Przetargi.pl
Wybór wykonawców zarządzających projektem o nazwie Podniesienie umiejętności i kwalifikacji urzędników z powiatów brzeskiego i nyskiego, w celu poprawy jakości obsługi klienta i inwestora

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawców zarządzających projektem o nazwie Podniesienie umiejętności i kwalifikacji urzędników z powiatów brzeskiego i nyskiego, w celu poprawy jakości obsługi klienta i inwestora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawców zarządzających projektem o nazwie Podniesienie umiejętności i kwalifikacji urzędników z powiatów brzeskiego i nyskiego, w celu poprawy jakości obsługi klienta i inwestora, na następujące stanowiska: a)Kierownik Projektu - część I zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań w ramach pełnienia funkcji Kierownika Projektu w siedzibie Zamawiającego przez okres co najmniej 3 dni roboczych w każdym tygodniu realizacji Projektu. Zalecenie Zamawiającego: Wykonawca winien, w terminie 7 dni, liczonych od dnia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, dokonać wizyty w siedzibie Zamawiającego w celu dokładnego zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, sprawami formalno-prawnymi oraz oczekiwaniami Zamawiającego odnośnie zagadnień merytorycznych i logistycznych. Termin wizyty Wykonawcy winni uzgodnić samodzielnie poprzez zgłoszenie Zamawiającemu propozycji terminowych. Kontakt z Zamawiającym : Pani Beata Mysłek - inspektor w Wydziale Organizacyjno-Prawnym, w godzinach od 7.15.oo do 15.15, w dni powszednie (od poniedziałku do piątku), (kontakt : tel. 077 444 79 20, fax. 077 444 79 03) Zamawiający musi potwierdzić zaplanowaną wizytę. b)Specjalista ds. Rozliczania Dotacji - część II zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań w ramach pełnienia funkcji Specjalisty ds. Rozliczania Dotacji w siedzibie Zamawiającego przez okres co najmniej 3 dni roboczych w każdym tygodniu realizacji Projektu. Zalecenie Zamawiającego: Wykonawca winien, w terminie 7 dni, liczonych od dnia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, dokonać wizyty w siedzibie Zamawiającego w celu dokładnego zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, sprawami formalno-prawnymi oraz oczekiwaniami Zamawiającego odnośnie zagadnień merytorycznych i logistycznych. Termin wizyty Wykonawcy winni uzgodnić samodzielnie poprzez zgłoszenie Zamawiającemu propozycji terminowych. Kontakt z Zamawiającym : Pani Beata Mysłek - Inspektor w Wydziale Organizacyjno-Prawnym, w godzinach od 7.15.oo do 15.15, w dni powszednie (od poniedziałku do piątku), (kontakt : tel. 077 444 79 20, fax. 077 444 79 03) Zamawiający musi potwierdzić zaplanowaną wizytę. 2.Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 3.Umowa o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki nr UDA-POKL.05.02.01-00-065/08-00. 4. W przypadku, gdy ofertę składa firma zatrudniająca osoby spełniające wymagania zamawiającego, ofertę można składać na jedną część zadania bądź na dwa zadania łączne. W przypadku, gdy ofertę składa osoba fizyczna winna ją złożyć tylko na jedną część, bowiem nie dopuszcza się łączenia funkcji Kierownika Projektu z funkcją Specjalisty d/s Rozliczania Dotacji. 5.W ramach projektu zostaną przeprowadzone szkolenia: 1- język angielski - 120 godzin; 2- język niemiecki - 120 godzin; 3- język czeski - 120 godzin; 4- techniki radzenia sobie ze stresem - 16 godzin; 5- profesjonalna obsługa petenta - 16 godzin; 6- komunikacja i praca w zespole - 16 godzin; 7- efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi - 8 godzin; 8-efektywne zarządzanie czasem pracy urzędnika - 8 godzin; 9- motywowanie pracowników - 16 godzin; 10-techniki autoprezentacji - 16 godzin; 11-kodeks postępowania administracyjnego - 24 godzin; 12-ochrona danych osobowych w JST - 16 godzin; 13-dyscyplina finansów publicznych oraz kara za jej naruszenie - 24 godzin; 14-informacja publiczna - prawne aspekty dostępu - 8 godzin; 15-ECDL - 160 godzin; 16-zasady rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej - 24 godzin; 17-rozliczanie VAT w samorządzie terytorialnym - 16 godzin; 18-zarządzanie kryzysowe - dla pracowników gminnych zespołów reagowania kryzysowego - 16 godzin; 19- rozwiązywanie problemów praktycznych przy udzielaniu zamówień publicznych - 16 godzin; 20-rola i znaczenie planów zagospodarowania przestrzennego, renta planistyczna, renta adiacencka - 16 godzin; 21-kontrola i rozliczanie dotacji UE w JST - 16 godzin; 22-kontrola i audyt w JST - 16 godzin; 23-program Płatnik i Symfonia - 24 godzin; 24-nabycie praktycznych umiejętności w procesie skutecznego ubiegania się o dotacje z funduszy strukturalnych UE - 24 godzin; 25-analiza ekonomiczna i finansowa jako element projektu unijnego - 24 godzin; 26-postępowanie egzekucyjne w administracji - 24 godzin; 27-gospodarka wodno-ściekowa w świetle ustawy prawo wodne oraz aktów i praw ochrony środowiska - 16 godzin;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W/w warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy udokumentują, że: 2.1.1. posiadają doświadczenie w co najmniej dwóch projektach szkoleniowych, na stanowisku osoby wchodzącej w skład zespołu zarządzającego projektem o podobnym zakresie obowiązków w w stosunku do stanowiska o które Wykonawca się ubiega, realizowanych dla konsorcjum obejmującym co najmniej 5 jednostek samorządu terytorialnego w każdym projekcie o wartości nie mniejszej niż 500.000zł. (każdy projekt) potwierdzone stosownymi dokumentami 2.1.2. posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie w przygotowywaniu lub prowadzeniu projektów współfinansowanych przez Unię Europejską dla jednostek samorządu terytorialnego; 2.2. posiadają co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej, doświadczenie osoby będzie traktowane tożsamo z doświadczeniem wykonawcy. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do oferty) 2. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do oferty) 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy będący osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania w/w dokumentu. 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych bądź Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego jest wymagane. 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcę nie prowadzącego działalności gospodarczej dotyczy art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania w/w dokumentu. 7. wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; tj. wykaz projektów współfinansowanych przez Unię Europejską dla jednostek samorządu terytorialnego, które wykonawca przygotował, prowadził bądź prowadzi (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty) 8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty) . W przypadku, gdy ofertę składa osoba nie prowadząca działalności gospodarczej do w/w wykazu należy załączyć CV oraz kserokopię dowodu osobistego 9. oświadczenie potwierdzające co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe wykonawcy lub osoby występującej w imieniu wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu. 10.dokument potwierdzający doświadczenie wykonawcy w co najmniej dwóch projektach szkoleniowych na stanowisku osoby wchodzącej w skład zespołu zarządzającego projektem o podobnym zakresie obowiązków w stosunku do stanowiska o które Wykonawca się ubiega, realizowanych dla konsorcjum obejmującym co najmniej 5 jednostek samorządu terytorialnego w każdym projekcie o wartości nie mniejszej niż 500.000zł. (każdy projekt) potwierdzone stosownymi dokumentami. 11. oświadczenie wykonawcy potwierdzające co najmniej 3 letnie doświadczenie w przygotowywaniu lub prowadzeniu projektów współfinansowanych przez Unię Europejską dla jednostek samorządu terytorialnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu. INNE WYMAGANE DOKUMENTY: 1. wypełniony formularz oferty wraz z zawartymi w nim oświadczeniami wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz) 2. zaakceptowany projekt umowy (wzór - zał. nr 5a do oferty - część I zamówienia, zał. nr 5b do oferty - część II zamówienia) 3. Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, iż odbył w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zamówienia, wymaganą przez Zamawiającego wizytę w jego siedzibie oraz, że zapoznał się ze specyfiką miejsca realizacji przedmiotu zamówienia a także, że jest zapoznany ze wszystkimi aspektami realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie spraw formalno-prawnych, organizacyjno-logistycznych, merytorycznych oraz oczekiwań Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną