Przetargi.pl
Wybór specjalistów ds. rekrutacji i logistyki do realizacji projektu pn: Dobra motywacja dla lepszych wyników

Powiat Kluczborski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4185218 , fax. 0-77 4186520
  • Data zamieszczenia: 2013-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kluczborski
    ul. Katowicka 1 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 0-77 4185218, fax. 0-77 4186520
    REGON: 53141250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkluczborski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór specjalistów ds. rekrutacji i logistyki do realizacji projektu pn: Dobra motywacja dla lepszych wyników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wybór specjalistów ds. rekrutacji i logistyki do realizacji projektu pn: Dobra motywacja dla lepszych wyników współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o udostępnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Cały zakres zamówienia podzielono na dwie (II) części. Część I - Specjalista ds. rekrutacji i logistyki zajęć w liceach, praca na umowę cywilno - prawną, Szacowana liczba godzin w miesiącu - 32 godz. Okres realizacji umowy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r. z wyłączeniem miesięcy lipiec, sierpień w roku 2014. Łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy 640 godz. Część II - Specjalista ds. rekrutacji i logistyki zajęć w gimnazjum, praca na umowę cywilno - prawną, Szacowana liczba godzin w miesiącu - 32 godz. Okres realizacji umowy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r. z wyłączeniem. miesięcy lipiec, sierpień w roku 2014. Łączna max. liczba godzin w okresie realizacji umowy 640 godz. Wymienione wyżej ilości godzin są do zrealizowania w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015r. z wyłączeniem. miesięcy lipiec, sierpień w roku 2014. Zakres obowiązków dotyczy I i II części zamówienia: 1)opracowanie procedury obsługi dokumentacji rekrutacyjnej; 2)informowanie o rekrutacji i warunkach uczestnictwa w projekcie; 3)organizacja spotkań rekrutacyjnych w placówkach szkolnych; 4)odbieranie, uzupełnianie, porządkowanie, gromadzenie dokumentacji rekrutacyjnej, 5)tworzenie list rezerwowych, 6)przygotowania harmonogramu zajęć, 7)zabezpieczenie sal dydaktycznych (wyposażenie ich i oznaczenie zgodnie z Wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki patrz. pkt. 3.6 SIWZ.). 8)nadzór merytoryczny nad zajęciami, 9)weryfikacja frekwencji na zajęciach; 10)kontrola dokumentacji edukacyjnej; 11)organizacja list na wyjazdy na uczelnie; 12)przygotowanie danych sprawozdawczych i opisowych z zakresu realizacji przypisanych zadań i obowiązków na potrzeby sprawozdawczości i monitoringu projektu; 13)przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); 14)monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych; Specjalista ds. rekrutacji i logistyki zajęć w liceach oraz Specjalista ds. rekrutacji i logistyki zajęć w gimnazjum będzie podlegał bezpośrednio kierownikowi projektu zatrudnionemu przez Lidera.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794190004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkluczborski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną