Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. „Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą” w formule „zaprojektuj i wybuduj” - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień)i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów

Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, aleja Rzeczypospolitej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 7226036, 721 01 38 , fax. 0-76 722 60 37
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o.
    aleja Rzeczypospolitej 116
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 7226036, 721 01 38, fax. 0-76 722 60 37
    REGON: 39028422200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sag.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o ze 100% udziału Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. „Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą” w formule „zaprojektuj i wybuduj” - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień)i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: wykonanie zadania polegającego na „Przebudowie zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą” w formule „zaprojektuj i wybuduj” - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień) i na tej podstawie przebudowę zespołu basenów 1. Zakres zadania obejmuje: a) rozbiórkę istniejących niecek basenowych (3 szt.: niecka pływacka o wymiarach 25 x 50 m, niecka rekreacyjna o wymiarach 15 m x 25m, brodzik dla dzieci o wymiarach 10m x 15m), brodzika do stóp z natryskami oraz innych elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu, b) przeprojektowanie* i przebudowę istniejącego basenu pływackiego o wymiarze 25 x 50 m wraz z wykonaniem półki (listwy wypoczynkowej), wykonanie ścian dociskowych, wykonaniem przelewów żelbetowych, wykonanie dna niecki, foliowanie niecki folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm oraz skróceniem basenu – do wymiarów: 25m x 16m, głębokość: 1,30-2m, powierzchnia lustra wody: 400m2, *Przeprojektowanie polegać ma na wprowadzeniu do istniejącego projektu zmiany dot. skrócenia basenu z długości 33,3m na 16m c) przeprojektowanie*, budowę niecki rekreacyjnej żelbetowej pokrytej folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm. Wymiary docelowe: 35,10 x 23,44 m, głębokość: 1,20-1,30m, powierzchnia lustra wody: 608,20m2. Z atrakcjami: grzybek wodny, parasol wodny, ruchoma armatka wodna, wodny masaż stóp, siatka do wspinaczki typ „Piramida”, gejzer powietrzny, leżanka z masażem, ściana wodna, kabina masażowa powietrzna z wodnym masażem stóp, huśtawka wodna, masażery ścienne, rwąca rzeka. *Przeprojektowanie polegać ma na zmianie technologii wykonania niecki rekreacyjnej ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na nieckę żelbetową pokrytą folią PCV-P wraz z dostosowaniem elementów montażowych atrakcji wodnych i pozostałych urządzeń do typu przeprojektowanej niecki rekreacyjnej. d) przeprojektowanie*, budowę brodzika dla dzieci żelbetowego pokrytego folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm z kolorową grafiką. Powierzchnia lustra wody: 174,60 m2, głębokość od 0,01 do 0,45m. Na granicy dwóch głębokości należy zastosować łagodne zejście bez schodów – „ślizg”. Atrakcje wodne: gejzer powietrzny, dzwonek wodny, jeż wodny, stołek do siedzenia. *Przeprojektowanie polegać ma na zmianie technologii wykonania brodzika dla dzieci ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na brodzik żelbetowy pokryty folią wraz z dostosowaniem elementów montażowych atrakcji wodnych i pozostałych urządzeń do typu przeprojektowanej niecki brodzika. W miejscu aktualnie zaprojektowanych schodów należy zastosować rozwiązanie typu „ślizg” – łagodne zejście. e) budowę wodnego placu zabaw z tryskaczami wodnymi o powierzchni 155,00 m2 i wymiarach: 11,00m x 15,00m. Nawierzchnia z tworzyw sztucznych, bezpiecznych EPDM, wielowarstwowa, wykonana in situ na podłożu betonowym. Atrakcje wodne: dysza „galaretka” x2, dysza „wulkan” x 2, dysza „wiaderka” x 1, dysza „palma” x 2, dysza „liść” x 2, dysza „drzewko” x 1, dysza „kwiat stokrotka” x 1, armatka obrotowa x 4, tunel z kręgów x 1 kpl., dysza „parasol” x 1, dysza „tunel” x 1 kpl., dysza „pączek” x 2. Budowa wodnego placu zabaw w oparciu o istniejący projekt. f) Budowa i montaż 3 zjeżdżalni wodnych z wannami hamownymi wraz z instalacjami zasilającymi w wodę. Typy zjeżdżalni: Zjeżdżalnia Pontonowa wraz z niezbędnym wyposażeniem, Zjeżdżalnia trójtorowa Multislide, Zjeżdżalnia Kamikaze. Budowa zjeżdżalni zlokalizowanych w górnej części przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej w oparciu o istniejący projekt. UWAGA: w istniejącym projekcie uwzględniono 4 zjeżdżalnie. Z realizacji wyłącza się zjeżdżalnię typu Cebula z dolotem. g) przeprojektowanie*, przebudowę i rozbudowę istniejących budynków wraz z dostosowaniem do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne. - budynek technologii wody – oznaczony symbolem „A” (rozbudowa w oparciu o istniejący projekt), - budynek istniejący – oznaczony symbolem „B1” (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*) Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie funkcji pomieszczeń i dostosowaniu instalacji wewnętrznych do tej zmiany. Pomieszczenie ratowników, pomieszczenie pierwszej pomocy, WC i pomieszczenia magazynów oznaczone symbolami B1 0/1 – 0/7 mają zostać dostosowane do funkcji komercyjnej, tj. pomieszczeń do wynajęcia na różnego typu usługi SPA, do części przeznaczonej na wynajem należy doprojektować dodatkowe WC, - budynek z kasami i zapleczem sanitarnym – oznaczony symbolem „D”(przebudowa w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Rozbiórka istniejącego, parterowego budynku higieniczno-sanitarnego z dachem płaskim. W miejsce wyburzonego budynku – budowa budynku kas wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym. Przeprojektowanie* polegać ma na likwidacji jednego stanowiska kasowego i zaaranżowaniu w jego miejsce stanowiska Kierownika Basenu, - budynek istniejący – oznaczony symbolem „D1”(przebudowa w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na przebudowaniu, zmianie funkcji pomieszczeń i dostosowaniu instalacji wewnętrznych do tej zmiany. Pomieszczenia oznaczone symbolami D1 0/4 – 0/5 mają zostać przebudowane w taki sposób, aby mogły pełnić funkcje pomieszczenia dla ratowników i punktu medycznego o pow. ok. 10 m2 dla D1 0/4 i pow. 11,6 m2 dla D1 0/5. Ponadto pomieszczenie dla ratowników ma być przeszklone dużym oknem typu „wystawowe”. Pomieszczenia oznaczone symbolami D1 0/1-0/2 w oparciu o istniejący projekt z przeznaczeniem na pomieszczenia socjalne dla personelu i pracowników obsługi technicznej. Pomieszczenie oznaczone symbolem D1 0/7 ma zostać dostosowane do potrzeb ochrony fizycznej obiektu. Pomieszczenie oznaczone symbolem D1 0/8 ma zostać dostosowane do funkcji szatniowej – należy zainstalować w tym pomieszczeniu 30 szt. trójdzielnych szafek ubraniowych (tj. dla 90-ciu użytkowników)wykonanych z płyty HPL z zamkami na szyfr. Przybliżona objętość pojedynczego schowka ubraniowego nie może być mniejsza niż 150 cm3. Część tarasowa, otwarta budynku ma zostać wyposażona w leżaki drewniane – 20 szt. Zadaszenie otwartej części tarasowej budynku ma zostać poszerzone o lekką zabudowę typu „pergola”. h) budowę nowego, parterowego, podpiwniczonego budynku technologii wody wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym – oznaczony symbolem „C” (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie funkcji pomieszczenia oznaczonego symbolem C 0/1 z magazynu na pomieszczenie szatniowe. W pomieszczeniu tym należy zainstalować 35 szt. trójdzielnych szafek ubraniowych (tj. dla 90-ciu użytkowników) wykonanych z płyty HPL z zamkami na szyfr. Przybliżona objętość pojedynczego schowka ubraniowego nie może być mniejsza niż 150 cm3. Pozostały zakres prac w oparciu o istniejący projekt. i) technologię wody basenowej (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na: dostosowaniu urządzeń do zmiany technologii wykonania niecki rekreacyjnej i brodzika ze stali nierdzewnej na niecki żelbetowe pokryte folią, j) system podgrzewania wody basenowej i użytkowej na potrzeby sanitariatów (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu wydajności systemu do wprowadzonej zmiany związanej z przebudową i skróceniem niecki pływackiej z uwzględnieniem mocy i wydajności na etapie eksploatacji, k) wykonanie nowych nawierzchni plaży basenowej z kostki ceramicznej (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie lokalizacji miejsca przeznaczonego dla przenośnej gastronomii i uwzględnienie zmian dot. rezygnacji z instalacji zjeżdżalni wodnej typu Cebula z dolotem i skróceniem niecki pływackiej, l) budowę brodzików przejściowych (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu lokalizacji brodzików przejściowych do przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej. m) budowę zbiorników wyrównawczych (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu lokalizacji zbiorników wyrównawczych do przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej, n) budowę dojść i dojazdów z kostki betonowej wraz z trzema miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych oraz placu dla pojazdów gastronomicznych (przeprojektowanie*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie lokalizacji placu dla pojazdów gastronomicznych, o) budowę infrastruktury technicznej niezbędnej do użytkowania obiektu (w oparciu o istniejący projekt wraz z przeprojektowaniem*): - wewnętrzne instalacje sanitarne: instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją kanalizacji, instalacja solarna, ogrzewanie, instalacja gazu, wentylacja mechaniczna wywiewna. UWAGA: zmiana funkcji pomieszczeń i wyłączenie z realizacji Budynku Gastronomii - zewnętrzne instalacje sanitarne: kanalizacja sanitarna + przyłącze, instalacja wodociągowa, instalacja deszczowa, ogrzewanie wody basenowej, instalacja gazowa, klimatyzacja w serwerowni. UWAGA: zmiana funkcji pomieszczeń i wyłączenie z realizacji Budynku Gastronomii - elektryczna instalacja zewnętrzna i wewnętrzna: zasilanie, rozdzielnica główna RG 0,4 kV, rozdzielnice obiektowe, zasilanie urządzeń technologicznych obiektu, tj. technologii wody basenowej, systemu grzewczego, ogrzewania elektrycznego, oświetlenia zewnętrznego, serwerowni, przepompowni ścieków, wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń, instalacji teletechnicznych, instalacje elektryczne, instalacje oświetleniowe, oświetlenie awaryjne, instalacja odgromowa, oświetlenie terenu (montaż 15 szt. słupów z oprawami led, przeprojektowanie* do ustalenia z Zamawiającym zmiany lokalizacji słupów w stosunku do istniejącego projektu), ochrona przeciwporażeniowa, ochrona przeciwpożarowa, ochrona przed przepięciami - wykonanie trafostacji, - instalacji teletechnicznej: infrastruktury kablowej, systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, systemu nagłośnienia, systemu wykrywania i sygnalizacji włamania, systemu telewizji przemysłowej, okablowania strukturalnego, systemu kontroli dostępu, systemu rozliczania usług; - wykonanie instalacji LEG-MAN. Należy wykonać odejście do obiektu na odcinku od studni SK.LCANB11(SK.S0012) w układzie 2x40 HDPE. Kabel światłowodowy jednomodowy 12J należy doprowadzić kanalizacją sieci LEGMAN do najbliższego punktu agregacyjnego to jest do skrzyżowania z ul Jaworzyńską (szafka SK42). Wytyczne do projektowania dostępne są na stronie www.legman.pl w zakładce dla projektantów (w istniejącym projekcie instalacja LEG-MAN nie została uwzględniona) Przeprojektowanie* infrastruktury technicznej niezbędnej do użytkowania obiektu polegać ma na dostosowaniu do pozostałych zmian naniesionych do istniejącego projektu, p) wykonanie ogrodzeń: - ogrodzenie panelowe terenu H=2,40 m – 548,5m (w oparciu o istniejący projekt), bramy wjazdowe – 2 szt. (w oparciu o istniejący projekt), ogrodzenie niecki rekreacyjnej oraz brodzika i wodnego placu zabaw H=1,20m (w oparciu o istniejący projekt z rozszerzeniem zakresu o ogrodzenie niecki pływackiej – przeprojektowanie), q) budowę wiat pod instalację fotowoltaiczną w oparciu o istniejący projekt z wyłączeniem budowy instalacji fotowoltaicznej i uwzględnieniem zmiany funkcji: I. zmiana funkcji na zadaszenie miejsc do wypoczynku, II. do ewentualnego późniejszego zagospodarowania pod instalację fotowoltaiczną, r) ławki w strefie „brodzik i wodny plac zabaw”. Zmiana lokalizacji ze strefy wyłączonego z projektu suchego placu zabaw do strefy „brodzik i wodny plac zabaw” (przeprojektowanie) s) wykonanie systemu nagłośnienia (w oparciu o istniejący projekt), t) wykonanie systemu kontroli dostępu (w oparciu o istniejący projekt), u) instalacja systemu telewizji przemysłowej (w oparciu o istniejący projekt), v) instalacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru (w oparciu o istniejący projekt), w) system sygnalizacji włamania i napadu – system alarmowy (w oparciu o istniejący projekt), x) system rozliczania usług (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*) Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu funkcjonalności systemu rozliczania usług z uwzględnieniem zamiany szafek depozytowych na szafki ubraniowe na zamek szyfrowy i do możliwości samoobsługowego zakupu usługi, y) wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej (w oparciu o istniejący projekt) z) przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z zakresu sterowania i obsługi obiektu i urządzeń, aa) zapewnienie przez Wykonawcę Zamawiającemu profesjonalnego wsparcia technicznego zwanego asystą techniczną w ilości 5 asyst w zakresie utrzymania obiektu basenowego bądź sezonowego rozruchu obiektu w trakcie zaproponowanego okresu gwarancji. Asyście technicznej podlegają wszystkie urządzenia i systemy, które zostały wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu określonego niniejszą umową. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie przeprowadzenia asysty technicznej z 3- dniowym wyprzedzeniem. Każdorazowo z asysty technicznej zostanie sporządzony protokół zatwierdzony prze obie Strony. UWAGA: z zakresu prac przewidzianych w istniejącym projekcie budowlanym wyłączono: - budowę zjeżdżalni wodnej Cebula z dolotem, - budowę suchego placu zabaw dla dzieci o pow. 893,20 m2 wraz z ogrodzeniem, - budowę siłowni plenerowej o pow. 142,60 m2, - budowę dwóch boisk do piłki plażowej o wym. 9 x 18 m - rozbudowę budynku z punktem gastronomicznym oznaczonego symbolem „B” - osłony przeciwsłoneczne – żagle - zastosowanie stali nierdzewnej do wykonania niecek: rekreacyjnej i brodzika, tj. zmiana – przeprojektowanie technologii wykonania niecek basenowych ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na niecki wykonane w technologii żelbetowej pokryte folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm. zgodnie z § 1 Projektu umowy - Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz szczegółowym zakresem rzeczowym robót zawartym w dokumentacji projektowej, tj. w Rozdziale 4 siwz „Dokumentacja” zawierająca: m.in. projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary – ww. Dokumentacja (Rozdział 4 siwz) dostępna pod adresem https://drive.google.com/open?id=15yszvO4MifYUwwEAxgR0RFKRwCATbQGM Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917)): - prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani - zespół montujący-wykładający niecki basenowe folią PCV – członkowie zespołu, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne – elektromonterzy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał będzie na umowę o pracę wyżej wymienione osoby w okresie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212212-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200.000,- PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz ; 5) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: a) dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych, w tym: - co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziła instalacja nowej zjeżdżalni o długości co najmniej 25m - co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki/niecek folią basenową PVC o łącznej powierzchni lustra wody minimum 400 m2 - co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki/niecek folią basenową PVC o głębokości w najgłębszym punkcie min. 3,5m - co najmniej jedna z w/w robót dotyczy kompleksu basenów zewnętrznych wraz z przebudową budynku kubaturowego o konstrukcji tradycyjnej murowanej o minimalnej powierzchni użytkowej 200 m2 - co najmniej jedna z w/w robót dotyczy kompleksu basenów zewnętrznych o łącznej powierzchni lustra wody co najmniej 1000m2, oraz b) min. dwa zadania polegające na wykonaniu wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM o minimalnej powierzchni 150m2, oraz c) min. jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla budowy, przebudowy lub modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o łącznej powierzchni lustra wody min. 1.000m2. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 3a do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 6) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie: min. jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla budowy, przebudowy lub modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 1.000m2, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru – wg załącznika nr 3b do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 7) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 8) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 – tekst jednolity) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im funkcji; 9) informacje potwierdzające, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie, polegające na tym, że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych z zastosowaniem technologii foliowania niecek żelbetowych o powierzchni lustra wody min. 400 m2, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 10) informacje potwierdzające, że osoba wskazana jako kierownik robót sanitarnych posiada wymagane co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, polegające na tym, że była kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 400m2 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 11) informacje potwierdzające, że osoba wskazana jako specjalista ds. wykładania niecek basenowych folią PVC informacji potwierdzających, że posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. doświadczenie w kierowaniu zespołem wykładającym niecki basenowe folią PVC na co najmniej dwóch inwestycjach (zadaniach) w obiektach użyteczności publicznej, przy czym: - w co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o powierzchni lustra wody min. 400 m2, - co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o głębokości w najgłębszym punkcie min. 3,5 m wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 12)oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 13) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 14) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 15) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 16) harmonogram rzeczowo-finansowy robót – wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 17) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 15.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, może złożyć inny dokument , który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie wyżej opisanego warunku tj. posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 15.000.000,00 zł; 18) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 20.000.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu; 19) sprawozdanie finansowe albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania – za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, potwierdzające, że przychody z bieżącej działalności w zakresie realizacji robót budowlanych wynoszą co najmniej 15.000.000,00 zł rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 20) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz; 21) wypełniony i podpisany Formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz; 22) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO - wg załącznika nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu do siedziby Zamawiającego: SAG Sp. z o.o., Aleja Rzeczypospolitej 116, sekretariat I piętro, 59-220 Legnica- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej– wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach