Przetargi.pl
Wybór kadry zarządzającej projektem nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 01.11.2010 r. do 31.08.2013 r., współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zespół Szkół Mechnicznych im. Gen. Władysława Andersa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-078 Rzeszów, ul. Hetmańska 45A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 22 50 , fax. 17 748 22 74
  • Data zamieszczenia: 2010-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mechnicznych im. Gen. Władysława Andersa
    ul. Hetmańska 45A 45A
    35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 22 50, fax. 17 748 22 74
    REGON: 00019345300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.resman.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kadry zarządzającej projektem nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 01.11.2010 r. do 31.08.2013 r., współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - wybór kadry zarządzającej projektem nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 01.11.2010 r. do 31.08.2013 r., współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych 1. Dane dotyczące projektu: 1). Cel Projektu: Projekt pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie będzie dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet IX, Działanie 9.2. Projekt obejmuje m.in.: a). praktyki zawodowe uczniów i uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, b). kursy języka angielskiego dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie. Wymienione działania będą służyły osiągnięciu celu głównego projektu, którym jest Podniesienie jakości oferty edukacyjnej Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie. 2). Miejsce realizacji projektu: województwo podkarpackie. 3). Biuro projektu: Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, ul. Hetmańska 45a, pokój nr 3. 4). Termin realizacji projektu: od dnia 01.11.2010 do 31.08.2013 r. 5). Wartość projektu: 683 240,00 złotych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1). Postępowanie ma na celu powierzenie obowiązków Kierownika projektu i Asystenta Kierownika projektu, stanowiących kadrę zarządzającą projektem określonym w ust. 1. Świadczenie usług zarządzania projektem odbywać się będzie na podstawie umowy - zlecenia i zostało podzielone na dwie części, tj.: Część 1 - Kierownik projektu Część 2 - Asystent Kierownika projektu Część 1 - Zakres usług świadczonych przez Kierownika projektu: Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i finansowego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji niżej wymienionych zadań zapewniających wykonanie projektu: a). nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu, ich jakością i terminowością oraz nad personelem projektu, b). bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio przy realizacji projektu, c). komunikacja z personelem, d). opracowanie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz z załącznikami, e). odbiór wykonywanej pracy przez innych Wykonawców, f). zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi, g). przygotowanie wniosków o płatność, h). kontakt z mediami, i). prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, j). organizacja i monitoring zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, k). organizacja dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu, l). nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu, m). dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, n). wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), o). reprezentacja projektu na zewnątrz, p). kontrola i nadzór nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych POKL, q). codzienna obecność w siedzibie jednostki realizującej (Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie). Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, w dni robocze tygodnia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz Zamawiającego posiadają pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, podstawowy sprzęt biurowy (komputer, drukarka, kopiarka, telefon), dostęp do internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. Część 2 - Zakres usług świadczonych przez Asystenta Kierownika projektu: a). prowadzenie biura projektu, b). opracowanie, wspólnie z Kierownikiem projektu regulaminów rekrutacji i uczestnictwa w projekcie, c). opracowanie, wspólnie z przedstawicielami Pracodawców programu praktyk, d). wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji BO, e). wprowadzenie informacji do bazy danych uczestników projektu (PEFS), f). przygotowywanie wniosków o płatność, g). zamawianie i zakup sprzętu i materiałów, h). przeprowadzanie monitoringu i ewaluacji, i). sporządzanie bieżącej dokumentacji projektu, j). archiwizacja dokumentów projektowych, k). dystrybucja materiałów promocyjnych. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, w dni robocze tygodnia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz Zamawiającego posiadają pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, podstawowy sprzęt biurowy (komputer, drukarka, kopiarka, telefon), dostęp do internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 2). Wymagania stawiane Wykonawcy: a). należyta staranność przy realizacji umowy, b). zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, c). sprawdzenie i zweryfikowanie dostarczonych materiałów, d). niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsm.resman.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach