Przetargi.pl
Wybór biegłego rewidenta do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Szpitala Powiatowego w Kętrzynie za rok obrotowy 2009

Zarząd Powiatu w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7517500, 7511690 , fax. 089 7512401
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Kętrzynie
    Plac Grunwaldzki 1 1
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7517500, 7511690, fax. 089 7512401
    REGON: 51074245100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór biegłego rewidenta do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Szpitala Powiatowego w Kętrzynie za rok obrotowy 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór biegłego rewidenta do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Szpitala Powiatowego w Kętrzynie za rok obrotowy 2009
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792125008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz musi wykazać spełnienie następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy, tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; ? złożenie stosownego oświadczenia 2. Pisemna oferta zgodna z SIWZ wraz z załącznikami winna być podpisana i złożona w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 3. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 i 24 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego: a) Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem należnych podatków, b) ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne, * za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione przez dany organ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Podstawowe informacje o Wykonawcy wraz z informacją o podwykonawcach na druku stanowiącym załącznik do SIWZ (wg załącznika nr 3 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach