Przetargi.pl
Wybór wykonawcy robót budowlanych, w zakres których wchodzą : remont okresowy w budynku O/ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77, remont okresowy w budynku O/ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 67

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4437848 , fax. 018 4435358
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
    ul. Sienkiewicza 77 77
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4437848, fax. 018 4435358
    REGON: 00001775600331
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy robót budowlanych, w zakres których wchodzą : remont okresowy w budynku O/ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77, remont okresowy w budynku O/ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 67
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Remonty okresowe : Zadanie I : Budynek Oddziału ZUS przy ul. Sienkiewicza 77 w zakresie: malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną w kolorze, wymiana wykładzin na zmywalną o gr. 2mm, barwioną w masie, wymiana wyłączników i gniazd, dostosowanie pomieszczenia piwnicy dla potrzeb archiwum. Zadanie 2 : Budynek Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego przy ul. Sienkiewicza 67 w zakresie:pomalowanie dużej sali wykładowej, wymiana płyt sufitowych typu termatex, wymycie aluminiowej konstrukcji nośnej sufitu, pomalowanie klatki schodowej i korytarzy. Do oferty należy przyjąć całkowity koszt remontu z podziałem na elementy jak wyżej. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w tym roboty demontażowe po godzinie 15:00. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 3 lata. Integralną częścią poszczególnych projektów wykonawczych są przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 8.000,00 zł.(słownie: osiem tysięcy złotych).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z póżn. zm. ). Gwarancja bankowa i ubezpieczeniowa oraz poręczenie bankowe i poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - wnoszone jako wadium winno zawierać: dokładne określenie beneficjenta, określenie przedmiotu zamówienia, termin ważności gwarancji, odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą, nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty kwoty określonej w gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w formie : poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z póżn. zm. ) należy złożyć w oryginale do dnia 17.07.2009r. do godz. 10:30 siedzibie O/ZUS w Nowym Sączu przy ul. Węgierskiej 11, pok. nr 313. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Handlowy I O/Warszawa 78 1030 1016 0000 0000 6172 4079 z dopiskiem : Wadium w przetargu nieograniczonym na realizacje zadania pn. : Remonty okresowe - w terminie do dnia składania ofert do godziny 10:30. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r., poz.1655 -jednolity tekst ustawy z późn. zm.), wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę min. 300 000,00 złotych brutto, dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania prac określonych przedmiarami robót tj. : kierownikiem robót z uprawnieniami, przy czym kierownik robót budowlanych musi: posiadać uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej , być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów występujących wspólnie potencjał ekonomiczny może być spełniony przez jeden podmiot lub połączony potencjał podmiotów: wykażą wielkość posiadanych środków finansowych na rachunku lub zdolność kredytową na min. 50 000,0 zł. posiadają polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, potwierdzającą , że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę nie mniejszą niż 500 000,0 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223z 2007r., poz. 1655 - jednolity tekst ustawy z późn. zm.): aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie wykonawcy do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego na wykonawcę nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego na wykonawcę nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych , o których mowa w Ustawie z dnia 28 października 2002r. O odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn.zm.).W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykazu wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę min. 300 000,00 złotych brutto.Zakres robót winien obejmować co najmniej : malowanie pomieszczeń, wymianę wykładzin, wymianę wyłączników i gniazd, wymianę płyt sufitowych typu termatex. Dodatkowo dokumentów potwierdzających, że wymieniona w wykazie robota budowlana została wykonana należycie, wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (włącznie z kierownikiem robót budowlanych), pod wykaz wymagane jest dołączenie dokumentów potwierdzających uprawnienia wystawione na osoby wymienione w wykazie - włącznie z kierownikiem robót budowlanych, według Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. Nr 83 z 2006r., poz. 578 z późn.zm.).Podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określeniem w nim terminu ważności. Kierownik robót budowlanych musi: posiadać uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na min. 50 000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 500 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach