Przetargi.pl
Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia , przeglądów przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy - sprawa nr 1/P/2010

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3481600 , fax. 052 3481607
  • Data zamieszczenia: 2010-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1 1
    85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3481600, fax. 052 3481607
    REGON: 09045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia , przeglądów przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy - sprawa nr 1/P/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kominiarskich, polegające na: - Usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów dymowych od palenisk opalanych paliwem stałym - 4 razy w roku; - Usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym - 2 razy w roku - Usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku, zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2006r. Nr 80; poz. 563) - Okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w oparciu o art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 roku (Dz.U. z 2006r. Nr 156. poz. 1118 z póź. zm) - Usuwaniu ptasich gniazd z przewodów kominowych - Sporządzaniu i wydawaniu opinii w sprawie prawidłowego działania podłączeń kominowych, wskazania rozwiązań prawidłowych podłączeń - Sporządzaniu opinii wstępnych dla pustostanów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu brać mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, przy czym dla celów niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności: - wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, polegające na świadczeniu usług kominiarskich, na kwotę łączną nie mniejszą niż 80.000,00 zł brutto -odpowiednio dla zadań 1-4 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności : a. dysponuje następującym sprzętem koniecznym do realizacji zamówienia: sprzęt mechaniczny - lina, kula , balast sprzęt do pomiaru przepływów powietrza sprzęt do pomiaru podciśnienia w przewodach spalinowych sprzęt fotograficzny do rejestracji niezgodności krytycznych w lokalach użytkowników sprzęt video do kontroli i rejestracji obrazów z przewodów od wewnątrz sprzęt radiowy do komunikacji wewnątrz budynku mikromanometry wraz ze świadectwem kwalifikacyjnym b. dysponuje min. 3 osobami do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym 1 osoba winna posiadać dyplom mistrzowski w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej: - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 100 000,00 zł Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie 7 SIWZ, wg formuły (spełnia - nie spełnia). Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w pkcie 7 ppkt 3), 4), 5), 6), 7) Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 2)Oświadczenie o niespełnianiu przesłanek do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4)Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ; 5)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ ; 6)Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami- wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ ; 7)Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach