Przetargi.pl
Wybór wykonawcy bankowej obsługi budżetu gminy Strzelce Krajeńskie na okres od 2013.01.01 do 2016.12.31

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
    REGON: 21096676300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy bankowej obsługi budżetu gminy Strzelce Krajeńskie na okres od 2013.01.01 do 2016.12.31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Strzelce Krajeńskie w okresie czterech lat, polegającej na: 1) otwarciu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, 2) prowadzeniu tych rachunków, 3) przelewaniu kwot w ramach banku obsługującego gminę, 4) przelewaniu kwot do innych banków, 5) przyjmowaniu wpłat gotówki (w tym wpłat gotówkowych z tytułu opłat i podatków lokal?nych), 6) wypłacaniu gotówki, 7) instalacji w urzędzie gminy i w pozostałych jednostkach organizacyjnych gminy systemu bankowości elektronicznej home-banking i przeszkolenie wskazanego pracownika (ów), 8) świadczenie usług bankowości elektronicznej home-banking, 9) udostępnieniu instrumentu pieniądza elektronicznego (elektronicznej portmonetki - karty elektroniczne jako nośnika pieniądza elektronicznego ) umożliwiającego wypłatę świad?czeń na rzecz osób uprawnionych do ich otrzymywania np. MGOPS, 10) udostępnieniu systemu rozliczeń płatności masowych pozwalający na automatyczną rejestra?cję oraz uzgadnianie stanu należności, 11) innych czynności związanych bezpośrednio z obsługą rachunków bankowych, 12) udostępnienie możliwości otrzymania na żądanie bankowego wtórnika dokonanej operacji bankowej na rachunku zamawiającego, 13) udostępnienie możliwości lokowania wolnych środków - depozyt automatyczny, poza warunkami wyszczególnionymi w siwz i złożonej przez Wykonawcę oferty, na warunkach korzystniejszych niż w złożonej ofercie wykonawcy (kwota progu zostanie określona w umowie rachunku bieżącego). 14) Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi niestandardowe takie jak: wypłaty gotówkowe wszelkiego rodzaju zasiłków, stypendiów, zapomóg i dodatków rodzinnych, itp. 2. Oferent musi tak skalkulować prowizje i opłaty, aby: - nie ulegały one zmianom w trakcie trwania umowy - zawierały wszystkie czynności zawarte w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia i wyli?czone zostały z uwzględnieniem ilości poszczególnych czynności wymienionych w pkt. 4 ( tabela) opisu przedmiotu zamówienia. 3. Wypełniając formularz ofertowy należy pamiętać o pełnym i dokładnym wypełnieniu wszyst?kich pozycji. Brak wypełnienia nawet jednej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty. Podane ceny powinny uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. W przypadku pozycji odnoszącej się do podania ceny niedopuszczalne jest wprowadzenie zapi?sów bez określenia ceny np. bez opłat, ( należy wpisać 0). 4. Dla porównania cen ofert należy w tabeli poniższej stanowiącej jednocześnie element formula?rza ofertowego podsumować pozycje razem w kolumnie wartość. Lp. Nazwa operacji Forma opłaty Ilość liczona w okresie 4 lat 1.otwarcie rachunku bieżącego jednorazowo 5 2.otwarcie rachunku pomocniczego jednorazowo 20 3.prowadzenie rachunku bieżącego miesięcznie 240 4.prowadzenie rachunku pomocniczego miesięcznie 960 5.przelew elektroniczny w ramach banku w którym Zamawiający posiada rachunek każdorazowo 40.000 6.przelew elektroniczny do innego banku każdorazowo 10.000 7.wpłata gotówkowa własna każdorazowo 3.500 8.wpłata gotówkowa osób trzecich (w tym: podatki i opłaty lokalne niezależnie od wysokości kwoty) każdorazowo 20.000 9.wypłata gotówkowa każdorazowo 6.000 10.potwierdzenie stanu salda każdorazowo 100 11.system bankowości elektronicznej (home banking) - instalacja i szkolenie jednorazowo 5 12. świadczenie usługi bankowości elektronicznej miesięcznie 240 13.wydanie czeku gotówkowego każdorazowo 20 14.wydanie zaświadczenia (opinii bankowej) każdorazowo 16 15.zmiana karty wzoru podpisów każdorazowo 30 16.system wirtualnych rachunków kontrahenckich każdorazowo 40.000 17.systemowe konta instrumentu- wydanie karty elektronicznej dla świadczeniobiorców np. MGOPS każdorazowo 1000 18.systemowe konta instrumentu- zasilenie karty elektronicznej dla świadczeniobiorców np. MGOPS każdorazowo 24.000 19.przelew złożony w formie papierowej każdorazowo 500 5) W celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania bankowości elektronicznej u Zamawiającego, Wykonawca: a) dostarczy i zainstaluje odpowiedni sprzęt i oprogramowanie, b) przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi systemu bankowości elektronicznej. Przewiduje się szkolenie dla 10 pracowników; maksymalnie 2 godziny na jednego pracownika. c) zapewni usunięcie awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie 24 godzin od zgłoszenia takiej awarii. W przypadku zgłoszenia awarii w dzień poprzedzający święta, dni ustawowo wolne lub w dzień poprzedzający dni wolne od pracy u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii do godziny 12:00 dnia następującego po tych dniach wolnych, d) zobowiąże się zainstalować system bankowości elektronicznej home-banking ( lub inny system) w Urzędzie Miejskim i we wszystkich jednostkach organizacyjnych gminy posiadający funkcję przekazywania poleceń przelewów elektronicznie, e) zagwarantuje okres kapitalizacji odsetek na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych w okre?sach miesięcznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020 w Banku: Lubusko - Wielkopolski Bank Spółdzielczy. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą w punkcie informacyjnym. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy 9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną