Przetargi.pl
Wybór kierownika projektu: Zmiany gospodarcze - szansą rozwoju Ziemi Wyszogrodzkiej

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ogłasza przetarg

  • Adres: 09-450 Wyszogród, ul. Rębowska 37
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2311020 , fax. 024 2311024
  • Data zamieszczenia: 2012-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
    ul. Rębowska 37 37
    09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie
    tel. 024 2311020, fax. 024 2311024
    REGON: 00052847400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kierownika projektu: Zmiany gospodarcze - szansą rozwoju Ziemi Wyszogrodzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór kierownika projektu, w Zespole Zarządzającym Projektu Zmiany gospodarcze - szansą rozwoju Ziemi Wyszogrodzkiej współfinansowanego przez Unie Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII - Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie ,Poddziałanie 8.1.2 - Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Zakres zadań - Kierownik Projektu: równościowe zarządzanie projektem ;koordynacja działań w zakresie planowania organizacji merytorycznej i finansowej oraz jego poszczególnych działań, monitoring i kontrola realizacji projektu i uczestników, reprezentowanie na zewnątrz. Bieżące kontakty z IP i uczestnikami. Nadzór na szkoleniami, doradztwem i wsparciem w ramach projektu, a także: 1) zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi, merytorycznymi i metodycznymi Projektu; 2) koordynacja prac zespołu do spraw realizacji projektu; 3) koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramem; 4) zapewnienie wysokiego poziomu realizacji projektu w ujęciu organizacyjnym i merytorycznym; 5) stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji projektu i nadzór nad ich zadaniami; 6) monitoring działań merytorycznych w Projekcie; 7) zorganizowanie i prowadzenia biura Projektu; 8) nadzór nad działaniami promocyjnymi i informacyjnymi w Projekcie; 9) koordynacja prac w zakresie monitoringu i ewaluacji Projektu; 10) koordynacja rozliczenia finansowego Projektu 11) organizacja rekrutacji uczestników Projektu; 12) uzupełnianie, w przypadku konieczności, listy podstawowej uczestników Projektu; 13) nadzór nad właściwym opracowywaniem i prowadzeniem dokumentacji projektowej przez członków zespołu ds. realizacji projektu; 14) prowadzenie dokumentacji Projektu, sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu; 15) aktywny udział w spotkaniach roboczych; 16) samodoskonalenie w zakresie realizacji projektów; 17) wymiana doświadczeń z zespołem realizującym Projekt na temat skuteczności i efektywności działań oraz sprawności organizacyjnej Projektu; 18) wymiana doświadczeń w zakresie uniwersalizmu i upowszechniania koncepcji Projektu; 19) nadzór nad dokumentacją prowadzoną przez zespół zarządzający; 20) czynne uczestnictwo w spotkaniach ewaluacyjnych dotyczących realizacji Projektu; 21) dokumentowanie własnych działań w sposób określony przez Zarządzającego Projektem; 22) udział w kontrolach dotyczących realizacji Projektu; 23) realizacja Projektu zgodnie z wnioskiem w zakresie pełnionego stanowiska; 24) terminowe zestawienie danych niezbędnych do sporządzania wniosku o płatności oraz sprawozdań; 25) stosowanie przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych i Kodeksu pracy; 26) rozliczenie z realizacji Projektu; 27) zabezpieczenie dokumentacji z realizacji Projektu po zakończeniu realizacji; 28) bieżące kontakty z Instytucją wdrażającą w zakresie realizowanego projektu oraz Instytucją realizującą Projekt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach