Przetargi.pl
Wybór kadry zarządzającej, tj. Kierownika Projektu i Asystenta Kierownika Projektu w ramach Projektu pn. Wiedza szansą na lepsze jutro! realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Gmina Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6704800 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemyśl
    ul. Borelowskiego 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6704800 w. 34
    REGON: 65090029800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kadry zarządzającej, tj. Kierownika Projektu i Asystenta Kierownika Projektu w ramach Projektu pn. Wiedza szansą na lepsze jutro! realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej, tj. Kierownika Projektu oraz Asystenta Kierownika. Projekt pn. Wiedza szansą na lepsze jutro! realizowany jest w dwóch Gimnazjach, dla których Gmina Przemyśl jest organem prowadzącym, tj. Gimnazjum w Ostrowie, Ostrów 29, 37-700 Przemyśl oraz w Gimnazjum w Ujkowicach, Ujkowice 159, 37-713 Maćkowice. W ramach realizowanego Projektu w w/w Gimnazjach przewiduje się następujące działania: 1)praca na wirtualnej platformie edukacyjnej OPE - łącznie 80 godz., w tym m.in.: wykonywanie zadań, testów, praca z bazą pytań, e-portfolio, dyskusje, raporty z postępu prac. 2)zajęcia z przedsiębiorczości - łącznie 60 godz., w tym m.in.: przygotowywanie biznes planu, prezentacja planu działalności firmy, prezentacje multimedialne. 3)utworzenie i prowadzenie szkolnego ośrodka kariery - łącznie 128 godz., w tym m.in. prowadzenie poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, 4)zajęcia wyrównawcze z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych - łącznie 160 godz. 5)zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego i niemieckiego - łącznie 160 godz., 6)utworzenie szkolnych kół zainteresowań, w tym kół matematyczno - przyrodniczych - łącznie 160 godz., kół językowych - łącznie 160 godz. 7)zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć. Projekt realizowany będzie do dnia 30.06.2014 r. Zajęcia realizowane będą z uczniami klas I - III Gimnazjum w Ostrowie oraz Gimnazjum w Ujkowicach. Do zadań Kierownika Projektu należało będzie realizowanie następujących zadań w ilości 100 godzin miesięcznie: - nadzór nad terminowym i właściwym realizowaniem zadań, - koordynacja podejmowanych działań, - zarządzanie jakością, - promocja i upowszechnianie projektu, - kontakty z Instytucją Pośredniczącą, - nadzór nad dokumentacją Projektu i kontrola przebiegu postępu rzeczowego, - finalizowanie akcji promocyjno-informacyjnych, - wybór wykonawców i przygotowywanie procedury zamówień publicznych, - zatrudnianie nauczycieli. Do zadań Asystenta Kierownika należało będzie realizowanie następujących zadań w ilości 70 godzin miesięcznie: - sporządzanie wniosków o płatność, - przygotowywanie dokumentacji i planów monitoringu i ewaluacji, - realizacja zadań z zakresu monitoringu i ewaluacji, - udział w komisjach rekrutacyjnych, - pomoc w zadaniach realizowanych przez Koordynatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w pracy przy projektach POKL
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach