Przetargi.pl
Wybór Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pt. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego przy ul. Myśliborskiej w Gorzowie Wlkp. na siedzibę filii samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji z Zielonej Góry i Komisariatu Policji, Laboratorium Kryminalistycznego oraz Archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7211420 , fax. 095 7211455
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7211420, fax. 095 7211455
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pt. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego przy ul. Myśliborskiej w Gorzowie Wlkp. na siedzibę filii samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji z Zielonej Góry i Komisariatu Policji, Laboratorium Kryminalistycznego oraz Archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla robót budowlanych pt. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego przy ul. Myśliborskiej w Gorzowie Wlkp. na siedzibę filii samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji z Zielonej Góry i Komisariatu Policji, Laboratorium Kryminalistycznego oraz Archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji, tj. tj. kompleksowa obsługa prawna, finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację, obejmująca w szczególności: a) Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi prowadzony poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanej inwestycji; b) Nadzór finansowy i prowadzenie rozliczeń w zakresie prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi; c) Zamówienie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlany, kosztorys inwestorski oraz specyfikacje techniczne. e) Obowiązki przydzielone Inżynierowi obejmują udzielanie informacji i wydawanie poleceń Wykonawcy w miarę postępu pracy, ocenę propozycji Wykonawcy, co do sposobu wykonywania pracy, upewnianie się, że materiały i jakość wykonawstwa odpowiadają specyfikacjom, uzgadnianie ilości wykonanej pracy oraz sprawdzanie i wydawanie Zamawiającemu przejściowych i ostatecznego świadectwa płatności. f) Przy administrowaniu Kontraktem cała łączność Zamawiającego z Wykonawcą przechodzi przez Inżyniera. Zakres prac, za który jest odpowiedzialny Inżynier Kontraktu obejmuje przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z inwestycją wymaganych przez polskie prawo budowlane. g) Zwycięski Wykonawca powinien w trakcie procesu inwestycyjnego podejmować także wszystkie inne działania w tym nie wymienione w SIWZ -zakres przedmiotu zamówienia - które zabezpieczałyby interes Zamawiającego i przyczyniły się do przygotowania i sporządzenia dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów i informacji. h) Zamawiający i Inżynier Kontraktu utrzymują ze sobą kontakt w sposób umożliwiający sprawny i nieprzerwany postęp robót. Inżynier Kontraktu organizuje i regularnie przeprowadza robocze spotkania Zamawiającego, Wykonawcy i Inżyniera. Miejsce realizacji zadania: Budynek KWP znajduje się przy ul. Myśliborskiej 30 w Gorzowie Wlkp. na działce o numerze ewidencyjnym 436/98. Parametry charakteryzujące nieruchomość-: - powierzchnia zabudowy budynku -1181,38 m2 - powierzchnia użytkowa budynku -4891,64 m2 - kubatura -20125,00 m3 - wysokość -19,08 m - długość -70,07 m - szerokość -16,86 m - ilość kondygnacji nadziemnych -3,5 Budynek średniowysoki Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Szczegóły dotyczące warunków płatności oraz gwarancji są opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ , która zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w kwocie 5.000,00 zł . Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium zawarte są w WWD i są zgodne z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie - netto + VAT
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców- członków konsorcjum oddzielnie. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: b.1. Wykonawca musi wykazać się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie- wykonaniem usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: usługi Inwestora Zastępczego(Inżyniera Kontraktu)Inżyniera Projektu lub usługi równoważne polegające na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, prowadzonymi w ramach realizacji minimum trzech inwestycji zaliczonych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zmianami) do Sekcji I dział 12 PKOB w tym co najmniej jednej o wartości robót budowlanych minimum 10 mln PLN brutto i kubaturze min. 5.000m3 zakończonej w 100% -z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane w należycie. b.2. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: b.2.1 - Kierownik Zespołu - musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające wykonanie zadania, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzących nadzór nad inwestycjami budowlanymi, w tym min. 2 obiektów budowlanych zaliczonych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zmianami) do Sekcji I dział 12 PKOB o kubaturze nie mniejszej niż 5.000 m3. b.2.2 - Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi umożliwiające wykonanie zadania lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych, w tym min. 2 obiektów budowlanych zaliczonych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zmianami) do Sekcji I dział 12 PKOB o kubaturze nie mniejszej niż 5.000 m3. b.2.3 - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej sanitarnej- musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych umożliwiające wykonanie zadania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót sanitarnych, w tym min. 2 obiektów budowlanych zaliczonych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zmianami) do Sekcji I dział 12 PKOB o kubaturze nie mniejszej niż 5.000 m3. b.2.4 - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej elektrycznej- (jedna lub dwie osoby), musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie zadania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych słaboprądowych i silnoprądowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót elektrycznych, w tym min. 2 obiektów budowlanych zaliczonych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zmianami) do Sekcji I dział 12 PKOB o kubaturze nie mniejszej niż 5.000 m3. b.2.5 - Inspektor nadzoru w specjalności drogowej -musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych umożliwiające wykonanie zadania lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót drogowych. oraz: b.2.6 - osoba legitymująca się aktualnymi uprawnieniami do projektowania w branży architektonicznej bez ograniczeń oraz doświadczeniem w realizacji usług projektowych polegającym na zaprojektowaniu przynajmniej jednego zrealizowanego lub przyjętego do realizacji przez inwestora- projektu budowlanego zaliczonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zmianami) do Sekcji I dział 12 PKOB o kubaturze nie mniejszej niż 5.000 m3. b.3) Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez Kierownika Zespołu funkcji Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. b.4) Kadra nadzorująca (Kierownik Zespołu , Inspektorzy nadzoru) musi być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać aktualne, przez cały okres realizacji inwestycji, ubezpieczenie wynikające z tej przynależności. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że zaleca się, aby Kierownikiem Zespołu był przedstawiciel (Lidera). b.5) Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zadania. Zaleca się, aby Wykonawca nie powierzał podwykonawcy funkcji Kierownika Zespołu i Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. c. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 tys. PLN. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten powinien być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (a nie w odniesieniu do każdego z nich z osobna). d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e. Wykonawca wniesie wadium w kwocie 5.000,00 zł . Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium zawarte są w WWD i są zgodne z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie - netto + VAT 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt 16 lit a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno, natomiast warunki wymienione w ppkt 16 lit b) i c) członkowie Konsorcjum/ przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie. 3. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki. 4. Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW (WWD), który Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem nr 095 7211435 lub mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. WWD jest również dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do Wniosku : Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 223 poz.1655, z późn.zm.) - wzór zał. Nr 1 do WWD b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c. wykaz osób i podmiotów biorących udział w realizacji zamówienia- wzór zał. Nr 2 do WWD; Z dokumentu musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt 19 lit b.2. niniejszego ogłoszenia. d. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy; e. wykaz wykonanych dostaw lub usług- wzór zał. Nr 3 do WWD; Z dokumentu musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt 16 lit b.1. niniejszego ogłoszenia. f. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; g. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p., w przypadku podmiotu zbiorowego również w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p. h. Oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Z dokumentu musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt 16 lit c.1. niniejszego ogłoszenia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. Dokument polisy lub inny dok. ubezpieczenia Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał przedłożyć Zamawiającemu do wglądu przed zawarciem umowy. i. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany; j. Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. k. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie zgodnej z zapisami WWD. Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do wniosku zawiera pkt II WWD. WWD wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.).Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj. w dni robocze 7:30-15:30, do pracowników Sekcji ds. Zamówień Publicznych: fax (095)7211435 , e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych . Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach