Przetargi.pl
Wybór wykonawcy dostawy i montażu wodomierzy wody zimnej i liczników ciepła w budynkach przy ul. Krasińskiego 14-14K oraz na osiedlu Giszowiec-Kasztany w Katowicach

Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-019 Katowice, ul. Krasińskiego 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2536713, 2537785 , fax. 032 2537128
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Krasińskiego 14 14
    40-019 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2536713, 2537785, fax. 032 2537128
    REGON: 27343728300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: TBS Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy dostawy i montażu wodomierzy wody zimnej i liczników ciepła w budynkach przy ul. Krasińskiego 14-14K oraz na osiedlu Giszowiec-Kasztany w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż wodomierzy wody zimnej i liczników ciepła w budynkach przy ul. Krasińskiego 14-14K oraz na osiedlu Giszowiec-Kasztany w Katowicach Dane szczegółowe przedmiotu zamówienia : 1. Demontaż istniejących wodomierzy wody zimnej oraz liczników ciepła dla wszystkich lokali mieszkalnych i lokali usługowych, pomieszczeń gospodarczych, technicznych - hydrofornie, wymiennikownie ciepła, portiernia - oraz pomieszczeń Spółki. 2. Montaż nowych wodomierzy wody zimnej oraz liczników ciepła dla wszystkich lokali mieszkalnych, lokali usługowych, pomieszczeń gospodarczych, technicznych - hydrofornie, wymiennikownie ciepła, portiernia - oraz pomieszczeń Spółki. Budynek przy ul. Krasińskiego 14-14K : lokale mieszkalne - 167 szt. - wodomierze wody zimnej oraz liczniki ciepła - biuro Spółki - 2 szt. - wodomierze wody zimnej oraz liczniki ciepła - lokal usługowy 1 szt. - wodomierz wody zimnej oraz licznik ciepła - pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 13 szt. wodomierze wody zimnej Budynki osiedla Giszowiec - Kasztany : - lokale mieszkalne - 200 szt. - wodomierze wody zimnej oraz liczniki ciepła - lokale usługowe 2 szt. - wodomierze wody zimnej oraz liczniki ciepła - podlewanie ogródków przydomowych - 54 szt. - wodomierze wody zimnej - pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 2 szt. - wodomierze wody zimnej 3. Wodomierze wody zimnej i ciepłomierze dla lokali mieszkalnych, usługowych i pomieszczeń Spółki znajdują się w logotermach, zlokalizowanych w szafkach na klatkach schodowych. Demontaż i montaż urządzeń pomiarowych możliwy bez konieczności wchodzenia do poszczególnych lokal. 4. Zastosowane wodomierze wody zimnej winny posiadać co najmniej klasę B o przepływie max. 1,0 m3 - h oraz być wyposażone w impulsatory, umożliwiające ich włączenie w istniejący system zdalnego odczytu zużycia mediów FLAT Firmy APATOR. 5. Zastosowane ciepłomierze kompaktowe winny posiadać parametry co najmniej takie jak CQM III K, przepływ nominalny 0,6 m3 - h oraz moduł M-BUS z możliwością podłączenia impulsatorów wodomierzy celem wspólnego zdalnego odczytu zużycia wody zimnej oraz ciepła, przy współpracy z istniejącą instalacją zdalnego odczytu zużycia mediów w systemie FLAT. 6. Po zamontowaniu wodomierzy i ciepłomierzy należy je zaplombować oraz zintegrować z istniejącym systemem zdalnego odczytu. 7. Obowiązkiem wykonawcy jest również wykonanie i przekazanie zamawiającemu, w formie papierowej zestawienia zdemontowanych i zamontowanych wodomierzy i liczników ciepła zawierającego : datę, numer mieszkania, numery wodomierzy i liczników ciepła oraz stany końcowe i początkowe, potwierdzone podpisem najemcy. Zestawienie takie winno być również przekazane zamawiającemu w wersji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 332521002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 02 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu : 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz o zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, i o uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, 1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : - stosowne referencje, protokoły odbioru i inne dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych , w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości , charakterze i wartości min. 200 000,00 zł. i wymiana co najmniej 100 szt. wodomierzy lub liczników ciepła . - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy oraz dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje zawodowe i posiadanie uprawnień zawodowych., 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający obligatoryjnie wykluczy oferentów, którzy nie spełniają wymagań art. 24 ust. 1 i 2 p. z. p. 4. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 4.1. oferta jest sprzeczna z ustawą lub/ i SIWZ, 4.2. złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji 4.3. oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu przetargowym, 4.5. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 4.6. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pierwszą stroną oferty ma być wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w tym również o : - zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, - uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty,- załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 . 4. Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego wykonali wszystkie zlecenia z należytą starannością - załącznik nr 4. Za dowód nienależytego wykonania zamówienia uznawana będzie wyrządzenie szkody polegającej na nie wykonaniu zamówienia lub wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. 5. Oświadczenie o tym, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego ani jego upadłości nie ogłoszono, a także nie toczy się postępowanie ugodowe, ponadto nie toczy się postępowanie związane z naruszeniem przepisów ustawy karno - skarbowej - załącznik nr 5. 6. Oświadczenie o tym, że członków władz firmy wykonawcy - w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, że ich samych - nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z udzielaniem zamówienia publicznego albo za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - załącznik nr 6. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 i nr 8 . 8. Stosowne referencje , protokoły odbioru , itp. dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, o podobnej do przedmiotu zamówienia wielkości, charakterze - załącznik nr 9. 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy oraz dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje zawodowe i posiadanie uprawnień zawodowych - załącznik nr 10. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 11 . 11. Wykonawca będący spółką z ograniczoną odpowiedzialnością winien zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych - Dz. U. Nr 94-00, poz. 1037 - dołączyć uchwałę wspólników o zgodzie na zaciągnięcie zobowiązań lub prawo takie winno wynikać z umowy spółki dołączyć umowę spółki - załącznik nr 12 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach