Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
- Data zamieszczenia: 2013-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
REGON: 01326985800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór inspektora nadzoru inwestorskiego dotyczącego przebudowy drogi powiatowej Nr 1822W - ul. Niepodległości w Wieliszewie na odcinku od drogi woj. Nr 631 - ul. Modlińska do drogi gminnej - ul. Porucznika Józefa Przedpełskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1818W - ul. Kościelna w miejscowości Łajski Gm. Wieliszew wraz z dojazdami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dotyczącego przebudowy drogi powiatowej Nr 1822W - ul. Niepodległości w Wieliszewie na odcinku od drogi woj. Nr 631 - ul. Modlińska do drogi gminnej - ul. Porucznika Józefa Przedpełskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1818W - ul. Kościelna w miejscowości Łajski Gm. Wieliszew wraz z dojazdami. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczącego przebudowy drogi powiatowej Nr 1822W - ul. Niepodległości w Wieliszewie na odcinku od drogi woj. Nr 631 - ul. Modlińska do drogi gminnej - ul. Porucznika Józefa Przedpełskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1818W - ul. Kościelna w miejscowości Łajski Gm. Wieliszew wraz z dojazdami wraz z przebudową kolidujących mediów - branża sanitarna, w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. 2) Nadzór Inwestorski w ramach przedmiotowej umowy zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem ewentualnych robót dodatkowych nie ujętych w zadaniu podstawowym powyższego zadania inwestycyjnego. 3. W ramach przyjętych obowiązków nadzór inwestorski zobowiązany będzie w szczególności do: 1) wprowadzenia Wykonawcy na budowę przy udziale Zamawiającego, 2) sprawowania nadzoru inwestorskiego i technicznego zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego wraz z koordynacją wszystkich robót, 3) kontroli jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory, 4) kontroli jakości zastosowanych materiałów i ich zgodność z dokumentacją projektową, 5) udziału w naradach i spotkaniach koordynacyjnych, 6) przygotowania inwestycji do odbioru końcowego w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę, w tym niezbędnych dokumentów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz udziału w odbiorze, 7) udziału inspektorów nadzoru w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad, 8) poszukiwaniu możliwości zmniejszenia kosztów inwestycji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Zamawiającemu, 9) bieżącego informowania o przebiegu realizacji zadania umożliwiającej Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej, 10) udziału w przeglądach w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę zadania określonego w pkt. 2. 4. Nadzór Inwestorski działa we własnym imieniu na rzecz Zamawiającego. Nadzór Inwestorski przy wykonywaniu swoich obowiązków odpowiada za własne winy i zaniedbania. 5. Okres rękojmi za nadzór inwestorski wynosi jeden rok od odbioru końcowego robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 800,00 zł w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego - oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008 w kwocie: 800,00 zł słownie: osiemset złotych. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 509 lub 510 na V piętrze - Główny Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty załączyć kserokopie dokumentu wadialnego. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych. W przypadku gwarancji wystawionych przez zakład ubezpieczeń i banki nie jest dopuszczalne zamieszczenie w gwarancji warunku złożenia żądania zapłaty sumy gwarancyjnej zakładowi ubezpieczeń lub bankowi przez Zamawiającego za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek bankowy Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-27 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem: Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska - ekranów akustycznych, zlokalizowanych w pasie drogi krajowej nr 60 na odcinku Obwodnicy Gostynina od km 0+000 do km 8+804
Dodano: 2016-07-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy nw. zadaniach: Zadanie 1 Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od Opatkowic do Zdziczowa, Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Majdany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-04 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie nowej siedziby Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ulicy Żelaznej, znak spawy: ZP-AN-82/15
Dodano: 2016-06-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-06-17 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI dla zadania:Dostosowanie do przepisów higienicznosanitarnych etap III i Etap V budynku nr 14 na terenie Akademii Obrony Narodowej
Dodano: 2016-04-22 - 24/2016 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych Przebudowa przyziemia budynku nr 14 na potrzeby biblioteki Akademii Obrony Narodowej.
Dodano: 2016-04-18 - Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn. BUDOWA CENTRUM EDUKACYJNO - MULTIMEDIALNEGO w Piasecznie (szkoła podstawowa i obiekty towarzyszące) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i dostarczeniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa przychodni lecznictwa otwartego na terenie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (ul. M.C. Coopera, Warszawa, działka nr ew. 7/1)
Dodano: 2016-04-06