Przetargi.pl
Wybór wykonawcy na zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania, zakup skanera

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy na zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania, zakup skanera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: „Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)”. 2. Zakup skanera w ramach zadania „Usprawnienie obsługi klienta, w tym budowa i udostępnienie e-usług w Gminie Legnica”. 3. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania „Przebudowa systemu audiowizualnego w sali obrad Rady Miasta w Urzędzie Miasta Legnicy plac Słowiański 8”. 4. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz opieki technicznej, w tym: 1) Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6" o rozdzielczości: HD (1366x768) w technologii LED przeciwodblaskowy- 6 szt.;2) Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6" o rozdzielczości: FHD (1920x1080) w technologii LED przeciwodblaskowy, - 4 szt.;3) Komputer biurkowy – 15 sztuk; 4) Kserokopiarka A3 laserowa, kolorowa- 1 szt.; 5) Monitor LCD 24 cale– 5 szt; 6)Monitor LCD 19 cale– 5 szt; 7) Skaner dokumentów A4 –1 szt; 8) Dysk HDD 24 MB – 8 szt; 9) Dysk HDD 64 MB – 8 szt; 10) Dysk Zewnętrzny 1TB – 3 szt;11) Dysk HDD Dysk 600GB 6G SAS 10K rpm (2.5-inch) –8 szt; 12) Bezprzewodowy punkt dostępowy – 6 szt; 13) Macierz dyskowa – 1 szt; 14) Kliencki punkt dostępowy 5 GHz – 5 szt; 15) Kliencki punkt dostępowy 5 GHz – 5 szt; 16) Router – 1 szt; 17) Prezenter USB – 2 szt; 18) Projektor – 1 szt; 19) Telewizor – 1 szt; 20) Wyświetlacz płaski/ściana z monitorów w układzie 2x2 – 1 szt; 21) Oprogramowanie i opieki techniczne; 22) Bębny światłoczułe do drukarek- 6 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00 PLN Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach