Przetargi.pl
Wybór operatora zarządzającego Młodzieżowym Schroniskiem Turystycznym w Lubinie przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 6a

Powiat Lubiński ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 71 69 , fax. 76 746 71 69
  • Data zamieszczenia: 2011-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubiński
    ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 71 69, fax. 76 746 71 69
    REGON: 39064722200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór operatora zarządzającego Młodzieżowym Schroniskiem Turystycznym w Lubinie przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 6a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Operatora, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, usług polegających na kompleksowym zarządzaniu technicznym, eksploatacyjnym i komercyjnym Młodzieżowym Schroniskiem Turystycznym przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 6a w Lubinie.Obiekt przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 6a w Lubinie (część II i całe III piętro budynku) przeznaczony jest na prowadzenie schroniska młodzieżowego zgodnie z ustawą o usługach turystycznych (Dz. U.z 2004 r., Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.). Wymaga się aby schronisko było obiektem ogólnodostępnym, z którego korzystać będą mogli zarówno mieszkańcy miasta, regionu jak i przyjeżdżający turyści.Powierzchnia użytkowa obiektu: 1 299,00 m 2. W skład obiektu wchodzą: 33 pokoje (12 2-osobowych i 21 3-osobowych), zaplecze gastronomiczne - 3 świetlice,zaplecze sanitarne - 3 łazienki (toalety, prysznice).Rozpoczęcie użytkowania obiektu - po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zaszeregowania obiektu jako Schronisko, zgodnie z § 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r., w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego. Wszczęcie procedury powinno nastąpić nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających zaszeregowanie obiektu w terminie do 7 dni od daty ich otrzymania z Urzędu Marszałkowskiego. Od dnia przedstawienia Zamawiającemu dokumentów dotyczących zaszeregowania obiektu jako Schronisko, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie nie dłuższym niż 14 dni do otwarcia i prowadzenia Schroniska. Zamawiający będzie przekazywać Wykonawcy odpowiednią kwotę, którą należy wyliczyć jako dopłatę do 1 noclegu dla ucznia / studenta. Zamawiający nie będzie dopłacał do noclegów sprzedawanych innej grupie odbiorców niż uczeń / student. Dopłata ta stanowi cenę ofertową. Cena 1 noclegu dla ucznia/ studenta nie może przekroczyć kwoty 21,16 zł netto (+ obowiązująca stawka VAT na dzień składania ofert tj. 22,85 zł brutto). Maksymalna cena noclegu dla ucznia/studenta nie obejmuje dopłaty od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnie z przyjętymi założeniami programowymi, obowiązującym stanem prawnym i standardem dla prowadzenia tego typu obiektów, funkcjonowania schroniska zrealizowanego w ramach projektu Rozwój bazy turystycznej Powiatu lubińskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Operator zobowiązany będzie do utworzenia min. 3 etatów ( w tym zatrudnienia minimum 1 kobiety ) na określonych stanowiskach :magazynier - recepcjonista 1 etat, sprzątaczka 1 etat, pracownik gospodarczy - konserwator ? etatu, księgowa ? etatu oraz ? etatu wg uznania operatora oraz utrzymania zatrudnienia na tych etatach przez okres 5 lat.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia wszystkich kosztów bieżących związanych z prowadzeniem schroniska młodzieżowego:wynagrodzenia pracowników,media ( gaz, energia cieplna, energia elektryczna, woda, ścieki ), materiały ( środki czystości, materiały biurowe), usługi obce ( wywóz śmieci, łączność, transport, itp.).Kontrolą poprawności wykonywanej umowy przez Wykonawcę zajmować się będą odpowiednie służby Starostwa Powiatowego w Lubinie. Umowa będzie zawierać klauzule kar umownych, w przypadku jej nie poprawnego wykonywania. W sytuacji gdy Wykonawca będzie się uchylał od realizacji zawartej umowy bądź też nie będzie wywiązywał się z nałożonych na niego obowiązków, umowa zostanie rozwiązana i rozpisany zostanie ponowny przetarg na zarządzanie powstałą infrastrukturą, a dotychczasowy operator zostanie obciążony stosowna karą. Szczegółowy system kar zostanie opisany w projekcie umowy. Wykonawca przeznaczy dochód roczny w kwocie powyżej 10%, osiągnięty w trakcie realizacji umowy, liczony od przychodu osiągniętego z działalności prowadzonej w obiekcie, na modernizację infrastruktury obiektu pod warunkiem, że takowy dochód zostanie osiągnięty. Wykonawca ma obowiązek przygotowania i przestrzegania regulaminu zarządzania obiektem, uwzględniającego wszystkie założenia programowe gwarantujące poprawną realizację projektu. Regulamin należy dostarczyć do akceptacji Zamawiającego w ciągu 7 dni po podpisaniu umowy. Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania w treści regulaminu zmian uwzględniających założenia programowe. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać poziom wskaźnika projektu w postaci sprzedanych noclegów w schronisku na poziomie: 1 200 noclegów w roku 2011 i 1 584 noclegi w roku 2012 zgodnie z umową o dofinansowanie projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach