Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy kompleksowej obsługi Katowice Airport w zakresie odbioru i wywozu odpadów z czyszczenia separatorów substancji ropopochodnych, osadników, przepompowni i kanalizacji ścieków, wykonania przeglądów budowlanych separatorów

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38
    40161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3927171, 3927202, fax. 323 927 376
    REGON: 27050488900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice-airport.com/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy kompleksowej obsługi Katowice Airport w zakresie odbioru i wywozu odpadów z czyszczenia separatorów substancji ropopochodnych, osadników, przepompowni i kanalizacji ścieków, wykonania przeglądów budowlanych separatorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) oczyszczania osadników i separatorów substancji ropopochodnych zainstalowanych w kanalizacji deszczowej oraz przy płytach postojowych i parkingach na terenie obiektu Zamawiającego (odpadami płynnymi usuwanymi z Urządzeń są mieszaniny odpadów z piaskowników i z odwadniania olejów w separatorach (kod odpadu: 13 05 08* - Mieszanina odpadów z piaskowników i z odwadniania olejów w separatorach)); b) oczyszczania separatorów tłuszczu (podczyszczalni ścieków technologicznych) znajdujących się przy restauracjach w obiekcie Zamawiającego (w zakres usługi wchodzi opróżnianie, wywóz taborem asenizacyjnym i unieszkodliwianie ściekowych osadów tłuszczowych (kod odpadu: 19 08 09 – Tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje jadalne)) oraz w przypadku potrzeby wyczyszczenie przykanalika; c) wywozu skratek z oczyszczalni ścieków znajdującej się przy obiekcie Zamawiającego (kod odpadu: 19 08 01 – Skratki); d) czyszczenia kanalizacji sanitarnej, deszczowej i przykanalików znajdujących się na terenie Zamawiającego (kod odpadu: 20 03 06 – Odpady ze studzienek kanalizacyjnych); e) czyszczenia osadników sanitarnych znajdujących się na terenie Zamawiającego (kod odpadu: 20 03 01- Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne). f) wykonanie przeglądów budowlanych separatorów przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do wykonania przeglądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY: 1. W czasie trwania rundy wstępnej Wykonawca, zobowiązany jest do przekazania w formie skanów następujących dokumentów: a) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dot.: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające realizację zamówienia; zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej, d) kopię aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i ich wytwarzania, e) kopię aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem, f) kopię aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem lub kopię umowy bądź listu intencyjnego zawarte z firmą która będzie dokonywała unieszkodliwienia odpadów. UWAGA! Jeżeli Wykonawca przedstawi umowę bądź list intencyjny z podwykonawcą wówczas MUSI załączyć dokumenty potwierdzające, iż podwykonawca posiada aktualne uprawnienia do unieszkodliwiania odpadów objętych zamówieniem. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym oraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Po zakończeniu e-aukcji, Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas e-aukcji najkorzystniejszą ofertę, spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda nie później niż na dwa dni przez podpisaniem umowy w sprawie zamówienia przestawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach