Przetargi.pl
Wybór nauczycieli do prowadzenia pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, specjalistycznych, integracyjnych oraz informatycznych w projekcie - Szansa na lepszy start - współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego ramach PODDZIAŁANIA 9.1.2 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZANIE ROŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH, realizowanych w Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-222 Wąsosz, ul. Piaskowa 31
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2731154
  • Data zamieszczenia: 2011-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu
    ul. Piaskowa 31 31
    19-222 Wąsosz, woj. podlaskie
    tel. 86 2731154
    REGON: 00058668400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwasosz.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór nauczycieli do prowadzenia pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, specjalistycznych, integracyjnych oraz informatycznych w projekcie - Szansa na lepszy start - współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego ramach PODDZIAŁANIA 9.1.2 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZANIE ROŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH, realizowanych w Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wybór nauczycieli do prowadzenia pozalekcyjnych: a. zajęć dydaktyczno - wyrównawczych - Mogę lepiej, b. zajęć specjalistycznych - Dam radę, c. zajęć integracyjno - poznawczych - Wspólnie do celu, d. zajęć informatycznych - Mogę więcej. 2) Zajęcia realizowane są w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego o nazwie: Szansa na lepszy start, realizowanego ramach PODDZIAŁANIA 9.1.2 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZANIE ROŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. 3) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, w Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu, przy. ul Piaskowa 31. 4) W ramach zamówienia Wykonawca: a) będzie świadczyć usługę objętą niniejszym zamówieniem zgodnie z projektem pn. Szansa na lepszy start, zgodnie z zaakceptowanym wnioskiem o dofinansowanie Projektu, b) przeprowadzi test diagnostyczny badający poziom wiedzy i umiejętności uczniów przystępujących do projektu. Działanie to pozwoli na ustalenie braków w wiadomościach i odpowiednie ustalenie planów zajęć. Podobne badania będą miały miejsce na koniec każdego semestru, a więc 4 razy w czasie trwania projektu, c) opracuje plan pracy w oparciu o przeprowadzoną diagnozę oraz przedłoży go koordynatorowi przed rozpoczęciem drugich zajęć, d) dobierze metody, środki dydaktyczne oraz formy pracy odpowiednie do możliwości uczestników, e) na bieżąco będzie prowadzić całą dokumentację realizowanych zajęć zgodnie z założeniami projektu Szansa na lepszy start, f) na bieżąco będzie monitorował na zajęciach obecność uczestników Projektu Szansa na lepszy start, g) będzie uczestniczył w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w związku z realizacją projektu oraz będzie przygotowywał kwartalne sprawozdania z realizacji zajęć. 5) Zajęcia będą się odbywać w budynku Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu, przy ul. Piaskowa 31. 6) Pierwsze zajęcia odbędą się na początku listopada 2011 r.. Na spotkaniu zostanie ustalony harmonogram zajęć na cały semestr jesienny. 7) Harmonogramy zajęć na kolejne semestry będą ustalane sukcesywnie. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzonych przez Wykonawcę zajęć. Obserwacji będzie dokonywała wyznaczona przez Zamawiającego osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje. Wykonawca jest zobowiązany poddać się również niezapowiedzianej kontroli przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. 9) Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części: a) część I - moduł I - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego dla klasy IV-V, 1 godź. w tygodniu, razem 76 godzin w roku szk. 2011-2012 i 2012- 2013; b) część II - moduł II - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego dla klasy VI, 1 godź. w tygodniu, razem 76 godzin w roku szk. 2011-2012 i 2012-2013; c) część III - moduł III - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla klasy IV, 1 godź. w tygodniu, razem 36 godzin w roku szk. 2011-2012; d) część IV - moduł IV - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla klasy V, 1 godź. w tygodniu, razem 76 godzin w roku szk. 2011-2012 i 2012-2013; e) część V - moduł V - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla klasy VI, 1 godź. w tygodniu, razem 76 godzin w roku szk. 2011-2012 i 2012-2013; f) część VI - moduł VI - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla klasy V, 1 godź. w tygodniu, razem 36 godzin w roku szk. 2011-2012; g) część VII - moduł VII - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla klasy VI, 1 godź. w tygodniu, razem 76 godzin w roku szk. 2011-2012 i 2012-2013; h) część VIII - moduł VIII - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przyrody dla klas V - VI, 1 godź. w tygodniu, razem 76 godzin w roku szk. 2011-2012 i 2012-2013; i) część IX - moduł IX - zajęcia dla uczniów z dysleksją, 2 godź. w tygodniu, razem 152 godziny w roku szk. 2011-2012 i 2012-2013; j) część X - moduł X - zajęcia rewalidacyjne dla trzech uczennic klasy VI, 3 godź. w tygodniu, razem 108 godzin w roku szk. 2011-2012; k) część XI - moduł XI - zajęcia logopedyczne, 5 grup 3 - osobowych, razem 380 godzin w roku szk. 2011-2012 i 2012-2013; l) część XII - moduł XII - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne, trzy rodzaje po 3 godziny w każdej z klas IV, V, VI, razem 27 godzin w roku szk. 2011-2012; l) część XIII - moduł XIII - zajęcia informatyczne dla klas IV - VI , 1 godź. w tygodniu dla każdej grupy dziesięcioosobowej, w roku szk. 2011/2012 - 6 grup, w roku szk. 2012/2013 - 4 grupy, razem 376 godzin w roku szk. 2011/2012 i 2012/2013; 10) Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi przestrzegać przepisów zawartych w następujących aktach prawnych: a) Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o Systemie Oświaty (Dz. U. z 2004r., Nr 256, poz.2572, z późn. zmianami), b) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania , klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2007., Nr 83 poz. 562, z późn. zmianami), c) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 marca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych, d) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lutego 2002 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z 2002., Nr 51 poz. 458, z późn. zmianami), e) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczenia do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczenia do użytku szkolnego podręczników (Dz. U. z 2009., Nr 89 poz. 730, z późn. zmianami), f) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwasosz.edupage.org, http://ug-wasosz.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach