Przetargi.pl
WYBÓR DOSTAWCY DROBIU I JAJ NA POTRZEBY STOŁÓWKI HOTELU OŚRODKA SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY WE WROCŁAWIU

Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 51-622 Wrocław, ul. Mikołaja Kopernika 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3710409 , fax. 071 3710402
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy
    ul. Mikołaja Kopernika 5 5
    51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3710409, fax. 071 3710402
    REGON: 00701491000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna - zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYBÓR DOSTAWCY DROBIU I JAJ NA POTRZEBY STOŁÓWKI HOTELU OŚRODKA SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy drobiu i jaj na potrzeby żywieniowe stołówki hotelu będącego w zarządzie Zamawiającego.

    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i wydanie dostarczonych produktów.

    Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia/nie spełnia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku konsorcjum powyższy dokument winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Odpis nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert.

    Oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 i art. 24 ustawy

    Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia o ile Wykonawca korzystać będzie z zasobów technicznych i personalnych udostępnionych przez te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ospip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach