Przetargi.pl
Wybór wykonawcy etapu V- adaptacji na potrzeby ZPS sali gimnastycznej w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3 na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy etapu V- adaptacji na potrzeby ZPS sali gimnastycznej w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3 na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: Przebudowę budynku sali gimnastycznej na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych o powierzchni zabudowy 1.405,78 m2 i powierzchni użytkowej 1115,34 m2, w tym wykonanie między innymi następujących robót : 1) zagospodarowania terenu – remont nawierzchni, 2) robót ogólnobudowlanych – rozbiórkowe, żelbetowe, murarskie, ociepleniowe i dociepleniowe, dekarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, stolarka okienna i drzwiowa, 3) instalacji sanitarnych – wodociągowe i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej, instalacje centralnego ogrzewania, instalacje wentylacji grawitacyjnej i hybrydowej, 4) instalacji elektrycznych wewnętrznych, oświetlenia zewnętrznego, oświetlenia awaryjnego (bezpieczeństwa i ewakuacyjne) oraz przeszkodowego, 5) instalacji niskoprądowych – komputerowe, przeciwpożarowe, systemów alarmowych i anten. Zgodnie z dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja”, projektem umowy – Rozdział 3 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 poz. 1320 – tekst jednolity) - roboty murarskie i murowe – murarze, - roboty tynkarskie- tynkarze, - roboty w zakresie stolarki budowlanej - monterzy, - montaż instalacji sanitarnych - monterzy instalacji sanitarnych, - roboty elektryczne i niskoprądowe - monterzy instalacji elektrycznych. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie dwadzieścia tysięcy złotych), Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do IDW, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do IDW, 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 5) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z załącznikiem nr 8 do IDW „Warunki zmian umowy”. 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do IDW. 8) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do IDW, 9) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 9 do IDW;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach