Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy robót budowlano-montażowych dla zadania pn. Modernizacja bazy kształcenia zawodowego Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie. Postępowanie znak: ZP.341-2/2010

Powiatowe Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. 1 Maja 8A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6495085 , fax. 089 6495085
  • Data zamieszczenia: 2010-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie
    ul. 1 Maja 8A 8A
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6495085, fax. 089 6495085
    REGON: 51958337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckp.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka kształcenia publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy robót budowlano-montażowych dla zadania pn. Modernizacja bazy kształcenia zawodowego Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie. Postępowanie znak: ZP.341-2/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont, przebudowa i rozbudowa istniejących pomieszczeń budynków A i B celem dostosowania warsztatów szkolnych dla potrzeb Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego. W zakresie jest dobudowa wiatrołapu do istniejącego budynku A od strony zachodniej oraz rozbudowa istniejącego budynku magazynowego oznaczonego jako budynek B. Przedmiot zamówienia obejmuje również budowę parkingu wraz z niezbędnymi dojściami zlokalizowanego od strony zachodniej istniejących obiektów. Przewidziana jest rozbiórka istniejących obiektów pomocniczych, są to dwie wiaty magazynowe o konstrukcji stalowej oraz żelbetowy kanał najazdowy do przeglądu samochodów. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w Iławie przy ul. 1-go Maja na działkach nr 136/22, 136/27. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców obiektem lub przedmiotem zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: roboty ogólnobudowlane w tym: rozbiórkę dwóch wiat magazynowych i kanału najazdowego, dobudowę wiatrołapu do budynku A i rozbudowę budynku magazynowego B, roboty drogowe w tym wykonanie: dojazdów, chodników, parkingu , roboty elektryczne w tym wykonanie: WLZ, tablice rozdzielcze, instalacja gniazd 1 fazowych , siłowych, instalacja siłowa, instalacja oświetleniowa, instalacja przeciw przepięciowa, instalację ochrony od porażeń prądem elektrycznym, linie kablowe zewnętrzne NN, roboty sanitarne w tym przebudowę: wewnętrznej instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji mechanicznej, przyłącza wodociągowego oraz budowy instalacji i przyłącza w zakresie: instalacji wodociągowej zimnej wody, instalacji wodociągowej ciepłej wody użytkowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji mechanicznej, przyłącza kanalizacji sanitarnej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projekto?wej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach oraz projekcie umowy. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projekto?wej budowlanej i wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45214000-0 45111200-0, 45223210-1, 45262311-4, 45321000-3, 45421146-9, 45260000-7, 45111291-4, 45262500-6, 45421146-9, 45316110-9, 45310000-3, 45311200-2, 45314100-2; 45314200-3, 45314310-7; 45314320-0, 45315100-9; 45317200-4, 71354300-7. 6. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ w tym m.in. koszty: określone w SST Wymagania ogólne; wybudowania, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy; ubezpieczeń placu budowy; wybudowania, utrzymania i likwidacji objazdów wraz z ich utrzymaniem; tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, obsługi geodezyjnej i wykonania pomiaru powykonawczego, koszt zabezpieczenia znaków geodezyjnych. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie roboty, które zostały ujęte w dokumentacji projekto?wej budowlanej i wykonawczej, przedmiarze robót. Zamawiający wymaga oby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys szczegółowy Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć jako załącznik przy podpisywaniu umowy. 8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. 10. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b. 11. Zadanie jest współfinansowane w ramach PROGRAMU REGIONALNEGO NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI ze środków REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA i MAZURY NA LATA 2007-2013 w ramach osi priorytetowej 3 - Infrastruktura społeczna 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pckp.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach