Przetargi.pl
Wybór operatora zarządzającego Centrum Informacji Turystycznej w Ustce

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór operatora zarządzającego Centrum Informacji Turystycznej w Ustce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całorocznej informacji turystycznej na rzecz miasta Ustka. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. planowanie i prowadzenie całorocznej informacji turystycznej, ze zwiększoną aktywnością w okresie sezonu turystycznego; 2.2. prowadzenie informacji turystycznej w obiekcie według poniższego harmonogramu: a) od 1 stycznia do 15 kwietnia od poniedziałku do soboty w godz. od 10:00 do 16:00, b) od 16 kwietnia do 15 czerwca od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 16:00, c) od 16 czerwca do 30 września od poniedziałku do niedzieli w godz. od 8:00 do 18:00 , d) od 1 października do 31 października od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 16:00, e) od 1 listopada do 31 grudnia od poniedziałku do soboty w godz. 10:00 do 16:00; 2.3. obsługę turystów zagranicznych w języku angielskim i niemieckim; 2.4. kompleksową, sprawną, uprzejmą obsługa klientów korzystających z usług informacji turystycznej, dzwoniących, a także przesyłających pocztą elektroniczną i tradycyjną prośby oraz zapytania, przy czym odpowiedź nie powinna być udzielona później niż w ciągu 24 godzin od wpłynięcia zapytania; 2.5. pomoc turystom w rezerwacji noclegów w hotelach, pensjonatach, kwaterach i ośrodkach znajdujących się na terenie Ustki; 2.6. udzielanie informacji w zakresie działających w mieście punktów gastronomicznych, miejsc parkingowych, punktów medycznych (lekarz, szpital, pogotowie), głównych atrakcji Ustki i regionu (muzea, galeria, kino), komunikacji publicznej i prywatnej (PKP, PKS, taxi, godziny otwarcia kładki), miejsc i usług przyjaznych osobom niepełnosprawnym oraz rodzinom z dziećmi; 2.7. pomoc zorganizowanym grupom turystycznym oraz turystom indywidualnym w przygotowywaniu programów zwiedzania Ustki; 2.8. prowadzenie i obsługa na terenie obiektu punktu sprzedaży wydawnictw promujących Ustkę z dopuszczeniem sprzedaży wydawnictw promujących inne okoliczne miejscowości; 2.9. prowadzenie i obsługa na terenie obiektu punktu sprzedaży pamiątek/gadżetów z Ustki certyfikowanych/zatwierdzonych przez wydział Promocji Urzędu Miasta w Ustce z wyłączeniem sprzedaży pamiątek/gadżetów promujących inne niż Ustka regiony kraju; 2.10. wydruk map dla turystów, kalendarza imprez i najważniejszych danych teleadresowych w Ustce, przekazywanych bezpłatnie turystom; 2.11. gromadzenie i aktualizowanie informacji dla turystów w zakresie bazy noclegowej, turystycznej, usług, kultury i sportu; 2.12. w przypadku dużych wydarzeń miejskich w tym o charakterze wyjazdowym tj. targi, konferencje, oddelegowania jednego pracownika do obsługi punktu informacyjnego, w terminie wskazanym przez Naczelnika wydziału Promocji Zamawiającego; 2.13. prowadzenie statystyk dotyczących liczby turystów odwiedzających CIT i przekazywanie ich do Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Zamawiającego, prowadzenie bazy klientów (minimum 3500 zarejestrowanych, udzielonych informacji rocznie), wg wzoru przekazanego do akceptacji Zamawiającego; 2.14. opracowanie ankiet we współpracy z Zamawiającym, badających potrzeby klientów CIT, oraz przeprowadzanie ankiety wśród min. 500 osób – turystów (w ankietach powinny się znaleźć informacje o miejscu zamieszkania klienta i celu przyjazdu do Ustki); 2.15. monitorowanie potrzeb turystów i przygotowanie rocznego sprawozdania z zakresu m.in. ilości osób odwiedzających CIT oraz ich miejsca zamieszkania, współpracy z instytucjami kulturalnymi, sportowymi, rekreacyjnymi, turystycznymi i hotelarskimi, informacje dotyczące aktualnej bazy obiektów (noclegi, gastronomia, kultura, rekreacja, rozrywka, transport, służba zdrowia etc.); 2.16. dystrybucja i udostępnianie bezpłatnej gazety turystycznej i innych materiałów przekazanych przez Zamawiającego; 2.17. stworzenie strony internetowej www, dedykowanej Centrum Informacji Turystycznej, nie później niż do 30 czerwca 2018 r. Uaktualnianie jej poprzez umieszczanie aktualnych informacji na temat wydarzeń, imprez, atrakcji związanych z Ustką. W bazie usług powinny znajdować się wszystkie dobrowolnie zgłoszone obiekty, które prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą, a w przypadku usług noclegowych odprowadzają opłatę uzdrowiskową; 2.18. zarządzanie profilami miejskimi na wskazanych serwisach społecznościowych (Facebook) w obszarach wskazanych przez Wydział Promocji Zamawiającego; 2.19. współpraca z lokalnymi gestorami bazy turystycznej w rozpowszechnianiu informacji o walorach Ustki i organizowanych imprezach; 2.20. ścisła współpraca z Wydziałem Promocji Zamawiającego w zakresie: a) organizowania wyjazdów promocyjnych, b) przygotowania wydawnictw informacyjno-promocyjnych, c) rozpowszechniania informacji o atrakcjach i imprezach, 2.21. wdrażanie i koordynacja w tworzeniu nowych i promocji istniejących produktów turystycznych opracowanych przez wydział Promocji Zamawiającego; 2.22. uaktualnianie informacji na tablicy informacyjnej; 2.23. dbanie o estetyczny wystrój pomieszczeń obiektu. 3. Celem realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy w użytkowanie obiekt przy ul. Marynarki Polskiej 71 w Ustce – Centrum Informacji Turystycznej (CIT) w Ustce. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących usługę obsługi mieszkańców i turystów w zakresie związanym z działalnością CIT, w tym pełniących funkcje kierownika i pracowników biura CIT, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63513000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ jeżeli dotyczy; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach