Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg
- Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
- Data zamieszczenia: 2010-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
ul. Lubelska 84 84
23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
REGON: 00052410500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór personelu na stanowisko psychologa w ramach projektu Dobry start - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu na stanowisko psychologa do dwóch szkół podstawowych na terenie miasta Kraśnik (szkoły podstawowe Nr 1, Nr 2,) w ramach projektu Dobry start dofinansowywanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: 1)Zadanie 1 - Pełnienie funkcji psychologa w Szkole Podstawowej nr 1 (ul. Kościuszki 23, 23-200 Kraśnik) w ramach projektu Dobry start, 2)Zadanie 2 - Pełnienie funkcji psychologa w Szkole Podstawowej nr 2 (ul. Urzędowska 10, 23-200 Kraśnik) w ramach projektu Dobry start, Poniższa tabela przedstawia wymagania i obowiązki dotyczące zadań nr 1 i nr 2. Wymagania: 1)Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, 2)Dwuletnie doświadczenie zawodowe, 3)Znajomość obsługi komputera, 4)Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, 5)Odpowiedzialność, 6)Komunikatywność, 7)Dyspozycyjność w czasie trwania projektu, 8)Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 9)Brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Obowiązki: 1)pełnienie dyżurów w wymiarze 2 godzin tygodniowo (przez 36 tygodni) obejmujących: poradnictwo indywidualne, udzielanie wsparcia psychologicznego w zakresie problemów życiowych uczniów, wspieranie uczniów w pobudzaniu aktywności społecznej oraz zawodowej, diagnostykę i terapię zaburzeń, analizę sytuacji rodzinnej uczniów, diagnozowanie problemów rodziny oraz tworzenie planów wsparcia i realizację ćwiczeń korygujących, rozpoznawanie mocnych i słabych stron uczestników oraz tworzenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego uczestników. 2)dokumentowanie własnej pracy poprzez: karty pracy, ewidencję dokonywanych konsultacji, sporządzaniem opinii, 3)wykonywanie dyżurów w godzinach uzgodnionych ze szkolnym koordynatorem projektu, 4)udzielanie niezbędnych informacji Kierownikowi projektu na potrzeby sprawozdań sporządzanych dla Instytucji Zarządzającej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną