Przetargi.pl
Wybór banku prowadzącego obsługę budżetu Miasta i Gminy Witnica wraz z podległymi jednostkami w latach 2010-2014

Gmina Witnica ogłasza przetarg

  • Adres: 66-460 Witnica, ul. Krajowej Rady Narodowej 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216446 , fax. 095 7515218
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Witnica
    ul. Krajowej Rady Narodowej 6 6
    66-460 Witnica, woj. lubuskie
    tel. 095 7216446, fax. 095 7515218
    REGON: 21096688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku prowadzącego obsługę budżetu Miasta i Gminy Witnica wraz z podległymi jednostkami w latach 2010-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa rachunków bankowych Miasta i Gminy Witnica wraz z podległymi jednostkami w latach 2010-2014. 2. Wykaz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Witnica objętych obsługą bankową stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1 otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych oraz rachunków pomocniczych w formie elektronicznej (w złotych polskich, w EURO oraz innych walutach wymienialnych - w razie zaistnienia takiej potrzeby); 3.2 realizację poleceń przelewów papierowych oraz elektronicznych do innych banków w systemie ELIXIR - realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego, jeżeli dyspozycja została złożona do godz. 14.00, najpóźniej w następnym dniu roboczym, jeżeli dyspozycja złożona została po godz. 14.00; 3.3 zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej; 3.4 realizacja wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku w oddziale lub filii na terenie miasta Witnica; 3.5 wydawanie książeczek czekowych; 3.6 gotowość do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym, na podstawie uchwały budżetowej na dany rok, w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Zamawiający proponuje jako zabezpieczenie kredytu weksel in blanco. Kosztem kredytu odnawialnego będzie jedynie jego oprocentowanie oraz prowizja w wysokości nie większej niż 0,5% wartości kredytu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu w rachunku bieżącym. Wykonawca udzieli każdej kwoty kredytu w rachunku bieżącym, o jaką wniesie Zamawiający, jednak nie więcej niż 1.500.000,00 zł (jedenmilionpięćsettysięcyzłotych); 3.7 Świadczenie nieodpłatne następujących usług bankowych: a)sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierowymi wtórnikami na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku. Wyciągi bankowe z rachunków podstawowych Wykonawca dostarcza do siedziby zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych w terminie do 2 dni roboczych po każdym dniu, w którym nastąpił obrót na rachunku. Natomiast wyciągi bankowe z rachunków pomocniczych - w terminie do 3 dni roboczych od ostatniego dnia każdego miesiąca; b)wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń; c)bezpłatna realizacja poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku; d)zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej niezwłocznie w Urzędzie Miasta i Gminy oraz we wszystkich jednostkach organizacyjnych, a także nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu i przeszkolenie pracowników, 3.8 Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (również typu overnight). 4.Przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą bankową zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: 4.1 zapewnił wykonanie czynności związanych z obsługą bankową budżetu Miasta i Gminy Witnica oraz jednostek organizacyjnych w dni robocze w godz. od 8 - 16. 4.2 posiadał oddział banku bądź placówkę na terenie miasta Witnica na dzień złożenia oferty, które będą zdolne do realizacji wszelkich czynności bankowych określonych w SIWZ. 5.Informacja dotycząca sytuacji finansowej Gminy dostępna jest na stronie internetowej Gminy Witnica, tj: www.bip.witnica.pl - zamówienia publiczne - wybór banku, w której to zakładce są udostępnione linki do dokumentów wymienionych w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 6.Wykonawca wskaże imiennie pracownika do obsługi Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 7.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66100000-1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału o postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI pkt. 1 ppkt 1.2 - 1.8 SIWZ. 3.Nie spełnienie chociażby jednego z warunków pkt. 1 w rozdz. V SIWZ skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1.1 wypełniony formularz oferty wg Załącznika Nr 1; 1.2 oświadczenie w trybie art. 44 ustawy pzp o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp wg Załącznika Nr 2; 1.3 oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp wg Załącznika Nr 3; 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż przed 6 miesiącami przed terminem składania ofert; 1.5 zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności przez bank - Wykonawcę w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w rozdz. V pkt. 1 SIWZ; 1.6 zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.7 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osób, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.8 pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 2.Wymienione w rozdz. VI pkt. 1 SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 3.Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt. 1 ppkt od 1.4 do 1.7, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy. 4.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Zamawiającego, którzy nie złożyli pełnomocnictw, którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wnioskodawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.Wszystkie dokumenty muszą być opracowane w języku polskim. 7.Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI pkt. 1 i 3 SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunku i lokat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach