Przetargi.pl
Wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów w ramach sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2013/2014 - Etap I

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów w ramach sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2013/2014 - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów w ramach sieci współpracy i samokształcenia w roku szkolnym 2013/2014 - Etap I w ramach realizacji Projektu pn.: Kompleksowe wsparcie szkół i przedszkoli w Powiecie Świeckim - szansą na sukces edukacyjny. Przedmiot zamówienia publicznego podzielono na 4 odrębne części: Część 1. Przeprowadzenie wykładu wraz z konsultacjami indywidualnymi i grupowymi na temat: Obowiązki dyrektora szkoły/przedszkola w zakresie BHP w ramach sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przeprowadzi 4-godzinny wykład (gdzie przez jedną godzinę rozumie się 60 minut), b) Program wykładu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - obowiązujące przepisy dotyczące BHP w szkole i przedszkolu, - zadania dyrektora placówki oświatowej w zakresie BHP, - przegląd obiektów i dokumentacja BHP, - ocena ryzyka zawodowego pracowników placówek oświatowych, c) udzielanie konsultacji grupowych bezpośrednio po przeprowadzonym wykładzie, wg potrzeb uczestników wykładu; d) udzielanie konsultacji indywidualnych, drogą e-mailową - na pisemny wniosek uczestników sieci współpracy i samokształcenia w okresie 2 miesięcy od dnia zakończenia wykładu; c) Wykonawca będzie prowadził wykład w grupie, która będzie liczyć 23 osoby, d) Wykonawca na początku wykładu, przekaże uczestnikom treści wynikające z Poradnika pn.: Zasada Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w Projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępny m.in. na stronie www.mojregion.eu, w zakładce PO KL) oraz poinformuje, że doskonalenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, e) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewni dla każdego uczestnika opracowany przez siebie, wydrukowany i oprawiony skrypt tematyczny w formie papierowej, zaświadczenie o ukończonym wykładzie ze wykazaniem tematyki i liczby godzin, wg programu, f) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety wśród uczestników, na początku i na końcu wykładu. Wzór ankiety zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy, g) Wykonawca zapewnia bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestników na formularzach, których wzór określi Zamawiający, h) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego - 31 grudzień 2013r., i) Zamawiający zapewnia organizację poczęstunku dla uczestników wykładu, j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli poprzez wizyty monitoringowe oraz kontrolę prowadzonej dokumentacji, k) Wykonawca przekaże Zamawiającemu całą dokumentację z przeprowadzonego wykładu, w szczególności: Dziennik zajęć, Listy obecności, ankiety, kserokopie wydanych zaświadczeń oraz jeden egzemplarz skryptu tematycznego w terminie do 3 dni od zakończenia wykładu. 2) Informacja: a) Czas dojazdu do miejsca prowadzenia wykładu nie wlicza się do rozliczenia godziny pracy, b) Wynagrodzenie obejmuje przeprowadzenie wykładu oraz koszt opracowania i wydruku skryptu dla każdego uczestnika, opracowania i wydruku zaświadczenia dla każdego uczestnika oraz kopii dla Zamawiającego, zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów itp., c) Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi. Część 2. Przeprowadzenie wykładu wraz z konsultacjami indywidualnymi i grupowymi na temat: Komunikacja interpersonalna z elementami NLP (neurolingwistyczne programowanie) w ramach sieci współpracy i samokształcenia o tematyce języków obcych. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przeprowadzi 4-godzinny wykład (gdzie przez jedną godzinę rozumie się 60 minut), b) Program wykładu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - pojęcia NLP i komunikacji interpersonalnej, - bariery w komunikacji, - różnice interpersonalne w komunikowaniu się i sposoby ich niwelowania, - komunikacja interpersonalna w zespole; c) udzielanie konsultacji grupowych bezpośrednio po przeprowadzonym wykładzie, wg potrzeb uczestników wykładu; d) udzielanie konsultacji indywidualnych, drogą e-mailową - na pisemny wniosek uczestników sieci współpracy i samokształcenia w okresie 2 miesięcy od dnia zakończenia wykładu; e) Wykonawca będzie prowadził wykład w grupie, która będzie liczyć 23 osoby, f) Wykonawca na początku wykładu, przekaże uczestnikom treści wynikające z Poradnika pn.: Zasada Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w Projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępny m.in. na stronie www.mojregion.eu, w zakładce PO KL) oraz poinformuje, że doskonalenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, g) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewni dla każdego uczestnika opracowany przez siebie, wydrukowany i oprawiony skrypt tematyczny w formie papierowej, zaświadczenie o ukończonym wykładzie ze wykazaniem tematyki i liczby godzin, wg programu, h) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety wśród uczestników, na początku i na końcu wykładu. Wzór ankiety zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy, i) Wykonawca zapewnia bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestników na formularzach, których wzór określi Zamawiający, j) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego - 31 grudzień 2013r., k) Zamawiający zapewnia organizację poczęstunku dla uczestników wykładu, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli poprzez wizyty monitoringowe oraz kontrolę prowadzonej dokumentacji, m) Wykonawca przekaże Zamawiającemu całą dokumentację z przeprowadzonego wykładu, w szczególności: Dziennik zajęć, Listy obecności, ankiety, kserokopie wydanych zaświadczeń oraz jeden egzemplarz skryptu tematycznego w terminie do 3 dni od zakończenia wykładu. 2) Informacja: a) Czas dojazdu do miejsca prowadzenia wykładu nie wlicza się do rozliczenia godziny pracy, b) Wynagrodzenie obejmuje przeprowadzenie wykładu oraz koszt opracowania i wydruku skryptu dla każdego uczestnika, opracowania i wydruku zaświadczenia dla każdego uczestnika oraz kopii dla Zamawiającego, zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów itp., c) Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi. Część 3. Przeprowadzenie wykładu wraz z konsultacjami indywidualnymi i grupowymi na temat: Bezpieczeństwo w szkole/przedszkolu oraz poza placówką oświatową - aspekty prawne, rozwiązania praktyczne w ramach sieci współpracy i samokształcenia o tematyce wychowawczej. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przeprowadzi 4-godzinny wykład (gdzie przez jedną godzinę rozumie się 60 minut), b) Program wykładu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - opieka nad uczniami w czasie zajęć i dyżurów, - opieka nad uczniami podczas imprez oraz wycieczek szklonych (organizacja), - agresja i przemoc w szkole i przedszkolu, - wypadki w szkole (schematy działania); c) udzielanie konsultacji grupowych bezpośrednio po przeprowadzonym wykładzie, wg potrzeb uczestników wykładu; d) udzielanie konsultacji indywidualnych, drogą e-mailową - na pisemny wniosek uczestników sieci współpracy i samokształcenia w okresie 2 miesięcy od dnia zakończenia wykładu; e) wykład przeprowadzony zostanie w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem przy ul. Nowej 2 w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy, wyposażonej w ekran i projektor multimedialny, f) Wykonawca będzie prowadził wykład w grupie, która będzie liczyć 23 osoby, g) Wykonawca na początku wykładu, przekaże uczestnikom treści wynikające z Poradnika pn.: Zasada Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w Projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępny m.in. na stronie www.mojregion.eu, w zakładce PO KL) oraz poinformuje, że doskonalenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, h) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewni dla każdego uczestnika opracowany przez siebie, wydrukowany i oprawiony skrypt tematyczny w formie papierowej, zaświadczenie o ukończonym wykładzie ze wykazaniem tematyki i liczby godzin, wg programu, i) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety wśród uczestników, na początku i na końcu wykładu. Wzór ankiety zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy, j) Wykonawca zapewnia bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestników na formularzach, których wzór określi Zamawiający, k) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego - 31 grudzień 2013r., l) Zamawiający zapewnia organizację poczęstunku dla uczestników wykładu, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli poprzez wizyty monitoringowe oraz kontrolę prowadzonej dokumentacji, n) Wykonawca przekaże Zamawiającemu całą dokumentację z przeprowadzonego wykładu, w szczególności: Dziennik zajęć, Listy obecności, ankiety, kserokopie wydanych zaświadczeń oraz jeden egzemplarz skryptu tematycznego w terminie do 3 dni od zakończenia wykładu. 2) Informacja: a) Czas dojazdu do miejsca prowadzenia wykładu nie wlicza się do rozliczenia godziny pracy, b) Wynagrodzenie obejmuje przeprowadzenie wykładu oraz koszt opracowania i wydruku skryptu dla każdego uczestnika, opracowania i wydruku zaświadczenia dla każdego uczestnika oraz kopii dla Zamawiającego, zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów itp., c) Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi. Część 4. Przeprowadzenie wykładu wraz z konsultacjami indywidualnymi i grupowymi na temat: Praca z uczniem realizującym obowiązek nauki w formie nauczania indywidualnego z uwzględnieniem jego niepełnosprawności i dysfunkcji w ramach sieci współpracy i samokształcenia o tematyce matematyczno - przyrodniczej. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przeprowadzi 4-godzinny wykład (gdzie przez jedną godzinę rozumie się 60 minut), b) Program wykładu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: - praca z uczniem upośledzonym w stopniu lekkim/umiarkowanym realizującym obowiązek szkolny w szkole ogólnodostępnej, - metody pracy z uczniem z zagrożeniem niedostosowania społecznego lub niedostosowanym społecznie, - metody pracy z uczniem słabo słyszącym i słabo widzącym, - praktyczne zastosowania w pracy z uczniem realizującym obowiązek nauki w formie nauczania indywidualnego, c) udzielanie konsultacji grupowych bezpośrednio po przeprowadzonym wykładzie, wg potrzeb uczestników wykładu; d) udzielanie konsultacji indywidualnych, drogą e-mailową - na pisemny wniosek uczestników sieci współpracy i samokształcenia w okresie 2 miesięcy od dnia zakończenia wykładu; e) wykład przeprowadzony zostanie na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 w Świeciu przy ul. Wojska Polskiego 3, 86-100 Świecie w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy, wyposażonej w ekran i projektor multimedialny, f) Wykonawca będzie prowadził wykład w grupie, która będzie liczyć 23 osoby, g) Wykonawca na początku wykładu, przekaże uczestnikom treści wynikające z Poradnika pn.: Zasada Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w Projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępny m.in. na stronie www.mojregion.eu, w zakładce PO KL) oraz poinformuje, że doskonalenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, h) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewni dla każdego uczestnika opracowany przez siebie, wydrukowany i oprawiony skrypt tematyczny w formie papierowej, zaświadczenie o ukończonym wykładzie ze wykazaniem tematyki i liczby godzin, wg programu, i) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety wśród uczestników, na początku i na końcu wykładu. Wzór ankiety zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy, j) Wykonawca zapewnia bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestników na formularzach, których wzór określi Zamawiający, k) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego - 31 grudzień 2013r., l) Zamawiający zapewnia organizację poczęstunku dla uczestników wykładu, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli poprzez wizyty monitoringowe oraz kontrolę prowadzonej dokumentacji, n) Wykonawca przekaże Zamawiającemu całą dokumentację z przeprowadzonego wykładu, w szczególności: Dziennik zajęć, Listy obecności, ankiety, kserokopie wydanych zaświadczeń oraz jeden egzemplarz skryptu tematycznego w terminie do 3 dni od zakończenia wykładu. 2) Informacja: a) Czas dojazdu do miejsca prowadzenia wykładu nie wlicza się do rozliczenia godziny pracy, b) Wynagrodzenie obejmuje przeprowadzenie wykładu oraz koszt opracowania i wydruku skryptu dla każdego uczestnika, opracowania i wydruku zaświadczenia dla każdego uczestnika oraz kopii dla Zamawiającego, zakwaterowania, wyżywienia, telefonów, dojazdów itp., c) Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach