Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-180 Pomiechówek, ul. Szkolna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 652 724 , fax. 22 765-27-10
- Data zamieszczenia: 2019-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
ul. Szkolna
05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
tel. 227 652 724, fax. 22 765-27-10
REGON: 54659000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór operatora zarządzającego pomieszczeniami przeznaczonymi na cele związane z projekcją filmów i innych usług towarzyszących w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Pomiechówku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wybór operatora zarządzającego pomieszczeniami przeznaczonymi na cele związane z projekcją filmów i innych usług towarzyszących w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Pomiechówku usytuowanym w m. Pomiechówek przy ul. Kilińskiego 1, który będzie świadczył, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, usługi polegające na kompleksowym zarządzaniu technicznym, eksploatacyjnym i komercyjnym pomieszczeniami budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Pomiechówku przeznaczonymi na cele związane z projekcją filmów i innych usług towarzyszących, w tym zapewnieniu zakresu usług uwzględnionych w umowie z Operatorem przy zachowaniu wymienionych w Rozdziale III SIWZ warunków. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Rozdziale III SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Tom II SIWZ. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 1) Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności dotyczące obsługi kasy biletowej i sklepiku, sprzątania obiektu, współpracy z dystrybutorami i reklamodawcami. 2) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań; c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92120000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ (Formularz 3.4.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną