Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 51-622 Wrocław, ul. Mikołaja Kopernika 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3710409 , fax. 071 3710402
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy
ul. Mikołaja Kopernika 5 5
51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3710409, fax. 071 3710402
REGON: 00701491000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna - zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYBÓR DOSTAWCY DROBIU I JAJ NA POTRZEBY STOŁÓWKI HOTELU OŚRODKA SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY WE WROCŁAWIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy drobiu i jaj na potrzeby żywieniowe stołówki hotelu będącego w zarządzie Zamawiającego.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i wydanie dostarczonych produktów.
Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
- II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku konsorcjum powyższy dokument winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Odpis nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert.
Oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 i art. 24 ustawy
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia o ile Wykonawca korzystać będzie z zasobów technicznych i personalnych udostępnionych przez te podmioty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ospip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa art. mięsa drobiowego, pieczywa i art. mleczarskich dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy ZP/12/2016
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, cielęcego i drobiowego; USK/DZP/PN-22/2016
Dodano: 2016-03-16 - DOSTAWA DROBIU I WĘDLIN DROBIOWYCH
Dodano: 2015-11-23 - DOSTAWA DROBIU I WĘDLIN DROBIOWYCH
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa drobiu i wędlin drobiowych. Nr sprawy: ŻYWN/555/2015
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa mięsa drobiowego i wieprzowego
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa drobiu i wędlin drobiowych w 2015 roku
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa drobiu i wędlin drobiowych w 2015 roku
Dodano: 2014-09-10 - Dostwa mięsa drobiowego
Dodano: 2014-07-30 - Dostawa drobiu, podrobów i wyrobów drobiowych dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie.
Dodano: 2014-05-13