Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy na pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją zadania: budowa Zbiorczej Drogi Południowej na odcinku od ul. Jaworzyńskiej do al. Rzeczypospolitej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy - Etap II od ul. Wojska Polskiego do al. Rzeczypospolitej z budową mostu na rzece Kaczawie.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7212100 , fax. 076 7212115
  • Data zamieszczenia: 2016-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7212100, fax. 076 7212115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy na pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją zadania: budowa Zbiorczej Drogi Południowej na odcinku od ul. Jaworzyńskiej do al. Rzeczypospolitej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy - Etap II od ul. Wojska Polskiego do al. Rzeczypospolitej z budową mostu na rzece Kaczawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją zadania inwestycyjnego: budowa Zbiorczej Drogi Południowej na odcinku od ul. Jaworzyńskiej do al. Rzeczypospolitej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy - Etap II od ul. Wojska Polskiego do al. Rzeczypospolitej z budową mostu na rzece Kaczawie. Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej zmian, ewentualną optymalizację, wybudowanie, przekazanie do użytkowania i sfinansowanie budowy Zbiorczej Drogi Południowej na odcinku od ul. Jaworzyńskiej do al. Rzeczypospolitej w ramach zadania pn. Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy - Etap II od ul. Wojska Polskiego do al. Rzeczypospolitej z budową mostu na rzece Kaczawie, w tym: 1.1. wykonanie dokumentacji projektowej zmian niezbędnej do realizacji zamówienia, uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji i uzgodnień, w tym przepisów prawa budowlanego, prawa wodnego i ochrony środowiska. Opracowanie dokumentacji projektowej zmian z wykorzystaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), skróconego opisu przedmiotu zamówienia, dotyczy w szczególności odwodnienia drogi na odcinku od ul. Jaworzyńskiej do mostu na rzece Kaczawie, budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej i związanych z tym koniecznych do wykonania zmian w pozostałych branżach. 1.2. przygotowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej i stałej organizacji ruchu, z ewentualnym wykorzystaniem przekazanej dokumentacji, 1.3. wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją: projektem budowlano-wykonawczym, skróconym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 11 do niniejszej instrukcji, przedmiarami jako materiałem pomocniczym oraz opracowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową zmian, w tym m.in: 1.3.1. budowę drogi klasy Z - o długości ok. 1,3 km obejmującą: a) budowę i przebudowę jezdni - wykonanie nawierzchni bitumicznej, b) budowę i przebudowę ciągów pieszych - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, c) budowę ciągów rowerowych - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, d) budowę zatok autobusowych o nawierzchni z betonu cementowego wraz z wiatami, e) zagospodarowanie zieleni, w tym m.in. wycinka drzew i realizacja projektu zieleni, f) zmianę i rozbudowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach al. Rzeczypospolitej/Bielańska, ul. Grabskiego/Jaworzyńska oraz na skrzyżowaniach opisanych w wytycznych zawartych w skróconym opisie przedmiotu zamówienia, 1.3.2. budowę trzyprzęsłowego mostu na rzece Kaczawie, betonowego o konstrukcji sprężonej, 1..3.3 budowę przejścia podziemnego, 1..3.4.budowę przepraw mostowych (4 obiekty) nad ciekiem Młynówka, 1..3.5.regulację koryta Młynówki z przebudową murów oporowych, 1.3.6.budowę parkingów o nawierzchni z kostki betonowej, 1.3.7.budowę i przebudowę sieci wodociągowej ( na rzecz LPWiK), 1.3.8.budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej - odwodnienie pasa drogowego, wraz z budową zbiornika retencyjnego, separatorów i przepompowni, 1.3.9.usunięcie kolizji z siecią kanalizacji sanitarnej, 1.3.10.roboty elektryczne obejmujące: a)budowę sieci oświetlenia ulicznego, b)budowę stacji transformatorowej wraz z drogą dojazdową i sieci rozdzielczej, c)budowę zasilania przepompowni, d)usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami elektroenergetycznymi, 1.3.11. budowę kanalizacji na cele szerokopasmowej sieci kanalizacji teleinformatycznej LEGMAN, 1.3.12. usunięcie kolizji z siecią gazową, teletechniczną, 1.4. zabezpieczenie nadzoru: 1.4.1. autorskiego w zakresie przygotowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej zmian, 1.4.2. archeologicznego, 1.4.3. geologicznego, 1.4.4. geodezyjnego, 1.4.5. nadzoru saperskiego nad niebezpiecznymi znaleziskami, 1.4.6. innego, niż wymienione w pkt 1.4.1. - 1.4.5. niezbędnego w celu bezpiecznego i prawidłowego poprowadzenia inwestycji. 1.5 dokonanie ewentualnej optymalizacji - zmian w przyjętych rozwiązaniach projektowych w dokumentacji z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem decyzji oraz uzgodnień obejmujących: - budowę zbiornika retencyjnego oraz budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej z wykorzystaniem wymagań zawartych w załączonym do siwz programie funkcjonalno - użytkowym (PFU) - budowę trzyprzęsłowego mostu na rzece Kaczawie, betonowego o konstrukcji sprężonej - obiektów konstrukcyjnych, - oświetlenia drogowego. 1.6. uwzględnienie i koordynację prac z podmiotami wykonującymi uzbrojenie podziemne, naziemne i nadziemne. 1.7. uwzględnienie i zorganizowanie prac w sposób zapewniający drożność, dojazd i dostęp do posesji, budynków, obiektów użyteczności publicznej, ogrodów działkowych, punktów handlowych lub usługowych, zapewnienie dojazdu dla pojazdów uprzywilejowanych np. pogotowie, straż pożarna, policja, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa poprzez np. zabezpieczenie wykopów, oznakowanie, kładki i przejścia itp. 1.8. po zakończeniu budowy przywrócenie istniejących dróg, wykorzystywanych jako dojazd do budowy, do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia robót. 1.9 uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z przekazaniem obiektu Zamawiającemu z uprawomocnionym pozwoleniem na użytkowanie. Pozostałe roboty i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Programie Funkcjonalno-Użytkowym ( PFU), Wykazie cen, Skróconym opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji - Rozdział 4 siwz i projekcie umowy - Rozdział 3 siwz dla postępowania na wybór Wykonawcy robót na stronie internetowej Zamawiającego http://um.bip.legnica.eu/uml/zamowienia-publiczne-ob/zamowienia-publiczne-w/15526,Przetag nieograniczony.html 1.2 Rozliczenie zadania inwestycyjnego tj. zakresu rzeczowego i finansowego zrealizowanego przez Wykonawcę robót i jego Podwykonawców, w terminie do 30 dni po jego zakończeniu. 1.3. W zakres obowiązków zespołu nadzoru inwestorskiego wchodzą między innymi czynności: 1.3.1. odbywanie co najmniej dwóch wizyt w tygodniu na budowie w godzinach od 8.00 do 15.00-tej a w szczególnych przypadkach w ciągu 2 godzin od wezwania przez Zamawiającego. 1.3.2. uczestnictwo w przeglądach min. 2 razy w roku, w okresie trwania rękojmi - 10 lat od daty odbioru końcowego i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych. 1.3.3. wykonywanie zleconych prac z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego - ustawa z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r. , poz.1409 - ze zmianami), z którego wynika zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego. 1.3.4.ykonywanie zleconych prac z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. 1.4 Pozostały zakres obowiązków zespołu nadzoru inwestorskiego określają między innymi czynności: 1.4.1 zapoznanie się z dokumentacją budowlano-wykonawczą oraz przedstawienie inwestorowi opinii co do jej kompletności i jakości oraz ewentualnych wad i niedokładności, 1.4.2. zapoznanie się z umowami o wykonawstwo robót, podwykonawstwo i dalsze podwykonawstwo i ścisłe przestrzeganie ich postanowień, w szczególności w zakresie przejściowych odbiorów prac i płatności, 1.4.3.sprawdzenie placu budowy, ustalenie usytuowania punktów niwelacyjnych, jego granic oraz wytyczenia obiektów budowlanych, 1.4.4.sprawdzenie czy nie występują kolizje pomiędzy prowadzonymi robotami budowlanymi a istniejącym uzbrojeniem działek budowlanych i terenów przyległych wraz propozycją ich usunięcia, 1.4.5.uczestniczenie w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót, 1.4.6.przestrzeganie zasady, aby w trakcie realizacji robót budowlanych nie naruszono interesów osób trzecich, 1.4.7.kontrola budowy pod względem jej zgodności z dokumentacją projektową, zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (zrid), prawem budowlanym, innymi przepisami oraz wiedzą techniczną min 2 razy w tygodniu- potwierdzanie każdego pobytu wpisem do dziennika budow, 1.4.8.organizowanie wszystkich narad koordynacyjnych, rad budowy i komisji technicznych oraz sporządzanie z nich protokołów, 1.4.9.w terminie do 7 dni od dnia otrzymania dokumentów do weryfikacji: 1.4.9.1sprawdzanie i zatwierdzanie wykonania rzeczowego robót rozliczanych na podstawie zapisów w książce obmiaru robót, sprawdzanie, analizowanie i weryfikacja zestawień ilości i wartości robót wg wykazu cen oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i przekazanie do Wykonawcy, 1.4.9.2.sprawdzenie i przygotowanie narastająco zestawienia kosztów wykonanych robót w podziale na roboty wykonane przez Wykonawcę, Podwykonawcę oraz dalszego Podwykonawcę i przekazanie do Zamawiającego, 1.4.10.przygotowanie pisemnych wyjaśnień w przypadku występowania rozbieżności między stanem faktycznym a dokumentacją w terminie do 7 dni od dnia zatwierdzenia Wykonawcy zakresu wykonanych robót, 1.4.11.kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, 1.4.12.kontrolowanie postępu nadzorowanych robót i zgodność ich wykonania z terminami określonymi w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót, 1.4.13.sprawdzanie i potwierdzanie protokołów odbioru wykonanych elementów robót pod względem merytorycznym i rachunkowym, 1.4.14.współpraca z nadzorem autorskim, wyjaśnianie z nim ewentualnych poprawek i uzupełnień w dokumentacji w przypadku stwierdzenia w niej niedopracowań, 1.4.15.w przypadku niezbędnych zmian w rozwiązaniach konstrukcyjnych i architektonicznych wnioskowanie do inwestora o wprowadzenie tych zmian oraz rozstrzygnięć wraz ze wskazaniem - w uzgodnieniu z nadzorem autorskim - kierownikowi budowy sposobu rozwiązania, 1.4.16.nadzór nad wprowadzaniem zmian w dokumentacji projektowej, w tym zmian nieistotnych w stosunku do rozwiązań zatwierdzonych decyzją ZRID i złożenia dokumentacji zmian (zgodnie z wymogami Prawa budowlanego) na dzień zakończenia robót, 1.4.17.sprawdzanie na bieżąco sporządzanego narastająco i przedłożonego przez wykonawcę robót operatu kolaudacyjnego, 1.4.18.sprawdzenie sporządzonego i przedłożonego przez wykonawcę robót operatu kolaudacyjnego na dzień zakończenia robót i potwierdzenie jego kompletności, 1.4.19.sprawdzenie i zaakceptowanie w terminie 10 dni ewentualnych zmian w przyjętych rozwiązaniach projektowych w dokumentacji - optymalizacja- przewidzianych w siwz na wybór Wykonawcy robót, w tym m.in.: 1.4.19.1.konstrukcji nośnej obiektu mostowego MD-2, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza optymalizację ustroju nośnego obiektu mostowego MD-2 na konstrukcję żelbetową, sprężoną lub prefabrykowaną. Nie dopuszcza się zmian ustrojów nośnych konstrukcji obiektów na konstrukcje zespolone stalowo-betonowe lub stalowe. Ewentualne zmiany typu ustroju nośnego należy potwierdzić pełną analizą statyczno-wytrzymałościową zarówno w odniesieniu do ustroju nośnego jak również do podpór i elementów posadowienia., 1.4.19.2. wymiany gruntu nienośnego po potwierdzeniu przez Nadzór Geologiczny na grunt nośny jako sposób wzmocnienia podłoża gruntowego pod warunkiem wykonania przez Wykonawcę robót analiz obliczeniowych nośności fundamentów oraz wartości osiadania, 1.4.19.3.szczegółowych rozwiązań wraz z obliczeniami optymalizacji obiektów konstrukcyjnych, w tym zmiany posadowienia przejścia podziemnego PP-1, 1.4.19.4 materiału prefabrykatów łukowych dla zaprojektowanych obiektów, które powinny zapewnić co najmniej równoważną trwałość konstrukcji; ewentualne zmiany w zakresie ustroju nośnego tychże obiektów pod warunkiem, że Wykonawca potwierdzi zmianę pełną analizą statyczno-wytrzymałościową zarówno w odniesieniu do ustrojów nośnych jak również do podpór i elementów posadowienia, 1.4.19.5 technologii posadowienia podpór obiektu pod warunkiem zachowania parametrów nośności i trwałości po wcześniejszej pozytywnej opinii Nadzoru autorskiego, 1.4.19.6 ustrojów nośnych betonowych prefabrykowanych na konstrukcję monolityczną pod warunkiem wykonania przez Wykonawcę robót dla tych elementów obliczeń statyczno-wytrzymałościowych oraz rysunków zbrojeniowych, 1.4.19.7 prefabrykatów dla konkretnego obiektu, 1.4.19.8 geometrii podpór mostowych, 1.4.19.9 zamiany paneli ścian oporowych na elementy drobnowymiarowe również służących do budowy tego rodzaju ścian oporowych, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, 1.4.19.10 sprawdzenie parametrów oświetlenia- zmiana na oprawy typu LED, 1.4.19.11 budowę zbiornika retencyjnego oraz budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej z wykorzystaniem wymagań zawartych w załączonym do SIWZ na wybór Wykonawcy robót programie funkcjonalno - użytkowym (PFU). 1.4.20.potwierdzenie zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości wykonanych prac do ich odbioru końcowego wraz z jednoczesnym przekazaniem zadania inwestycyjnego do użytkowania z ostateczną decyzją pozwolenia na użytkowanie, 1.4.21.kontrola płatności należności w drugiej i kolejnych faktur wystawionych przez Wykonawcę robót w zakresie prac realizowanych przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, 1.4.22.kontrola i potwierdzanie realizacji zakresu prac wykonywanych przez Wykonawcę robót oraz zgłoszonych przez niego Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, zgodnie z umowami na Podwykonawstwo i dalsze podwykonawstwo, 1.4.23.kwalifikowanie jakości i ilości materiałów do odzysku lub utylizacji wg zapisów w siwz, STWiOR oraz Skróconego opisu przedmiotu zamówienia- postępowania na wybór Wykonawcy robót, 1.4.24.kontrola i każdorazowe potwierdzanie protokołami ilości materiałów z odzysku, przekazywanych przez Wykonawcę robót do odzysku lub utylizacji, min. drzewa, humus, frez itp, 1.4.25.kompletowanie protokołów: robót zamiennych, odbiorów technicznych i przeglądów, 1.4.26.sprawdzanie miesięcznych wykazów: wykazu zatrudnionych pracowników na umowę o pracę wraz z wykazami pracowników na umowę o pracę z minimalnym wynagrodzeniem, sporządzanych przez Wykonawcę robót, 1.4.27.kontrola organizacji ruchu na czas budowy 1 raz w tygodniu i przekazywanie ww. informacji w formie notatki Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,- PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.legnica.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach