Przetargi.pl
Wybór Koordynatora/-tki wsparcia Spółdzielni Socjalnych oraz, Specjalisty/-tki ds. rozliczeń i monitoringu wsparcia oraz Partnerstwa Publicznoprawnego w Zespole Zarządzającym Projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej - Subregion Łomżyński.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowskiego 1/27
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156904 , fax. 086 2156904
  • Data zamieszczenia: 2013-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Szosa Zambrowskiego 1/27
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156904, fax. 086 2156904
    REGON: 45066982600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Koordynatora/-tki wsparcia Spółdzielni Socjalnych oraz, Specjalisty/-tki ds. rozliczeń i monitoringu wsparcia oraz Partnerstwa Publicznoprawnego w Zespole Zarządzającym Projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej - Subregion Łomżyński.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Koordynatora/-tki wsparcia Spółdzielni Socjalnych (zwana dalej SS) - I edycja (część 1), Specjalisty/-tki ds. rozliczeń i monitoringu wsparcia oraz Partnerstwa Publicznoprawnego (dalej PP) (część 2) w Zespole Zarządzającym Projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej - Subregion Łomżyński, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.2.2 - Wsparcie ekonomii społecznej. 2. Zakres projektu: Realizacja Zad. nr 2 tj. Wsparcie Spółdzielni Socjalnych. W ramach realizacji zadania przewiduje się udzielenie wsparcia finansowego w formie jednorazowej dotacji na założenie działalności gospodarczej w formie spółdzielni socjalnej /lub przystąpienie do spółdzielni już istniejącej dla 30 osób z terenu Subregionu Łomżyńskiego tj. powiatów: łomżyńskiego, kolneńskiego, monieckiego, grajewskiego, wysokomazowieckiego, zambrowskiego oraz miasta Łomża. W ramach zadania przewiduje się również realizację szkoleń z zakresu zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnych oraz doradztwo podstawowe i specjalistyczne a także wypłatę wsparcia pomostowego podstawowego i przedłużonego przez okres 12 miesięcy dla uczestników projektu. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: I część zamówienia - wyłonienie Koordynatora/-tki wsparcia SS I edycja. II część zamówienia - wyłonienie Specjalisty/-tki ds. rozliczeń i monitoringu wsparcia oraz PP UWAGA: Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. 4. Termin pełnienia funkcji Koordynatora/-tki wsparcia SS I edycja i Specjalisty/-tki ds. rozliczeń i monitoringu wsparcia oraz PP jest zbieżny z okresem trwania projektu: od daty podpisania umowy do 30.09.2014 r. 5. Kadra zarządzająca ma obowiązek prowadzenia karty czasu pracy. System rozliczania - wykonawca zobowiązany będzie wykonywać powierzone zadania w ramach projektu, za co otrzymywał będzie wynagrodzenie miesięczne. 6. Przewidywana liczba godzin pracy: - Koordynatora/-tki wsparcia SS - 58 h/miesiąc - Specjalisty/-tki ds. rozliczeń i monitoringu wsparcia oraz PP - 80 h/ miesiąc 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatlomzynski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach