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tysięcy mieszkańców, lub c) strategii rozwoju dla JST o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tys. mieszkańców; wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; – punktowane kryterium wyboru ofert - Członek zespołu - posiada wyższe wykształcenie kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że przynajmniej dwa (2) razy uczestniczyła w przygotowaniu ekspertyzy/opracowania/analizy w zakresie rozwoju regionalnego oraz przynajmniej raz (1) uczestniczyła w przygotowaniu, koordynowaniu i raportowaniu badań/konsultacji społecznych, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; - Członek zespołu - posiada wyższe wykształcenie kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że przynajmniej raz (1) uczestniczyła w przygotowaniu ekspertyzy/opracowania/analizy w zakresie rozwoju regionalnego. wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; 8) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; 9) wykaz cen-harmonogram - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz; 10) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 12) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.2 „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 13) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną