Przetargi.pl
Wybór operatora zarządzającego Centrum Informacji Turystycznej w Ustce

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8154300 , fax. 059 8152900
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 8154300, fax. 059 8152900
    REGON: 00052387300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór operatora zarządzającego Centrum Informacji Turystycznej w Ustce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całorocznej informacji turystycznej na rzecz miasta Ustka. 2. Celem realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy w użytkowanie obiekt powstały przy ul. Marynarki Polskiej 71 w Ustce - Centrum Informacji Turystycznej (CIT) w Ustce, którego budowa została współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. Budowa Centrum Informacji Turystycznej w Ustce: 1) obiekt podlegający przekazaniu posiada następujące parametry techniczne: a) obiekt kompletnie wykończony, wybudowany w 2013 roku, b) powierzchnia użytkowa: 287,90 m2, c) pomieszczenia znajdujące się w budynku: ---pierwsza kondygnacja (łącznie 174,33 m2): wiatrołap (2,46 m2), sala CIT (101,44 m2), korytarz (5,16 m2), pomieszczenie porządkowe (1,64 m2), toaleta ogólnodostępna (3,51 m2), toaleta ogólnodostępna (3,60 m2), kotłownia (5,90 m2), wiatrołap (3,68 m2), korytarz (7,80 m2), magazyn bagażu (3,50 m2), korytarz (6,85 m2), toaleta damska (3,87 m2), toaleta męskie (4,74 m2), archiwum - pomieszczenie biurowe (12,25 m2), pomieszczenie naprawy rowerów (7,93 m2); ---druga kondygnacja (łącznie 113,57 m2): korytarz (7,50 m2), sala konferencyjna (81,10 m2), korytarz (3,40 m2), pomieszczenie socjalne (4,20 m2), pomieszczenie biurowe (17,37 m2); 2) kompletna dokumentacja techniczna obiektu jest dostępna w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 307; 3) Wykonawca może dokonać bezpośredniej wizji budynku Centrum Informacji Turystycznej, składając w tym celu do Zamawiającego na minimum dwa dni przed planowanym terminem składania ofert pisemny wniosek; 4) wyposażenie obiektu podlegające przekazaniu wykonawcy celem świadczenia usług: a) budynek wyposażony jest w: ---instalacje branży sanitarnej: instalacje sanitarne wewnętrzne (wodociągowa, kanalizacja sanitarna, co, wentylacja, kotłownia, gazowa) i zewnętrzne (przyłącza wodociągowe i kanalizacji ściekowej), ---instalacje branży elektrycznej: tablica rozdzielcza i wewnętrzne linie zasilające, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacje teleinformatyczne, instalacje w kotłowni, ochrona od przepięć atmosferycznych i łączeniowych, ---zabezpieczenie przeciwpożarowe: gaśnice (3 szt.), hydranty - 2 szt., ---zabezpieczenie alarmowe ---otoczenie wokół budynku: ogrodzenie, nawierzchnie, trawniki, cztery stojaki rowerowe - każdy na sześć rowerów b) wnętrze budynku wyposażone jest w: ---pierwsza kondygnacja: główna sala wejściowa (sala CIT) z ladą recepcyjną, regałami i przeszklonymi witrynami do ekspozycji towaru oraz całkowicie wyposażonymi stanowiskami komputerowymi z dostępem do internetu, kserokopiarką, niszczarką, telefaksem, telefonami oraz tablicą informacyjną. W pomieszczeniu znajduje się zaplecze socjalne ze zlewozmywakiem i lodówką. Z głównej sali wejściowej przechodzi się do toalet wyposażonych w armaturę, lustra, dozowniki i przewijak dla dzieci. Kolejnym pomieszczeniem jest magazyn bagażowy z regałem do przechowywania bagażu. Obok schowka znajdują się kompletnie wyposażone toalety. Następnym pomieszczeniem jest archiwum z całkowicie wyposażonym stanowiskiem komputerowym oraz zabudowaną szafą na dokumenty. Kolejne pomieszczenie to warsztat naprawy rowerów ze stojakami montażowymi, stołem warsztatowym oraz skrzynia przeznaczona na narzędzia; ---druga kondygnacja: pomieszczenie socjalne w którym znajduje się kompletnie wyposażona kuchnia (kuchenka elektryczna, lodówka, okap, czajnik bezprzewodowy, meble). Następnym pomieszczeniem jest biuro z całkowicie wyposażonym stanowiskiem komputerowym, zamykanymi szafami na dokumenty oraz rozkładanym stołem z sześcioma krzesłami. Ostatnim pomieszczeniem na tej kondygnacji jest sala spotkań z zamykanymi szafkami, rozkładanymi stołami, krzesłami, telewizorem oraz projektorem; ---na wszystkich oknach znajdują się rolety lub żaluzje okienne; 5) budynek będzie ubezpieczony od ognia i innych żywiołów przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) planowanie i prowadzenie całorocznej informacji turystycznej, ze zwiększona aktywnością w okresie sezonu turystycznego; 2) prowadzenie informacji turystycznej w obiekcie według poniższego harmonogramu: a) od 1 stycznia do 15 kwietnia od poniedziałku do piątku w godz. od 10:00 do 16:00, b) od 16 kwietnia do 15 czerwca od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00, c) od 16 czerwca do 31 sierpnia od poniedziałku do niedzieli w godz. od 8:00 do 18:00, d) od 1 września do 31 października od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00, e) od 1 listopada do 31 grudnia od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 do 16:00; 3) obsługę turystów zagranicznych w języku angielskim i niemieckim; 4) kompleksową, sprawną, uprzejmą obsługa klientów korzystających z usług informacji turystycznej, dzwoniących, a także przesyłających pocztą elektroniczną i tradycyjną prośby oraz zapytania, przy czym odpowiedź nie powinna być udzielona później niż w ciągu 24 godzin od wpłynięcia zapytania; 5) pomoc turystom w rezerwacji noclegów w hotelach, pensjonatach, kwaterach i ośrodkach znajdujących się na terenie Ustki; 6) udzielanie informacji w zakresie działających w mieście punktów gastronomicznych, miejsc parkingowych, punktów medycznych (lekarz, szpital, pogotowie), głównych atrakcji Ustki i regionu (muzea, galeria, kino), komunikacji publicznej i prywatnej (PKP, PKS, taxi, godziny otwarcia kładki), miejsc i usług przyjaznych osobom niepełnosprawnym oraz rodzinom z dziećmi; 7) pomoc w przygotowywaniu programów zwiedzania Ustki dla zorganizowanych grup turystycznych oraz turystów indywidualnych; 8) prowadzenie i obsługa na terenie obiektu punktu sprzedaży wydawnictw promujących Ustkę oraz pamiątek z Ustki; 9) wydruk dla turystów map, kalendarza imprez i najważniejszych danych teleadresowych w Ustce, przekazywanych bezpłatnie turystom; 10) gromadzenie i aktualizowanie informacji dla turystów w zakresie bazy noclegowej; 11) prowadzenie statystyk dotyczących liczby turystów odwiedzających CIT i przekazywanie ich do Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Zamawiającego, prowadzenie bazy klientów (minimum 3500 zarejestrowanych, udzielonych informacji rocznie); 12) opracowanie ankiet badających potrzeby klientów CIT, które roczną muszą być wypełnione przez minimum 100 osób, w ankietach powinny się znaleźć informacje o miejscu zamieszkania klienta i celu przyjazdu do Ustki; 13) monitorowanie potrzeb turystów i przygotowywanie półrocznego sprawozdania dla Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Zamawiającego; 14) dystrybucja informacji dotyczących Ustki i ich udostępnianie; 15) stworzenie i uaktualnianie bazy usług na stronie Centrum Informacji Turystycznej (stworzenie witryny www leży po stronie Zamawiającego), uaktualnianie strony internetowej CIT, umieszczanie aktualnych informacji na temat wydarzeń, imprez, atrakcji związanych z Ustką - co najmniej 2 wiadomości w tygodniu (poza sezonem), 4 wiadomości (w sezonie). W bazie usług powinny znajdować się obiekty, które legalnie prowadzą działalność gospodarczą i odprowadzają opłatę uzdrowiskową; 16) zarządzanie profilami miejskimi na wskazanych serwisach społecznościowych (Facebook) w obszarach wskazanych przez Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej Zamawiającego; 17) współpraca z lokalnymi gestorami bazy turystycznej w rozpowszechnianiu informacji o walorach Ustki i organizowanych imprezach; 18) ścisła współpraca z Wydziałem Promocji i Komunikacji Społecznej Zamawiającego w zakresie: a) organizowania wyjazdów na targi turystyczne, b) przygotowania wydawnictw informacyjno-promocyjnych, c) rozpowszechniania informacji o atrakcjach i imprezach, 19) uaktualnianie informacji na tablicy informacyjnej znajdującej się przed budynkiem CIT; 20) dbanie o estetyczny wystrój pomieszczeń obiektu. 4. Termin planowanego otwarcia obiektu określono na 1 maja 2014 roku. 5. Prawa i obowiązki wykonawcy - operatora zarządzającego CIT: 1) operator ponosi pełną odpowiedzialność za zarządzanie obiektem, zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa; 2) operator ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją i utrzymaniem obiektu w tym m.in. koszty zużycia wody i odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej, ogrzewania, wywozu nieczystości, koszty dostępu do sieci teleinformatycznej, podatki; 3) operator ma prawo czerpać przychody z przekazanego obiektu w zakresie: a) odpłatnego udostępniania obiektu, a w szczególności wynajmowania sali konferencyjnej do organizacji spotkań, konferencji, szkoleń itp. b) odpłatnego udostępniania przechowywalni bagażu; 4) operator nie może prowadzić na terenie obiektu innej działalności niż wskazana w niniejszej dokumentacji oraz związanej z obsługą ruchu turystycznego; 5) operator może czerpać przychody ze sprzedaży materiałów promocyjnych, map, przewodników, gadżetów i pamiątek związanych z Ustką i powiatem słupskim, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sprzedawanego asortymentu; 6) do obowiązków operatora należy podejmowanie czynności mających na celu w szczególności: a) eksploatację budynku oraz urządzeń znajdujących się na wyposażeniu Centrum Informacji Turystycznej zgodnie z instrukcją i dokumentem gwarancji, b) zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, c) utrzymywanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem, d) utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów budowlanych oraz instalacji i urządzeń z zachowaniem wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych użytkowania budynków, utrzymanie porządku i czystości w obiekcie oraz w otoczeniu obiektu; 7) CIT powinny obsługiwać z ranienia operatora co najmniej dwie osoby; operator może zatrudnić większą liczbę osób, jeżeli stwierdzi, że zachodzi taka potrzeba; 8) osoby zatrudnione przez operatora do obsługi CIT mają obowiązek brać udział w szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby Centrum Informacji Turystycznej było obiektem ogólnodostępnym w godzinach pracy IT, z którego będą mogli korzystać zarówno mieszkańcy miasta, regionu jak i przyjeżdżający turyści. W związku z tym operator nie może w jakikolwiek sposób wpływać na ograniczanie ogólnodostępności obiektu. 7. Operator będzie odpowiedzialny za wykonanie warunków przyszłej umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635130008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach