Przetargi.pl
wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie bloku operacyjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego

Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7449033
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy
    ul. Bohaterów Getta 10 10
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7449033
    REGON: 23118096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie bloku operacyjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 3/2010 na wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie bloku operacyjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie bloku operacyjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Gorze Sp. z o. o. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w systemie tradycyjnym w oparciu o dokumentację, tj.: 1) dokumentację opracowaną przez WW PROJEKT Wyrostek Jacek, 58-400 Kamienna Góra, ul. Papieża Jana Pawła II/11a w roku 2009, 2)harmonogram rzeczowo/finansowy realizacji projektu, 3)prawomocną administracyjną decyzję nr 288/09 z dn. 19.11.2009r. pozwolenia na budowę bloku operacyjnego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze, na działkach wg ewidencji gruntów nr 139/1 i 102/1 obr. 3 Kamienna Góra wydana przez Starostę kamiennogórskiego, 4)decyzję Nr 008/2008/CP z dn. 27.10.2008r. wydana przez Burmistrza Miasta Kamiennej Góry ustalającą lokalizację inwestycji, 5) wizualizację przyszłego bloku operacyjnego. Zamówienie to jest realizowane i finansowane w ramach projektu nr WND-RPDS.08.01.00-02-041/08, pt. Poprawa jakości opieki zdrowotnej poprzez budowę bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. N ZOZ Szpital Powiatowy - Działania 8.1 Poprawa jakości opieki zdrowotnej w Priorytecie VIII Modernizacja infrastruktury ochrony zdrowia na Dolnym Śląsku (Zdrowie) Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 (nabór 6/S/8.1/2008). Lokalizację inwestycji ustalono na działce według ewidencji gruntów nr 139/1 obręb 3, położonej przy ul. Bohaterów Getta 10 w Kamiennej Górze na podstawie decyzji Nr 008/2008/CP z dn. 27.10.2008r. AGN 7331-029/08 wydanej przez Burmistrza Miasta Kamiennej Góry. Powierzchnię zabudowy ustalono o oparciu o wskaźnik produktu: powierzchnia wybudowanych placówek służby zdrowia j. m. 421 m2. Dokumentacja projektowa będzie zawierała logo i nazwę projektu zgodnego z wytycznymi obowiązującymi w zakresie działań promocyjnych, zawartych w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego ogólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, jak również zgodnie z wymogami zawartymi w Poradniku dla Beneficjenta w ramach Regionalnego programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10. O zakończeniu robót budowlanych decyduje podpisany przez obie Strony bezusterkowy protokół zdawczo - odbiorczy oraz prawomocna decyzja administracyjna pozwolenia na użytkowanie obiektu uzyskane przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 30 000,00 PLN złotych (słownie: trzydzieści tysięcy PLN złotych zero groszy). Wadium musi być wniesione przed upływem ostatecznego terminu do składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmn.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej tj. przelewu środków należy operację taką wykonać w terminie odpowiednio wcześniejszym z uwagi na datę wpływu środków pieniężnych na konto i obowiązek udokumentowania tego faktu w ofercie przetargowej. Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze Nr konta: 75 8395 0001 0012 0144 2003 0002 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty oryginał przelewu lub kopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisu oferty przetargowej) wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: wadium pn nr 3 /2010 W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Fakt złożenia wadium w każdej przewidzianej formie przez ustawę (przelew i inne), należy dołączyć do oferty przetargowej jako integralną jej część zał nr j. Dokumenty w/w muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany wyżej. Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 ustawy; b)spełniania warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy; c)posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, d)posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania osobami, a w szczególności: - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. z późn. zmn.) w zakresie: - robót ogólnobudowlanych, - instalacji i sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji i c. o., - instalacji i sieci elektroenergetycznych. e) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, f) wniesie wadium w wysokości 30 000,00 PLN, w terminie określonym w siwz. Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą je dokumenty, o których mowa w rozdziale III. Ocena powyższych warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą zgodnie z poniższym wykazem wypełnione oświadczenia i dokumenty (które należy zaparafować i przedstawić w formie załączników do oferty, stanowiących integralną jej część): 1 załączniki: 1.1 formularz ofertowy zał nr a 1.2 oświadczenie oferenta nr b 1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c 1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d* 1.5 formularz cenowy nr e 1.6 projekt umowy zał nr g 1.7 podwykonawcy zał nr h 1.8 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał nr f 1.9 dowód wpłaty wadium - zał nr j 1.10 harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji - zał nr k 1.11 kosztorys ofertowy - zał nr l*** 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1.1oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał. 1, 2.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 2.1wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. A,** 2.2oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zał. B, 2.3opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zał. C * Załącznik wypełnić w przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika (nie wyszczególniony w aktualnym KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), czy jednego z konsorcjantów podmiotu składającego ofertę. W przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy wyszczególnionego w aktualnym KRS lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dany załącznik nie jest konieczny do wypełnienia i załączenia do oferty. ** Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków wymaganych w niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. ***Pod pojęciem kosztorys ofertowy Zamawiający rozumie opracowany kosztorys na podstawie przedmiaru robót i dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W celu usprawnienia pracy komisji, prosimy o dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego w wersji elektronicznej oraz drukowanej. Dodatkowo wersja elektroniczna (dyskietka płyta) winna zawierać wraz z oświadczenie Wykonawcy, iż odpowiada ona w każdym szczególe wersji drukowanej zawartej w ofercie przetargowej oraz jest zgodna z przedmiarem robót Zamawiającego. UWAGA Załączniki B i C sporządza wykonawca ! Wyżej wymienione dokumenty należy wypełnić w takiej formie, jak to zostało podane we wzorach. Pod rygorem odrzucenia oferty, nie dopuszcza się jakiejkolwiek zmiany ich formy. Zamawiający informuje, ze brak jakiegokolwiek ww. dokumentu będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania z zastrzeżeniem art. 24 i art. 26 ustawy. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru oferty będzie kierował się kryteriami jak podano poniżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach