Przetargi.pl
Wybór wykonawcy na pełnienie funkcji: specjalisty ds. rozliczeń w ramach realizacji projektu pn. Kraina zabawy nr umowy POKL.09.01.01-30-049/12-00

Urząd Gminy Krzymów ogłasza przetarg

  • Adres: 62-513 Krzymów, ul. Kościelna 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2413280 , fax. 063 2413091
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krzymów
    ul. Kościelna 2 2
    62-513 Krzymów, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2413280, fax. 063 2413091
    REGON: 00054800500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy na pełnienie funkcji: specjalisty ds. rozliczeń w ramach realizacji projektu pn. Kraina zabawy nr umowy POKL.09.01.01-30-049/12-00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie wykonywania funkcji specjalisty ds. rozliczeń w projekcie pn. Kraina zabawy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr POKL. 09.01.01-30-049/12-00. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: -rozliczanie finansowe, -przygotowywanie harmonogramów płatności i WNP, -nadzór nad przepływami finansowymi, -gromadzenie i opisywanie dokumentacji finansowo-księgowej, -archiwizacja dokumentacji, -obsługa administracyjno-biurowa -sporządzanie sprawozdań okresowych, -prowadzenie wyodrębnionej dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi i przyjętą polityką rachunkowości w Urzędzie Gminy w Krzymowie w tym opisywanie faktur, -współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu ze skarbnikiem Urzędu Gminy w Krzymowie, -współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą, -kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu -odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacja projektu, zgodnie z dokumentami Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Zasady finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu, -przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu, -zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia, -weryfikacja prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania, -nadzór nad płatnościami dla wykonawców, -przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu, -współpraca z Kierownikiem i Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji, -współpraca z organami kontrolującymi, -wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Krzymów związanych z projektem, -umieszczanie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach związanych z realizacja projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 20 godzin w miesiącu. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 2. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Urzędu Gminy w Krzymowie. Adres: Urząd Gminy w Krzymowie, Krzymów, ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 9. Wynagrodzenie wykonawcy współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL 10. Wykonawca zatrudniony zostanie na podstawie umowy zlecenie. 11. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w terminie do 24 godz. od powiadomienia np. telefonicznego. 12. Zamawiający ustanawia płatnika którym będzie Urząd Gminy w Krzymowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krzymow.nowoczesnagmina.pl/?c=179
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach