Przetargi.pl
Wybór operatora świadczącego usługi w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na obszarze objętym projektem PomInvest w gminie Pomiechówek

Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-180 Pomiechówek, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 652 724 , fax. 22 765-27-10
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
    ul. Szkolna
    05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 227 652 724, fax. 22 765-27-10
    REGON: 54659000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór operatora świadczącego usługi w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na obszarze objętym projektem PomInvest w gminie Pomiechówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wybór operatora świadczącego usługi w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na obszarze objętym projektem PomInvest w gminie Pomiechówek w okresie 84 miesięcy liczonych od dnia oddania urządzeń wodociągowych do użytkowania. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych obejmujących sieci i urządzenia wodociągowe wymienione w załączniku nr 1, stanowiącym integralną część Wzoru Umowy (Zadania A i B). 1.2. Świadczenie usług w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Pomiechówek wraz z obsługą urządzeń wodociągowych zbiorowego zaopatrzania w wodę zlokalizowanych na terenie Gminy Pomiechówek (teren objęty projektem PomInvest), zgodnie z ustawą z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzaniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2018 r. poz. 1152, z późn. zm.) w oparciu o instalacje wodociągowe wraz z uzbrojeniami i urządzeniami, którymi jest dostarczana woda, a będącymi własnością gminy Pomiechówek i przekazane do użytkowania Operatorowi. 1.3. Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy - według zasad w niej określonych. 2. Infrastruktura przedmiotu zamówienia: Własność Zamawiającego stanowią następujące urządzenia wodociągowe: Zadanie A: a) Sieć wodociągowa o długości 4,514 km, b) Ilość odbiorców wody – 15, c) Ilość hydrantów na terenie objętym zamówieniem – 21. Zadanie B: a) Sieć wodociągowa o długości 2,349 km, b) Ilość odbiorców wody – 7, c) Ilość hydrantów na terenie objętym zamówieniem – 26. 3. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony we Wzorze Umowy, stanowiącym Tom II SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa Obiektu będącego przedmiotem zamówienia znajduje się pod linkiem: http://www.bip.pomiechowek.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=pokaz&id=428 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy, rozbudowy i modernizacji sieci i urządzeń wodociągowych oraz opracowywania wieloletnich planów rozwoju i modernizacji sieci wodociągowej. Zamawiający jest zobowiązany odtwarzać majątek trwały wchodzący w zakres niniejszego zamówienia, to znaczy jego odnowę zapobiegającą dekapitalizacji, przekraczającą standardową konserwację, w uzgodnieniu z właścicielem infrastruktury (Zamawiającym) i na jego koszt. Konserwacja i bieżące utrzymanie, a także bieżące naprawy i remonty należą do obowiązków Operatora. 6. Zamawiający informuje, że posiada pełną dokumentację techniczną, która zostanie przekazana Operatorowi. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Tom II SIWZ. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 1) Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności: odczyty i wymiana wodomierzy, pobieranie opłat za pobór wody, bezpośredni nadzór nad pracą sieci wodociągowych, w zakresie eksploatacji i konserwacji raz usuwania awarii na sieciach wodociągowych jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 2) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań; c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65100000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: zezwolenie lub promesę zezwolenia na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków wydane przez Wójta Gminy Pomiechówek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I niniejszej SIWZ (Formularz 3.4.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach