Przetargi.pl
WYBÓR INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWIE KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH SŁAWA I GOLA

Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 67-410 Sława, ul. Długa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 356 63 90 , fax. 0-68 356 53 05
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Długa 1 1
    67-410 Sława, woj. lubuskie
    tel. 0-68 356 63 90, fax. 0-68 356 53 05
    REGON: 97029630500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.slawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYBÓR INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWIE KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH SŁAWA I GOLA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: zarządzaniu i nadzorem nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowie kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Sława i Gola, tj. czynności przypisane Inżynierowi (Inspektorowi Nadzoru) w umowie oraz czynności określone w SIWZ i wynikające z aktualnych przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz czynności związane z wypełnieniem w imieniu Zamawiającego wszystkich obowiązków Beneficjenta związanych dokonywaniem rozliczeń. 2 Zamawiający zleci Wykonawcy wykonywanie usług, o których mowa w pkt. 1. w celu skutecznego wyegzekwowania od Projektanta i Wykonawcy Robót Budowlanych wymagań dotyczących prawidłowości ich sporządzenia i wykonania, jakości stosowanych materiałów, jakości robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania zadań zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie. 3. Charakterystyka zadania: A. Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do przeprowadzenia procedur przetargowych w celu wyłonienia wykonawcy na zadanie określone w pkt. B. Zakres obowiązków: a)sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) wraz z załącznikami oraz ogłoszenia o zamówieniu na zadanie pn. Budowie kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Sława i Gola, b)na etapie ogłoszenia postępowania udzielania wyjaśnień treści SIWZ, c)udział przy ocenie ofert i pozostałych czynnościach przewidzianych w ustawie Pzp, d)przeprowadzenie procedur przetargowych musi odbywać się zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym w dniu wszczęcia postępowania. B. Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru nad realizacją zadania w następującym zakresie rzeczowym: I. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Sławie przy ulicy H. Pobożnego 1) Sieć wodociągowa- wykopy oraz roboty towarzyszące. 2) Sieć wodociągowa z rur PE 200 mm - dł. 86m, a) uzbrojenie sieci: - zasuwy wodociągowe - szt. 1, - hydranty pożarowe, podziemne 80 mm - szt. 1. 3) Sieć kanalizacyjna -wykopy 4) Sieć kanalizacyjna z rur PVC - U 200 mm - dł.203 m, a) uzbrojenie sieci: - studzienki rewizyjne betonowe 1000mm - szt. 6, II. Budowa Kanalizacji sanitarnej w ulicy Łąkowej w Sławie: 1) Przepompownia ścieków. 2) Monitoring sieci kanalizacyjnej. 3) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna o łącznej długości L = 60 m, w tym: a)PCW ? 200/5,9mm o długości - L49 m, b)PCW ? 315/9,2 mm o długości - L11 m, 4) Rurociąg tłoczny ścieków długości L= 1478 m w tym: a) z rur PE-100SDR 17 PN-1,0MPa dz.200 mm o łącznej długości 1 401,0 m. b) przewiert sterowany z rur PE-100 SDR17 Pn-1,0 MPa dz.200mm o łącznej długości 77m. 5) Zasilanie elektroenergetyczne przepompowni ścieków P4. III. Sieć wodociągowa w ulicy 11 Listopada i Sportowej w Sławie: 1) Roboty przygotowawcze. 2) Roboty Ziemne. 3) Roboty Montażowe: a) Rurociąg z rur PVC dz. 110 mm SDR 26 PN 10 o długości 558 m, b) Uzbrojenie sieci: - zasuwy żeliwne, kołnierzowe, kielichowe owalne z obudową i skrzynką żeliwną - hydranty p. pożarowe żeliwne nadziemne. 4) Odnowa nawierzchni i roboty wykończeniowe. IV. Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami, rurociągiem tłocznym, przepompowniami ścieków i przyłączem wodociągowym w ulicy Długiej w Sławie: 1) Długość sieci - 371,0 m rur PVC Dz 200*5,9 mm SDR 34, 2) Długość przyłączy - 34,0 m rur PVC Dz 160* 4,7 mm SDR 34, 3) Długość rurociągu tłocznego - 10,0 m z rur Dz 90*5,4 mm SDR 17, 4) Długość rurociągu tłocznego - 211,0 m z rur Dz 63* 3,8 mm SDR 17, 5) Długość przyłącza wodociągowego - 206,0 m; materiał rury PE Dz 63*3,8 SDR17, 6) Przepompownia z rur betonowych 150 cm, głębokość 4,80 m. V. Budowa i sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Gola: 1) Roboty drogowe rozbiórkowe. 2) Roboty ziemne. 3) Roboty montażowe: a) Sieć wodociągową rozdzielczą z rur PE 100 SDR 17 PN 10 dz. 32 - 110 o łącznej długości - 2211m, b) Rurociąg z rur PE100SDR 17 PN 10 Dz 32 mm o długości L = 265 m, c) Rurociąg z rur PE100SDR 17 PN 10 Dz 90 mm o długości L = 516 m, d) Rurociąg z rur PE100SDR 17 PN 10 Dz 110 mm o długości L = 1409 m, e) Przewiert sterowany z rur PE 100 SDR 17 PN 10 Dz 110 mm o długości L = 21 m, f) Komora wodomierzowa - 1 kpl. 4) Przewierty pod przeszkodami. 5) Przewierty sterowane. 6) Kładki dla pieszych. 7) Roboty drogowe odtworzeniowe VI. Przyłącze kanalizacyjne do budynku mieszkalnego położonego na dz. nr ewidencyjnym 442 w Sławie: 1) Roboty Ziemne. 2) Roboty montażowe: a) przyłącze kanalizacyjne wykonane z rur PVC Dz 200*5,9 mm oraz Dz160*4,7 mm szeregu SDR 34 o długości łącznej - 103 m, b) uzbrojenie sieci - studnie przepływowe -studnia na terenie działki 442 3) Roboty Odtworzeniowe. VII. Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do działki nr 854 przy ul. Złota Podkowa: 1) Przyłącze wodociągowe wykonane z rur PE 80 o wym. 63*4,7 mm SDR 13,6 o długości 101 m. a) uzbrojenie sieci: - zasuwa odcinająca dn 50 mm - zestaw wodomierzy 2) Przyłącze kanalizacyjne wykonane z rur PVC 200*5,9 mm SDR 34 klasa S o długości 99m, a) uzbrojenie sieci: - studnia przyłączeniowa ? 600 mm, - studzienki ? 400 mm szt. 2, - studzienka ? 300 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium a)w kwocie 3, 720 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset dwadzieścia złotych PLN). b)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 54 86690001 00039228 2000 0002 Bank Spółdzielczy we Wschowie Oddział w Sławie. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert, c)wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają wiedzę i doświadczenie, c)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2 Warunki szczegółowe: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: a) Wykonawca musi przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. b) Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.2. Potencjał kadrowy: a) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował poniższymi osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia. Osoby te muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej: I. Inżynier Kontraktu - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie na kierowniczych stanowiskach (Inżynier, Inż. Rezydent). II. Inspektor nadzoru branży ogólnobudowlanej - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności, III. Inspektor nadzoru branży sanitarnej - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności. IV. Inspektor nadzoru branży elektrycznej - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności, V. Inspektor nadzoru branży drogowej - wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności, VI. Inspektor do spraw rozliczeń - co najmniej 5 lat pracy w budownictwie, w tym doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, minimum trzy letnie doświadczenie przy rozliczeniach kontraktów na wykonanie robót. Informacje o osobach, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia ma być zgodne z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w lit. a). 2.3. Doświadczenie: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że w tym okresie: - pełnił lub pełni funkcję zarządzania i nadzoru na inwestycjach na min. 3 zadaniach, - przynajmniej 1 zadanie było realizowane ze środków unijnych. b) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w lit. a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: a) informację o osobach, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (Potencjał kadrowy). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymagane jest posiadanie uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa), b) informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie, c) informację o doświadczeniu Inżyniera Kontraktu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ (Doświadczenie Inżyniera Kontraktu). 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: a) wykonawca musi przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: A. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. pkt b) d) i f) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert B. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 pkt e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 7. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo notarialne. 8. Pozostałe wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz Oferta (załącznik nr 1 do SIWZ) b) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeśli dotyczy). W przypadku nie korzystania z pełnomocnictwa wpisać: Nie dotyczy. c) formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) d) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ) e) podpisany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru. Każda strona umowy powinna być parafowana (załącznik nr 7 do SIWZ) f) dowód wniesienia wadium; w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia składając go w kopercie wraz z ofertą (nie wpinać do oferty). Wadium wnoszone w pieniądzu - dowód wpłaty/przelewu potwierdzony przez bank należy wpiąć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.slawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach