Przetargi.pl
Wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów i warsztatów w publicznych 2 szkołach podstawowych oraz w publicznych 2 gimnazjach na terenie powiatu świeckiego w roku szkolnym 2014/2015 - Etap IV

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2014-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów i warsztatów w publicznych 2 szkołach podstawowych oraz w publicznych 2 gimnazjach na terenie powiatu świeckiego w roku szkolnym 2014/2015 - Etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów i warsztatów w publicznych 2 szkołach podstawowych oraz w publicznych 2 gimnazjach na terenie powiatu świeckiego w roku szkolnym 2014/2015 - Etap IV w ramach realizacji Projektu pn.: Kompleksowe wsparcie szkół i przedszkoli w Powiecie Świeckim - szansą na sukces edukacyjny 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca przeprowadzi doskonalenie nauczycieli w formie wykładu oraz warsztatu (przez jedną godzinę rozumie się 60 minut), zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ; 2) Wykonawca przeprowadzi wykład/warsztat w grupie osób określonej w Załączniku nr 10 do SIWZ, liczebność grupy nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 3) Wykonawca przeprowadzi w pierwszej kolejności wykład, następnie warsztat; 4) Wykonawca, przed rozpoczęciem doskonalenia, zobowiązany jest do kontaktowania się w sprawach dotyczących przeprowadzenia doskonalenia ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji danej szkoły/placówki; 5) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie udzielać konsultacji indywidualnych, drogą e-mailową - na pisemny wniosek uczestników formy doskonalenia w okresie miesiąca od dnia zakończenia doskonalenia oraz konsultacji grupowych po przeprowadzonym wykładzie; 6) doskonalenie przeprowadzone zostanie na terenie szkoły, przedszkola, w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy, wyposażonej w ekran i projektor multimedialny; 7) Wykonawca na początku doskonalenia, przekaże uczestnikom doskonalenia treści wynikające z Poradnika pn.: Zasada Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w Projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dostępny m.in. na stronie www.mojregion.eu, w zakładce PO KL) oraz poinformuje, że doskonalenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 8) Wykonawca opracuje program wykładu oraz warsztatu, zgodnie z tematyką doskonalenia; 9) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewni dla każdego uczestnika opracowany przez siebie, wydrukowany i oprawiony skrypt tematyczny w formie papierowej (składający się z minimum 15 stron, pisany czcionką rozmiar 12 Times New Roman), przekazany uczestnikom na początku wykładu, zaświadczenie o ukończonych formach doskonalenia z wykazaniem tematyki i liczby godzin wg programu (wzór zaświadczenia określi Zamawiający), przekazane każdemu uczestnikowi doskonalenia po zakończeniu warsztatu; 10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przeprowadzenia ankiety wśród uczestników doskonalenia, na początku i na końcu doskonalenia. Wzór ankiety powinien zostać przekazany do akceptacji Kierownikowi Projektu w terminie 3 dni po podpisaniu umowy; 11) Wykonawca zapewni bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestników doskonalenia na formularzach oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD, których wzór określi Zamawiający; 12) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania wszystkich dokumentów zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego; 13) Zamawiający zapewni organizację poczęstunku dla uczestników doskonalenia; 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli poprzez wizyty monitoringowe oraz kontrolę prowadzonej dokumentacji; 15) Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację z przeprowadzonego doskonalenia, w szczególności: Dziennik zajęć, Listy obecności, ankiety, kserokopie wydanych zaświadczeń, listę odbioru wydanych zaświadczeń, jeden egzemplarz skryptu tematycznego oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia doskonalenia na adres Biura Projektu w Nowem. 3.Zamówienie zostało podzielone na 4 części. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części: Część 1: Przeprowadzenie wykładu i warsztatu w Gimnazjum nr 2 w Świeciu na temat: Autoewaluacja metodą doskonalenia pracy nauczyciela profesjonalisty. Część 2: Przeprowadzenie wykładu i warsztatu w Szkole Podstawowej w Terespolu Pomorskim na temat: Sprawdzian 2015. Jakie zmiany czekają uczniów i szkołę?. Część 3: Przeprowadzenie wykładu i warsztatu w Gimnazjum nr 3 w Świeciu na temat: Praca nad wspólnym dokumentem Excel i Word. Część 4: Przeprowadzenie wykładu i warsztatu w Szkole Podstawowej w Czaplach na temat: Pozyskiwanie funduszy ze środków UE na realizację potrzeb i zadań szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach